Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz BloodPandus #240 üzenetére
Ha te tudod, én is tudhatom De egy ilyen géppark nem 2 Ft!
Dolgoztam esztergán (TOS, csúcstávolság 2000 mm, elforduló kör ágy felett, ami nem kivehető hidas, 375 mm, ill Emco, fúróval kombinált műszerészeszterga és az a régi magyar, E400-as, úgy, hogy az előtolást kapcsoló kar ki volt akadva ), hagyományos vertikális marón (TOS egyetemes szerszámmaró), FNGJ vertikális marón (Heidenhain útmérővel), síkköszörűn (valami lengyel gané, egy hétvégényi meló után nem bírta ki, valahol folyt a víz, és berohadt köv hétre - de szét is szedtük a kollegákkal), harántgyalun (Strigon, gyalultam szögben is), és a vésőgépet is ismerem picit.
Tanultam NCT90, Fanuc esztergát (bal-, és jobbsodrású, egyszerszámos és dobrevolveres), dolgoztam NCT100 (vagy hanyas) marón (tehát G kód megvan), Heidenhain 530, 426 (és ami előtte van) marón (3 illetve 3.5 D-s).
És amit láttam/látok, hogy működik (bár kissé hiányos "ismereteim" vannak): lefejtőmaró, horizontmaró, tömbös/huzalos szikra, palástköszörű.
Tudok hegeszteni elektródával és hegesztettem argonnal is, AWI-t kollegák mutatták.
Mikor kezdünk?
Új hozzászólás Aktív témák
● nem beszélgetős OFF topic!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest