Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz Mardel #34956 üzenetére

    Mikor a HL2 kijött pre-order vettem 10k-ért... azt sem tudtam, hogy mi az a Steam.

    Beregeltem az akkori CÉGES mail címemre... persze a jelszóval baxakodott ,hogy túl rövid, idegen karakter, szám, betű is kéne bele etc. Szóval, a szokásos algoritmuson helyett valamit teljesen elmebeteg kódot kellett megadnom amit végül elfogadott.

    Letoltam a HL2-öt, majd eltelt 1 év, melóhelyet is váltottam.

    Újra akartam vele játszani, usernevet megadtam, password passz.

    Kértem jelszó emlékeztetőt, amit 46212x ki is küldött a semmibe ugyanis nem csak az akkori céges mail cím, de maga a cég is megszűnt!

    Írtam supportnak, részletesen kifejtve a problémám... mellékeltem a HL2 dobozát, benne a lefotózott kóddal.

    Visszaírtak ezek a véglények, hogy számla is kellene... aham nyilván megtartottam.

    Írtam, hogy nincs meg már, írták, hogy akkor sorry... én meg írtam, hogy akkor talán f*ck off. Ennyit a 10k-s játékomról.

    Azóta volt dolgom Amazon, Origin supporttal is... előbbiek profik eszméletlen gyorsak és kedvesek 10/10, utóbbiak buták mind a föld, sokat tévednek, de készségesek és segítőkészek.

    Steam-el azóta még 1x volt gondom az új accommal -csak apróság-, de 2 nap kellett mire reagáltak és 1 hét kellett az ügy megoldásához.

    Steam support = hulladék.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák