Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    válasz cyberkind #140884 üzenetére

    A cikkben is emlegetve van - amitől megint jó kövéret hány™:
    "You'll have noticed that it's getting exponentially more expensive and more complex to create big games lately, and that the end results are more unpredictable."

    Nem akarok egy jó nagy kövér meme képet belökni, ezért: ja, biztos, ahhha...

    Közben meg olyan állapotban kitolták a Redfallt, a TLoU1-et (jó tudom, akinek fél-paks-pcje volt/van és aki szerencsés, az day 0 élvezte), a Jedi Survivort, meg sok 30 FPS lockot, meg a rötöiksz-mentességet még a konzolokon is, ahol "baked" van...

    Szóval, igen, PÉNZ... de nem a hiánya miatt, hanem az egységnyi idő alatt benyelni akarás miatt...
    ...közben meg a fejlesztők tolhatják a forrópeccseket akár 1-2 évig is...

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák