- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Van egy Samsung SSD-m, amihez csak a Samsung garijegye van meg amin van egy Edigital-os pecsét. Az lenne a kérdésem, hogy ezzel lehet már érvényesíteni a garanciát, vagy kell hozzá a számla is?
-
Attix82
őstag
-
sasa311
veterán
válasz Vasinger! #9555 üzenetére
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
(2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem
érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.Köszönjük a Samsungnak, de a magyar törvényeket még ők sem írhatják felül. Senkit nem érdekel, hogy ők miket irogatnak a belső szabályzatukban.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Vasinger!
nagyúr
Nem eszi meg reggelire ez a kis vállalat, mint a Samsung a magyar törvényeket? Vagy nem játszhatták ki valahogy? Azért nem kis halak abban a bizonyos vízben, csak tudják mit csinálnak, nem?
-
axioma
veterán
válasz Vasinger! #9560 üzenetére
Nem hiszem. Probalkoznak. Ha nem vagy erelyes, de me'gis meg akarod csinaltatni a telefonod (eleje 90%, abbol 50% beadja a derekat), akkor ez a technika hoz nekik:
- 45% esellyel egy jo kis szervizdijat
- 45% esellyel egy ajton kifordulo vevot
- 10% esellyel azt, hogy mint rendesen, nekik kell allni a koltsegeket.
Szerinted?
Es rengeteg ilyen hely van. Attol fuggoen, hogy mennyire penzehesek, kell sok kort futnod a sajat igazadert, hatha valahol a 10%-bol is morzsolodnak me'g le. Sokszor mert tobbet er az idod meg az idegeskedes, mint az igazad...A szuleimet most utasitotta vissza a Tondach, hogy a 18 eve vasarolt, 30 evig garancialis cserepukre szerintuk csak 5 ev garancia van, mikor a szamlan ott a 30 ev. Sot, a weboldaluk leghangsulyosabb eleme (rikito piros a piros tetok kozott) a 33 ev garancia. Tomeges a reklamacio, mert tenyleg szar a termek, mar azzal is probaltak oket lerazni, hogy akkor nem ok voltak a tulajok (de mar 21 eve tortent a cegfelvasarlas, ugyhogy de). Mivel itt nagysagrenddel nagyobb osszegrol van szo, nem lehetetlen hogy az ugyvedi dij megelolegezese nelkul - amit nem mindenki engedhet meg maganak - sose lehetne ervenyesiteni a garanciat.
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz Vasinger! #9560 üzenetére
Nem, mert a hiedelemmel ellentétben a nagyvállalatok nem így működnek.
Hoznak egy ilyen belső szabályzatot, aminek az a célja, hogy a nem elég határozott vevőt lerázzák és spóroljanak. Tudják, hogy nincs következménye, mert ha a vevő odaállít a törvényekkel akkor fogják és megcsinálják a javítást - amit úgyis kötelességük. Ha meg nem jön vissza tiszta profit!
Odáig nem fognak elmenni, hogy verd az asztalt meg homárra posztolj és hasonlók, mert egy ilyen cégnek a PRESZTIZS mindennél fontosabb. Milliárdokba került, amíg kiépítették, egy pár ezer forintos alkatrészen nem akarnak elbukni annyi pozitív presztizst, amennyit mondjuk 200 milió forintnyi reklámmal értek le.
Illetve ott sem hülyék dolgoznak, egy önköltségi 5e forintos szerelést nem fognak kockáztatni egy több százezres fogyvéd bírásággal szemben, csak ha megéri nekik. Ilyen helyzetben meg nyilván nem éri meg nekik.
Nyugodtan menj vissza a kinyomtatott paragrafussal és határozottan de nem agresszíven szólítsd fel őket arra, hogy tegyenek eleget a törvényileg előírt kötelezettségüknek, ellenkező esetben panaszt teszel hivatalos úton. Már veszik is majd át a készüléket...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Vasinger!
nagyúr
Köszönöm mindenkinek, hogy ennyit foglalkozott az ügyemmel. Félreértések elkerülése végett, nem romlott el semmi, csak vettem egy SSD-t és a tulaj csak ezt a garijegyet küldte el, a számlát nem és ezért voltam így kétségbeesve.
Annó ugyanezt játszottam el, csak mobillal, de akkor volt egy protekciós dolgom azzal a telóval kapcsolatban, ott azért nem aggódtam.
Elvittem 2x is a gariba, mindkétszer csak a garilevelet kérték és a telefont, semmi mást.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...