Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz tlac #1167 üzenetére

    nemtom, hogy mennyire van igaza azzal, hogy te magad raktad össze, és így egyébként is necces a gar, arra azonban emléxek, hogy egy időben elég erősen nyomták a nagy gyártók, hogy csak szakember vagy szakszervíz építheti be az adott alkatrészt...ezt a webshop-os cégek most is erőltetik, teszem hozzá saját tapasztalatból, hogy nem véletlenül (tisztelet a kivételnek, de rengetek "szak"ember van, aki majd otthon megoldja - erre ma is behoztak egy gépet, hogy nem megy amióta bent az új memória. Nemhát, a DDR2 nem fog menni a DDR foglalatba)

    Én úgy tudom, hogy a gar idő alatt (de ebben most nem vagyok 100%.ig biztos) a kereskedőnek kell igazolnia (független szakértői vizsgálattal), hogy a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett.

    Azt pl. jó lenne kihúzni belőle, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet (van valami hivatalos neve is a 3 példányos jegyzőkönyvnek), ahol le lehet írni a hibát, le lehet írni, hogy mi a fogyasztó igénye (a te esetedben az, hogy garanciális javítást/cserét kérsz), és le lehet írni, hogy mi a kereskedő álláspontja, ahol leírhatja a nyűgjét, illetva van valami rublika, ahol a rendezés módját is be lehet írni... - na egy ilyet töltsön ki szépen, írja alá+pecsét, és küldje el neked az ügyfél péndányt.

    A 151/2003-ban viszont van valami ilyesmi:
    Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

    Tehát 3 munkanapon belül el kell, hogy döntse, hogy garvesztes vagy garos. De javítsatok ki, ha tévedek...

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák