- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #41508 üzenetére
Mindig tetszett ahogy Alonso vezet, most is.
Nálam az a helyzet, hogy szinte minden pályán van egy vagy két rész ami jó..ez is olyan.
Van az eleje ami döngetés, jó nagy lassítóval...ez lenne az előzéses rész.
Aztán elkezdődik a lassú rész..na ez még így onboard-ból nézve is kínszenvedés, nagyon törni kell az autót, gázelvétes kanyarrafordulás, nincs egy jó vigyorgós kigyors.
ha azt hiszem hogy tudok elemezni és megpróbálom akkor:
1: célvégi elfordulás, első kenyar: nagyon szimpla, lassú sebességről kanyarból nyitó bőgáz kigyors egy nagy egyenesre.
2: a következő (jobb) kanyar jó, szép ahogy átesik az enyhe balra rázókövére...ezt lehet élvezni, pont jó a fordulat.
3: az ezt követő jobbos jó lassító, kicsit el is úszott a hátulja mert bukkant kicsit fékre...szal a fékje az odafigyelős, de egyébként összességében ez is szimpla nálam.
4: a nagy döngetés után kicsit hasonló a helyzet mint előbb, de enyhébb, a kigyorsa mindkettőnek túl szűk ahhoz hogy igazán rá lehessen nyitni.
5: utána jön a 'technikás' rész...ami az is, látszik...de élvezni nem igen lehet sztem.
De a közepétől (visszafordító közepe és kigyorsa) megint egész jó, látszik ahogy emelkedik a tempó.
6: a vége, a célrafordulás megint nagyon szimpla sztem.Nem rossz egyébként, de sztem ennél Brno is jobb lenne az F1-nek, ott is lenne nagy szenvedés a középső szakaszban
Viszont ott az első kanyar sztem jobb, a középtől kijöve, a lejtős kisegyenestől meg már állat
szerk:
olyan hülye 'egér pályák' ezek, odaérjen mindenhova a mentő meg a daru, meg jól kamerázható legyen, de valahogy olyan izzadságszagúak, itt az előzési lehetőség nesztek, itt az aero rész nesztek, és van persze egy mechanikából megoldandó rész is hogy kompromisszumot kelljen kötni a beállban, és persze valahova tegyünk egy 'valamilyen jellegzetességet'.
kicsit szigorú vélemény, de ezt gondolom, nincs sok nagyvonalúság.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garan
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- be quiet! Dark Pro 13 1600W (80 PLUS Titanium) Fél ár.
- LENOVO ThinkPad X240
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs