- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Teljes művészi szabadsággal nem lehet kommersz mozit csinálni, csak nagyon ritkán. A sokmilliós, pénzkaszálásra szánt filmeket patikamérlegen mérik ki, mivel lehet a lehető legtöbb embert bevonzani. Persze ez se mindig jön össze, a Kék Bogárnál pl. én már az alap gondolatot sem értem, kinek jutott eszébe moziba küldeni így a semmiből. Nekem a Shazam/Black Adam sem mondott sokat, de a Kék Bogár végképp nem. Sokadik vonalas hősöket egyből egy drága saját filmmel bemutatni szerintem mindig rizikó. Marvelből se néztem meg a Shang-Chit meg az Eternals-t. Egyébként is kifulladtak, jobban mondva annyit esett a színvonal a kezdetekhez képest, hogy moziban már eleve felejtős, de lassan már a Disney-n se indítom el, Fekete Párduc 2-t is kár volt. És nem a fekete hős miatt, hanem mert unalmas, hosszú, teljesen tartalmatlan, ráadásul Namorból is csináltak egy azték buzit.
The Last of Us: én a játékkal nem játszottam, nincs, nem is lesz PS, a gyerek se kap soha. A sorozat jól indult, izgalmasan, aztán jött az ominózus 3. rész, és onnantól teljesen leült. Ráadásul egy egész epizód ment el egy teljesen lényegtelen mellékszálra. A játékban nem tudom, az a két karakter mennyit szerepel, mekkora a jelentőségük, de itt a sorozatban teljesen fölösleges volt az életüket bemutatni közel 1 órában. Ha ez egy régi klasszikus sorozatformátum, és 22-24 részes egy évad, azt mondom, elfér, a régi sorozatokban is volt évadonként 1-1 ilyen töltelék epizód. De amikor van 8x1 órád elmesélni valamit, akkor az már úgy nem jó, pláne, hogy a 2. részt követően a fősztoriban is csak a szütymögés ment. Ilyenkor luxus egy egész epizódot egy, a sorozat szempontjából teljesen lényegtelen dologra pazarolni, mert lássuk be, a két fószer totál lényegtelen, a szerepük annyi, hogy tele a ház motyóval, meg a főszereplő jóban volt velük. A csaj sztoriját végig se néztem utána, mondjuk abba csak simán belealudtam, de akkorra már annyira vártam a végét, meg hogy történjen valami, hogy nem is folytattam azt a részt, a menetközben csepegtetett infókból mindent össze tudtam rakni.
Ez az én bajom a sorozatokkal, pedig ez csak egy egy évados, 8 részes széria, egy Walking Dead-be már bele se kezdenék, azt rögtön az első évad után elengedtem. Az még jó volt, a másodikat bevártam, hogy nagyobb léptekben lenyomjam, erre elspoilerezték, hogy full szappanopera az egész évad.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz cyberkind #141054 üzenetére
Igen, olvastam, hogy nem egy nagy részről van szó. A játék még várat magára, ár miatt is, VGA miatt is.
Ez már az alkotók hibája, hogy szépen kitalálták, hogy bővítsék ki azt a cetlit, épp csak a sztoriban nem sikerült neki utána helyet találni.
És mielőtt azt hinné bárki, homofób vagyok, ha egy hetero házaspárról van szó, akik mondjuk disznót tenyésztenek, az is ugyanilyen fölösleges lett volna, ha a sztoriban nem helyezik el.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
_drk
őstag
válasz Dilikutya #141053 üzenetére
Az direkt hatás vadász volt rész volt, be is jött nekik mivel külön az a rész kapott Emmy jelölést.
Sok helyen működik ez, pl the fly rész A breaking bad-ben.Egyébként én sok sorit már ezért nem nézek mert egyszerűen kevés az anyag és szét van nyuzva. Pl most néztem a Silot, egész jó de még ebből is lehetne 2 részt kukazni legalább.
-
Crus
őstag
válasz Dilikutya #141053 üzenetére
Coppola, Scorsese, Kubrick, Hitchcock, Kuroszava, Kitano, Mijazaki, vagy éppen Tarantino, etc., akik kapásból beugranak, mint művészi szabadságot kapott rendezők és legendákat alkottak. (Amúgy én Woody Allent, Nolant, se tartom olyanoknak, akiknek meg van kötve a keze.)
Nem a plebs mérgezett, eltorzított ízlésvilágának kellene filmeket készíteni, mert úgy ilyen Transformers, meg Marvel szintű hulladékok ömlenek majd csak rá a népre, amik 0 értéket közvetítenek.
De ez egy ördögi kör. Amikor hulladékgyártó azt látja, hogy nézik a szemetjét, akkor még több szemetet kezd el gyártani, mondván erre van igény. Közben a néző meg azért zabálja ezeket a szemeteket, mert ezt kapja ebédre. Ha van is más, az 0 promót kap, vagy sok helyre el se jut, sokan a létezéséről se tudnak.
A közízlés formálható. Formálják is, de szándékosan az ostoboid irányba, mert az elhizlalt, buta, kövér malac, az nem nagyon visít a karámba, inkább csak elröfög csendesen és ez a cél.
Nagyon téved az (nem rád értem), aki azt gondolja, hogy a szellemi termékek minősége, tartalma, közlendője nem folyásolja be a globális gondolkodást. Pedig baromira. Nyilván egy 2 diplomás, 3 nyelven beszélő, 145-ös IQ-val bíró arcra nem nagyon hat, de ez a kisebbség is remekül irányítható, méghozzá pénzzel és valójában fisemfos egzisztenciával. És hát ez a lényeg... a totális control. Abszolút megvalósul a hülyék paradicsoma.
(Amúgy még mindig nem tudom, hogy mi az a Kék Bogár. Eskü. És nem is fogok rákeresni és nem is érdekel.)
Gondolom ez mindenkinek megvan, az emberi faj szégyene. A 10 legtöbb bevételt termelő mozi EVER:
1 - Avatar - Jó volt, de ennyire? Dehogy.
2 - Avengers: Endgame - Inkább nem kommentálom.
3 - Avatar: The Way of Water - Nézhetetlen.
4 - Titanic - Jó volt, de ez se ennyire. Ráadásul az egész egy nagy spoiler
5 - Star Wars: The Force Awakens - Nem akarok megsérteni senkit...
6 - Avengers: Infinity War - ...nagyon nem.
7 - Spider-Man: No Way Home - Nem emlékszem rá, pedig megnéztem.
8 - Jurassic World - Én kérek elnézést.
9 - The Lion King - Naaa...
10 - The Avengers - Nálam a top 1000-be se férne be.És akkor csodálkozunk, hogy nincs az az idegen faj, amelyik legalább a háztartási szemetjét erre a bolygóra öntené :-/
De ha már jártatom a pofám... személyes all time top 10, nem feltétlenül ilyen sorrendben. Most éppen így jutottak eszembe.
1. Pulp Fiction - 25x ha nem láttam, akkor egyszer sem. Az a lazaság, fekete humor, a karakterek, a forgatókönyv, zenék... szerintem Tarantino legjobb filmje, de a témában is a legjobbnak tartom. Tini korom filmje, irgalmatlan nagy hatással volt rám.
2. Alien (1979) - 1.5 évente biztosan újranézem és újra és újra lenyűgöz. Akkor készült, amikor születtem. Döbbenet minden képkockája.
3. LOTR Trilogy - Szinte egyedül néztem meg őket a moziban... volt, hogy a gyönyörtől bekönnyeztem.
4. Whiplash - Bármikor boldogan megnézem. Top karakterek, zenei pr0n, meg nem kevés mondanivaló.
5. 2001: Űrodüsszeia - Megkerülhetetlen remekmű. Mivel a sci-fi a gyengém, így anno mikor a 80-as évek végén először láttam fel sem tudtam szinte fogni, hogy ezt a filmet 1968-ban Kubrick így képes volt elkészíteni.
6. Bladerunner - ... és az van, hogy nekem a folytatása is bejött. Sci-fi kedvelőként minden benne van, amiért a műfajt imádom.
7. Mátrix - De csak az 1. rész. Bár a benne feldobott elmélet anime kedvelőként számomra nem volt újdonság, de az összhatás mégis lehengerlő volt. Felejthetetlen élmény volt anno ~Day2 moziban látni.
8. Isten városa - Nem szívesen nézem újra, mert k. nagy hatással volt rám, de ettől még kegyetlen nagy filmnek tartom.
9. Mijazakinak kevés olyan animációja van, amit ne 8.5 fölé értékelnék, de ha egyet mindenképpen ki kellene emelnem az a Chihiro. Az a világ és gondolkodásmód ami ömlik abból a "meséből" az pazar.
10. To Kill a Mockingbird és a The Snows of Kilimanjaro, mivel mind a kettő Gregory Peck film és szerintem a legjobb alakításai, a mondanivalóba dettó nem kötnék bele részemről.TLOU: A játékban az a 2 karakter nem lényeges és finoman adta elő a ND, hogy a 2 ürge között több lehetett egyszerű barátságnál. 2 utalás van rá, az egyik ráadásul humoros. Ami a játékban elhangzik a témában, az pont elég volt. Pont annyi volt, hogy aki tufa, annak fel se tűnt, aki meg érintett az ürlehetett, hogy van egy kis buzizás is. ND nagyon tudja a dolgát.
Igen, TWD az csak másodsorban zombis akció, elsősorban egy posztapok dráma, gyakran Barátok Közt köntösben. Már nem is tudom hányadik évadnál szálltam ki belőle sok éve, de azóta se volt nagy késztetés visszatérni.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Dilikutya
félisten
Pont ez a bajom az egy sztorit egész évadon át elmesélő sorozatokkal, hogy többségükben egész egyszerűen nincs annyi tartalom, hogy lekössön a teljes 8-10 órában. Top, mindenféle díjakkal megszórt sorozatok özönét kaszáltam el max pár rész után.
Amit az utóbbi években nem sikerült még elkaszálnom, az a Stranger Things, az a 80-as évek nosztalgikus horror sci-fi hangulat engem is megvett, mondjuk én amúgy is falom ezeket a filmeket. Igaz, hogy itt is az 1. évad volt igazán a jó, de azért a többi is hoz egy elég magas szintet. Viszont sokkal több évad már ebben a sztoriban sincs, a most készülőben illene elvarrni a szálakat.Ami csont nélkül végig futott viszont 2 évaddal, és még folytatnám, az a netflixes The Punisher volt. Az valóban szinte mozifilm minőség, megfelelő arányban van benne a karakter drámája is, az akciók pedig kellően brutálisak. Ha vissza is tér a Disney alá került Daredevil sorozatban ugyanazzal a színésszel, tuti nem lesz olyan, egy esetleges saját új évadtól meg egyenesen félnék. De egy R-es mozifilmben benne lennék.
A klasszikus 1 rész/1 eset formátummal is az a bajom, hogy kifulladnak jóval előbb, mint hogy a sorozat véget ér.
Asszony elég sok sorozatot néz, drámát, krimit, még kissé akcióba hajlót is, én ezeket rendre kihagyom, de ha belenézek, nekem a mindenféle díj mögül is csak egy szappanopera jön át. Szokásos magánéleti nyűgök, kicsinyes intrikák, az egészből messziről ordít a negatív értelemben vett tévés minőség. Meg nem mondom mi ment épp, már a cselekmények után voltunk, a szereplők összegezték az epizód végén a dolgokat, nekem konkrétan a Szomszédok stáblistája jutott eszembe, amikor minden rész végén Lenke néni, Etus, Magenheim doktor meg Taki bácsi levonják a nagyközhelyekettanulságot.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
i2k
senior tag
Nem vagyok egyedülálló ezzel: vannak dolgok, amik beleégnek a retinámba - az a side boob a mólón... (Sophie)
//A nők mindig/általában azt mondják rólunk, pasikról, hogy milyen undorítóak vagyunk, mindig AZT akarjuk... de basszus, sokszor egy side boob 100x szexibb, mint az arcba tolt mellbimbó látványa...A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
válasz echterion #141051 üzenetére
A F&F már csak fan service - de abból a szempontból legalább jó: milyen már, hogy a rajongók agymenéseit is felhasználják!
Az űrautókázás ötlete tőlük van.Guilty pleasure: az összes epizód beszerezve, és mindegyiket 1-nél többször láttam [még az általam rühellt Tokiósat is].
A X. epizódban Momoa egyszerűen brillírozik! A kaszkadőr cuccok nagy részét be is vállalta.
Ja, és a XI. szerves folytatás lesz [manapság mozikban is "epizodikus" a menő - nagy bánatomra]A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
Amúgy kövezzetek meg, de én csípem az F&F-et, szórakoztató agymenés. Az elején rühelltem, a 4. vagy 5. résznél kapcsolódtam vissza, főleg onnantól volt jó, hogy a Szikla is beszállt, aztán Statham is. Voltak benne nagy faszságok, de szerintem bőven el lehet viselni egy ilyen filmet. Személy szerint a realisztikus filmeket sose szerettem.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
i2k
senior tag
válasz Dilikutya #141062 üzenetére
Végre valaki, keblemre!
A Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw is szórakoztató - ha ilyen lesz minden mellékszál (csajok si kapnak, állítólag), engem megvettek. 2-2,5 óra agy töltőre rakást megérnek.
Vanessa Kirby-t* meg mindenhol, bármikor. Remélem, a 2. részben is ott lesz, és nem kap feminista felhangot.* A magyar rendezésű filmben (Pieces of a Woman (2020)) állítólag nem használtak CGI-t, dublőrt - fullba Ő volt. Nyami.
Ráadásul, a játéka is kiváló. A film meg nem egyszerű.[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
válasz tomsolo #141058 üzenetére
Ha teheted, nézd meg a Kung Fu Hustle werk filmjét... érdemes.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
Ha egy üzlet beindul:
NVIDIA announces DLSS 3.5, first game to support it will be Alan Wake 2
//szerk: - Na ki örül? Ki veszi észre, amit észre kell?
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
warcat
veterán
ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON — Launch Trailer
ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON — Story Trailer
"621…I’ll give you a reason to exist. Let’s get to work."
Már csak ~ 2 nap
EA: It's in the crate!
-
Crus
őstag
válasz echterion #141072 üzenetére
Pedig pont, hogy jól működik, így is kell neki. A tükröződésről az A.I. nem tudja, hogy tükröződés. Azt tudja, hogy ott homályos a kép és mivel ez egy képjavító eljárás, ezért megpróbálja élesíteni. Sikerrel. Jó dolog ez. Nagyon is.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
gyimger
őstag
Láttatok már olyat, aki hallott olyat, aki ismert olyat, aki Media Marktban dolgozik? Mert emailt nem olvasnak, telefont reggel 8 óta nem veszik fel. Vagy ünnepnap van? Kiskereskedők napja van? Már azon is jót röhögtem, hogy maradjak vonalban az ügyfélszolgálat értékeléséhez, ahol a "9 és 10 gombokkal" tudom őket értékelni, gondolom a 9-es gomb a jó értékelés
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
i2k
senior tag
válasz echterion #141070 üzenetére
Hát, ez kifejezetten irreális. De tényleg.
Számomra éppen hogy zavaró.Éppúgy, mint annak idején a tükörszerű padló a BloodRayne valamelyik részében, vagy a folyton csillogó tócsa/útfelület* autós játékokban (NFS-ek) etc. etc.: ront az immerziómon.
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
Csak hangzatos PR-duma, vagy nagy szomorúság közeleg (különösen a bármilyen szintű játékfordítók/modderek számára)?
Meglátjuk.[link] - "Denuvo Unreal Engine Protection and Integrity Verification features deliver the next level of game security."
"Denuvo’s Unreal Engine Protection is a pioneering feature designed to prevent malicious users from manipulating games created using Unreal Engine, the industry’s foremost real-time 3D creation tool for photoreal visuals and immersive experiences.
Like all Denuvo products, this first-of-its-kind solution is easy to integrate into the game on a binary level, effectively thwarting data mining attempts and creating formidable barriers against cheat creators, pirates and fraudsters. It shields Unreal Engine game data files against decryption, blocks the use of in-game debug consoles, and conceals entry points to deter game modification. As the tools for attacking Unreal Engine games are publicly available and easy to use, this feature becomes an essential safeguard, offering an effortless yet robust defense against this vector.
“With the Unreal Engine Protection, we are creating new weapons for the gaming industry’s fight against hackers trying to do things with games that are not supposed to be done,” said Doug Lowther, Chief Executive Officer at Irdeto. “Our commitment to staying ahead of the curve in gaming security is exemplified by this first-to-market solution, enabling game developers and publishers to protect their creations with unparalleled ease.”Integrity Verification
In addition to the Unreal Engine Protection, Denuvo by Irdeto is proud to unveil the Denuvo Integrity Verification feature which will bring more granular options to the Anti-Tamper product. This versatile feature empowers developers to verify the integrity of their own game code, safeguarding against both static and dynamic tampering.
The Integrity Verification feature ensures attackers are unable to alter the protected game code before startup or during gameplay, fortifying gaming studios against potential tampering threats. Its seamless integration capabilities and flexibility make it an invaluable asset for gaming studios, catering to various use cases where customers seek to protect their proprietary code.
“We understand the paramount importance of code security in the gaming industry,” said Lowther. “Our Integrity Verification feature offers an effortless and robust defense, empowering our customers with a powerful tool to protect their valuable code and maintain the integrity of their gaming experiences.”
Denuvo by Irdeto’s solutions have already garnered widespread adoption in the gaming industry, and customers can easily extend their protection to encompass the Unreal Engine and Integrity Verification features with no additional effort required.
For more information about how Denuvo by Irdeto is shaping the future of gaming security, please visit https://irdeto.com/denuvo/About Irdeto
Denuvo by Irdeto is the world leader in gaming security, protecting games on desktop, mobile, and consoles. Denuvo provides core technology and services for game publishers/platforms, independent software developers, e-publishers and video publishers across the globe, enabling binary protection for games and enterprise applications across multiple platforms. Denuvo’s gaming security solutions prevent piracy and expose cheats in competitive multiplayer games, empowering publishers to innovate while also protecting their revenue, the integrity of their game, and the gaming experience. With a rich heritage of security innovation and rapid adaptation to the changing demands of the cyber security space, Irdeto is dedicated to being the security partner to empower a secure world where people can connect with confidence. "A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
válasz gyimger #141083 üzenetére
Ennyire még a Rockstar se tolja fullba. Amúgy némi hack, és Switch-en már megy 60fps-el a Red Dead Redemption. Én mondjuk azt hittem, ez alap lesz egy 13 éves játéknál (egyébként egész jól néz ki ma is).
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
i2k
senior tag
Csodás fejlesztés és UE5-szakértelem:
Immortals of Aveum cannot run at Native 4K/60fps on NVIDIA RTX 4090, even on Low Settings
For our initial benchmarks, we used an AMD Ryzen 9 7950X3D, 32GB of DDR5 at 6000Mhz, and NVIDIA’s Founders Edition RTX 4090. We also used Windows 10 64-bit and the GeForce 537.13 driver. Moreover, we’ve disabled the second CCD on our 7950X3D.At Native 4K/Low Settings, the NVIDIA GeForce RTX 4090 drops at 34fps during our benchmark sequence. That’s on LOW SETTINGS. Let me repeat that. LOW SETTINGS.
Performance is all over the place on both AMD’s and NVIDIA’s hardware. For instance, at Native 1080p/Ultra, the only GPUs that can offer constant 60fps are the AMD Radeon RX 7900XTX and the NVIDIA RTX4090. The NVIDIA RTX 3080 runs the game with a minimum of 40fps and an average of 46fps. At 1080p. Ouch.
//Hozzászólások közül:
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
[link] - Immortals of Aveum Review - I actually fell asleep IRL -
Worth A BuyA világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
Dragon Age And Mass Effect Studio Lays Off 50 Devs, Claims Games Are Unaffected
The studio announced on August 23 that it will cut 50 roles as it continues production on both Dragon Age: Dreadwolf and Mass Effect 4, telling fans it needed to take a more “agile and focused” approach to game development.
“In order to meet the needs of our upcoming projects, continue to hold ourselves to the highest standard of quality, and ensure BioWare can continue to thrive in an industry that’s rapidly evolving, we must shift towards a more agile and more focused studio,” wrote BioWare general manager Gary McKay. “It will allow our developers to iterate quickly, unlock more creativity, and form a clear vision of what we’re building before development ramps up.”A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
_drk
őstag
válasz Anonymusxx #141090 üzenetére
Andromeda se lett jó.
A többi nagy és jó játékuk meg már 10+ éves, azok az emberek már rég nincsenek ott vagy túl sok lett a kokó.[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
-
Aljasvip
senior tag
Én a harmadik végigjátszás után is azt mondom, hogy az Andromeda jó játék lett.
Nem a ME trilógia sikerének folytatása, hanem csak egy jó 7/10 játék, akárcsak anno a ME1.
Az internet ígyis-úgyis szétszedte volna, és a buta marketingesek sajnos hallgattak a hőbörgő csőcselékre.
(ellenpélda: CP2077, ami megjelenésekor már az volt, és most is egy kiváló játék. A fejlesztők szerencsére nem engedték el.)Az Anthem-re nincs mentség. Nem adhatsz ki úgy egy online játékot, hogy 40-60 óra után kifutsz MINDEN tartalomból.
Jó volt amíg tartott, mert a gunplay és a repülés nagyon ott volt, de ez kevés egy online MMO-hoz. Fél évig még egy HUB sem volt benne, nemhogy közös chat, vagy klánok... -
Crus
őstag
válasz Aljasvip #141093 üzenetére
Nem is annyira rég toltam végig. Az Androméda egy borzalmasan középszerű játék és a legnagyobb hibája az, hogy Mass Effect néven merték kiadni. Ha nem így tesznek, kisebb lett volna a népharag. Jogosan. Az ME1 nem öregedett rosszul, vannak hibái, de összességében mégis jobb játék még így 2023-ban, mint az Andromeda.
Eléggé nem kedvelem azt aki csak annyit mond, hogy szar/jó. Szóval, ha a fórummotor nem döglik bele, akkor szerintem az ME Andromeda:
Ez a játék egy hullámvasút. Egy dolog biztos: Ez NEM egy Mass Effect játék! Ha ezt el tudja az ember fogadni, és úgy gondolni rá, mint egy űrben játszódó ARPG-re, akkor valamennyivel kevésbé lesz a plafonon...
Frankó, mert:
+ A grafika elég lenyűgöző, annak ellenére, hogy ez egy cirka 6 éves játék... de feleslegesen túlterheli a rendszert, egyértelműen rosszul optimalizált. Az RDR 2 nem pörgeti így a ventiket maxon.
+ Az 5.1-es hangok és zenék tényleg rendben vannak, az elődökben borzalmas volt, még a Legendary Editionben is.
+ Mindig van benne potenciál, hogy rövid időre felbukkan valami jópofa/ígéretes, aztán gyorsan elrontja valami klisés giccs, vagy a teljesen súlytalan történet.
+ Nagyon nagyon nagyon sok óra után 1-2 karakter már szerethető, de alapvetően sekélyesek, rém nehéz hozzájuk kötődni.
+ Végre egy team, akik a naked témát ott sütötték el, ahová az való.
+ Néhány küldetés később(!) egész érdekes... sajnos az eleje... de simán a negyede rém lassan indul be.
+ Látszik, hogy rengeteg munkát fektettek a játékba, de borzalmasan kevesek voltak a feladathoz. A szellenteni szeretnék, de becsúszi a nyelesgránát tipikus esete...0 - A gunplay néha egész korrekt.
Nem frankó, mert:
- A legnagyobb probléma a játékkal az állandó súlytalanság feeling. A karakterekkel borzasztó nehéz azonosulni és elfogadni őket.
mint félelmetesnek, pedig annak akarják eladni... ráadásul a játékot gyakran átlengi egy gyengébb fajta Gears of War klón érzés.A Kett - mint enemy - pedig inkább tűnik giccsesnek,
- A korábbi ME-játékok esetében a meghozott döntések és azok következményei egész hitelesek voltak és jól működtek. Itt a döntéseknek és következményeknek dettó nincs nagy súlya, eltekintve 1-2 ritka kivételtől.
- A start rettenet. A játék millió dolgot zúdít rád, a HUD rettenetesen tele van fosva, állandóan felugrik, csilingel, idegel valami és még azt sem tudod, hogy pontosan mi is az, mire való, aztán seperc alatt egy sivatagi bolygón bolyongva találd magad és az egész nagyon munka feelingű lesz.
- Nagy hiba, hogy a küldetések teljesítése után egyes NPC-k nem reagálnak rád, vagy ha igen, akkor úgy tesznek, mintha mi sem történt volna. A játék tele van ilyen félbehagyott húzások sorozatával. Újabb proof, hogy a fiúk nem kicsit voltak túlterhelve a fejlesztés közben... túl nagy volt a léc, durván leverték.
- Nem értem, miért kell állandóan megnézni a 30 másodperces le- és felszállás animációt! Szép és jó, de a 100. alkalommal? Embertelen.
- Az összhatást csak rontja a még mindig béna animáció és faceanim, ami a 15 éves első részben egyszerűen jobb volt! Ugyanazt az arcot látod újra és újra a különböző NPC-ken. És itt-ott még a rengeteg patch után is látszik, hogy az NPC-k teste/feje megnyúlik! Továbbá: Miért vannak a karakterek ennyire törpének eladva?
- Bolygókból és naprendszerekből ugyan nincs hiány, csak egy rakásra él, hogy semmi céljuk, csak úgy ott vannak.
- A kézművesség és a kereskedelem gyak. itt is halott. Minden mindenhonnan hullik. A leltárlimit rettenet... percekig tartó kínszenvedés, hogy mit lehet eladni. A pénznek amúgy nincs sok értelme. Gyakorlatilag semmit nem vettem a questhez szükséges tárgyakon kívül!
- Ha a társaim elérik a maximális szintet (viszonylag gyorsan!), utána a pontjaik eltűnnek a semmibe. Elcseszett LVLCAP.
- A társaim A.I.-ja elég rosszul működik a harcban. Sokat pózolnak a fegyverem előtt, és szinte soha nem tudnak megölni senkit. Lefegyverzik xy ellenfelet, de az még mindig ezerrel lőne rám, nekem kell a final blowt bevinni. Borzasztóan fárasztó volt.- Elaaden-en a féreggel nem lehet mit kezdeni. Akkor miért van ott, amikor az Architecttel is lehet harcolni? Mintha akartak volna vele valamit kezdeni, de nem volt rá idő...
- Sokszor előfordul, hogy az NPC-k szinkronja egymást negálja, nagyon zavaró. Többször előfordult, hogy egy mondat felénél a beszélgetés megszakadt, mert egy másik esemény felülírta. Nincs sorrend? Baromi bonyolult lehetett a FIFO elvet használni, ugye?
- Fárasztóan sok a fetch quest. De a legtöbb normál küldetés is keresztbe-kasul járatja veled a galaxist, miközben nézed a nyomasztó félperces dokkolási vagy bolygóelhagyási animációkat.
- Az emberiség nagyjából 5%-a LGT-s. Véres harcot vívtam, hogy a férfi Pathfinderem ne randizzon egy másik kannal. Nem lehetne ezt észszerű és megnyerő módon bemutatni, figyelembe véve a TÖBBség igényeit, és nem állandóan az arcomba tolni????
- Volt már olyan, hogy nagyon fáradt voltam, és kiesett 1-2 perc, de olyan, hogy egy játékba fényes nappal belealudjak? Na olyan még soha! Nem viccelek! Olvasom a mérföldes rizsa, tartalmatlan szövegeket, és egyszerűen elalszom. Párszor 10-15 perc is elment. ^^
Miért van ebben a játékban ilyen ipari mennyiségű ROSSZ, TARTALOM NÉLKÜLI duma?
- A karakterek beszélgetései és a leírások elképesztően semmitmondóak. Így nem lehet játékot csinálni! Főleg, ha a játékban minden teljesen ismeretlen és a 19. "Nem tudom ki mit csinált és mikor és hol" és a játék teljesen úgy viselkedik a 0. perctől kezdve, mintha New Game+-t nyomnád és kívülről fújnád a "Háború és béke" hosszúságú lore-t. Hát nem.
- Szétszórt ezer fronton. De a Tejútrendszerben az eredeti trilógiában olyan lényeket állítottak ki, amiket csak csodálni lehet: Yahg, Hanar, Volus, Leviathan, Ardat Yakshi, a Reapers és az átalakult csatlósaik, stb.... volt vagy 50 féle mob, NPC, faj, akármi... és itt? Pfff.Egy teljesen más galaxisban vagy és csak néhány fajnyi lény van és azok többsége is humanoid????
- Sodoku, mint "törd fel az xy ALIEN(!!!) konzolt". Érted? egy full idegen faj konzolja és folyamatosan sodokut játszat veled. Pathetic.
- Ha a hajómon akarok beszélgetni valakivel, el kell hagynom az EGÉSZ(!) bolygót! Nem beszélhetsz a legénységgel, amíg a hajó dokkol! Ki volt az az állat, aki ezt kitalálta?
- Van egy fegyver a boltban vagy a kutató konzolon... látod, mennyibe fáj és mire képes? Nem látod! Majd meglátod, ha elkészíted! A szövegben fél oldalban leírja, hogy ez a fegyver élve leszopja egy Krogan méteres falloszát, de hogy mi a tűzgyorsasága, sebzése, vagy a tár mérete? Készítsd el paraszt, majd megtudod. WTF?
- Menürendszer: A legbonyolultabb, legátláthatatlanabb horror, amit valaha láttam!
- A játék 10%-a körül az összes csapattagod veled van. Utána kb. 100 órán keresztül mind ott vannak. Nincs változás.
- Minden tele van szeméttel! Sokszor azt sem tudom, hova nézzek, mert mindenhol felugrik egy-egy infó, a csapattársaim beszélnek, , miközben a GUI tele van pakolva extrákkal, 12 felugró üzenettel, jobbra, balra, fel-le. És a belső terek is! Teljesen könnyű kihagyni a fontos dolgokat, mert minden homogén, nincs az, hogy egy szerencsétlen konténer vagy láda elkülönül a világtól. Ez annyira amatőr hiba, hogy arra szavak nincsenek...miközben az A.I. beszél a fejemben
- A legegyszerűbb dolog a világon: Van egy küldetés, amit követni akarsz, és a térképen van egy jel, és te odamész, igaz? Na, itt nem. Valahogy mindig azon kaptam magam, hogy újra és újra meg kell néznem a térképet, hogy jó irányba megyek-e. Mert még ha csak egyetlen flaget is is teszek le, akkor is mutatja a MÁSIK küldetéshez kapcsolódó célpontot is... és hát milyen színnel? Ugyanolyan színűvel, mint a többit! Narancssárgával. Röhej.
Reggelig tudnék írni arról, hogy milyen a ME: Andromeda... egy elrontott lehetőség. Azért toltam végig, és azért fektettem bele kb. 90 órát, mert Mass Effectnek hívták, és mert időnként láttam az akaratot és a rengeteg munkát, ami benne volt. Ez a játék iskolapéldája annak, hogy a kevesebb néha több, ahogy annak is, hogy hogyan lehet elrontani egy jó szériát szorgalmas fakézzel...Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz csuvicsuva #141095 üzenetére
Amúgy tényleg szinte megkerülhetetlen volt... Borz. Alom.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
cyberkind
félisten
Zoly összeszedte a problémákat a gaming iparral, én már ezt mondom 10 éve: [link]
Paranormal Cocktivity
-
Crus
őstag
válasz cyberkind #141097 üzenetére
Megnézés nélkül árnyalnám is: A büdös életben nem leszek képes végigjátszani azokat a játékokat, melyek 7.5+/10 értékeléssel bírnak, tehát nem a zavaros. Ember erre nem is képes.
Régebben 50 cím/év le szokott csúszni, de az élet gépszíja miatt, ez nagyjából már csak a fele.
Ettől függetlenül persze, gond van a játékiparral, de még így is annyi k. jó cím jön ki, hogy bele lehet fulladni. Azt szoktam mondani, hogy már az is bőven sok, amit egy Humble Choice havonta nyújt. Arra valaki előfizet és élete végéig sem lesz képes a javát(!) végigtolni.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz cyberkind #141099 üzenetére
Ezt már sokszor kibeszéltük sok fórumon: Teljesen el kell engedni a Day1 vételt, napokkal ezelőtt írtam én is. Aki Day1 vásárol, az béta tesztel méregdrágán.
Az jár jól, aki min. 1, de inkább 2 évet még rádob a megjelenésre és veszi fele, vagy negyed áron a fullos, agyonpatchelt verziót.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Formula-1
- Linux kezdőknek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- További aktív témák...
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest