Hirdetés
-
Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
ma Most már biztosan készül a HMD egy Skyline nevű modellel, a Geekbenchen is megfuttatták, a képek viszont csak a fantázia szüleményei. Vélhetően...
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Jön a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom (Switch)
gp A franchise új részében nem Linket, hanem magát a hercegnőt irányíthatjuk.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
nemtom, hogy mennyire van igaza azzal, hogy te magad raktad össze, és így egyébként is necces a gar, arra azonban emléxek, hogy egy időben elég erősen nyomták a nagy gyártók, hogy csak szakember vagy szakszervíz építheti be az adott alkatrészt...ezt a webshop-os cégek most is erőltetik, teszem hozzá saját tapasztalatból, hogy nem véletlenül (tisztelet a kivételnek, de rengetek "szak"ember van, aki majd otthon megoldja - erre ma is behoztak egy gépet, hogy nem megy amióta bent az új memória. Nemhát, a DDR2 nem fog menni a DDR foglalatba)
Én úgy tudom, hogy a gar idő alatt (de ebben most nem vagyok 100%.ig biztos) a kereskedőnek kell igazolnia (független szakértői vizsgálattal), hogy a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett.
Azt pl. jó lenne kihúzni belőle, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet (van valami hivatalos neve is a 3 példányos jegyzőkönyvnek), ahol le lehet írni a hibát, le lehet írni, hogy mi a fogyasztó igénye (a te esetedben az, hogy garanciális javítást/cserét kérsz), és le lehet írni, hogy mi a kereskedő álláspontja, ahol leírhatja a nyűgjét, illetva van valami rublika, ahol a rendezés módját is be lehet írni... - na egy ilyet töltsön ki szépen, írja alá+pecsét, és küldje el neked az ügyfél péndányt.
A 151/2003-ban viszont van valami ilyesmi:
Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.Tehát 3 munkanapon belül el kell, hogy döntse, hogy garvesztes vagy garos. De javítsatok ki, ha tévedek...
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Vivid - Let your money grow!
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Videokártya turi (AGP-PCI-E)
- MSI GeForce GTX 1070 8GB GDDR5 256bit (GTX 1070 GAMING X 8G)
- Videókártya felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés