- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LG LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
horuszkutya
csendes tag
Sziasztok!
Leadtam a videokártyám garanciális javításra, és jött is tájékoztató email hogy lezárult az ügyintézés, kicserélik. Ez egy gyári OC-s kártya volt, akkor gondolom ez azt jelenti hogy cserébe csak és kizárólag ugyanattól a gyártótól, és ugyanúgy túlhajtott kártyát vagyok köteles elfogadni, ugye? És gyári, bontatlan dobozban, teljesen az elejétől induló garancia idővel, jól sejtem? Csak mert itt is és más helyeken is olvas az ember mindenféle elrettentő példát, gondoltam jó lesz előre tisztában lenni a jogaimmal. Nem tudom még hogy mi vár rá, lehet hogy teljesen korrekt hozzáállása lesz a boltnak, de úgy gondoltam jobb ha előtte tájékozódok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen