- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nikon DSLR topik
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9753 üzenetére
Gratula
Más.
Én is léptem előre a moddolás rögös mezején. Megtanultam normalmapot csinálni, materialokat kezelni. Az új Sancre Tor basementjének főterme is elkészült Loriayleid (dark) stílusban; természetesen már van Great Welkydstone-ja is. Tervek szerint iszonyat bonyolult légórendszere lesz, és egy majdnem-secret feature-szoba a katakombák mélyén, ami Abaye-Alessiaseli névre fog hallgatni, atmoszférája pedig kissé darkos lesz.
Lore-soknak azt hiszem sejtetni fog valamitIlletve épül az arborétum is (bár arénának is megtenné), ami egyenlőre mellékvágány, különlegessége hogy exterior, vagyi kültéri komplexum, de jórészt interior, vagyis beltéri elemekből áll össze; Ayleid építményben először lehet megázni, és madárcsipogást hallgatni
Eddig csak fércelve, messze még a széptől:
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9755 üzenetére
Akkor talán sikerült is, ugyanis márványhatás volt a cél Ha visszaolvasgatsz, van rübb kép meg vidi is, ha minden jól megy, lesz belőle egy szép kis modocska.
Dispel? Ja, a fényt szoktam fele dispellálni (deszépszó), ha tesztelgetem a belső tereket, néha nyomok egy Latta av Anu spellt (light 100ft for 120s), hogy hogynézki, ha elég akkor dispel
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Ace Ventura
addikt
-
SystemRoot
őstag
válasz Cucuska2 #9823 üzenetére
Igen ezt már láttam anno, bár nem próbáltam, de ezzel az összes beszédnek meglesz a német szinkronja? Nem tűnik hihetőnek, mivel gondolom ezért van kidava különböző régiósan. Pl az enyém az UK. És feltételezem a különböző régiósok esetén valóban elég ennyi, de ennyi szöveget és beszédet biztos nem, tettek rá 5 nyelven.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
SystemRoot
őstag
válasz Cucuska2 #9826 üzenetére
Azért köszi egyébként.
Amúgy a vicc az hogy egyszer sok éve volt egy német verzióm (innen tudom hogy tökéletes fullos szinkront csináltak), és bosszankodtam is hogy mennyire szörnyű, fúj. Le is töröltem azonnal.
Most meg milyen hálás dolog lenne, tökéletes nyelvtanulás, lévén hogy eléggé ismerem a szövegeket. ejj.(egyébként ha már megvásároltam a játékot akkor a magyar törvények szerint legális a letöltése nemde? Csak a terjesztése tilos, vagy rosszul tudom?)
Bevallom őszintén kerestem is már német verziós töröttet, de a sors fintora hogy senki nem seedeliWisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9823 üzenetére
Ettől nem lesz se német, sesemmi, ez csak régiót ad meg, pl installer nyelve, meg hasonlóak. Teljes, adott nyelvü release kell, bár igaz amilyen nyelvek itt vannak, azokból volt is release. Csak azokat megtalálni nem egyszerü, talán a német még csak-csak. Láttam müködni franciát is, borzalom volt
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9848 üzenetére
Tényleg, arrébb van a váza
Könyvek... hát nyilván lesz egykét klasszikus kitölteni a polcokat, de jobbára én írom meg őket a kerettörténet alapján, ami a jelen állás szerint elég kacifántos. Azon is agyaltam, hogy ayleid nyelven írom meg az összeset, márcsak hogy "autentikus" legyen, meg mekkora rajság már elfet beszélni
Két könyv kész, némelyik érdekesen fog kinézni, és _minden_ könyv static lesz, tehát nem felvehető, nem vagyok hajlandó hokizni a folyton összedülöngélő könyvekkelBendőke
Igen, Sheogorath, és Meridia, kedvenc daedráim
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9856 üzenetére
Háme' sötétvan Ha otthon lekpcsolod a fényeket sötétlesz ottanis. Azért is csináltam ennyiféle fényt, hogy legyen miből válogatni. ki lehet kombinálni erős nagyfényt, ahogy lágy ambient fényeket is a 7 különböző szinü és tipusu fényforrásból. Ha egyet felkapcsolva hagysz, lesz alapfény, olyan amilyet akarsz; és az úgy is marad reményeim szerint, bár ez még betatest kérdése.
Amikor belépsz, és minden OFF, a sok golyócska, meg ezaz, az sajnos a GlowMap-ek miatt van, pl lámpabura, köcsög anyaga, poharak, bizbazok amik csillannak. Sajnos azzal nem tudok mit kezdeni, de áttexturázni sem vagyok hajlandó 656757567745 vázát kanalat bögrét35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9864 üzenetére
Jó kérdésre tapintottál, pont az egyik téma a questeknél. Eszerint, röviden: vannak köcsög ayleidek, akik rabszolgáztatnak mindenkit, még a cserebogarakat is rabszolgáztatnák, ha megértenék az ayleidet, de ugye a cserebogarak nem beszélnek elf nyelveket, és ahelyett hogy kapálnák a cannabis növényeket, szépen elrepülnek; repülni meg az ayleidek nem tudnak, igy sajnos nem igazán találkoznak elképzeléseik. Ha ugy tartja kedvük poénból megkinozzák, feláldozzák, jobb esetben kinyírják őket, néha bedrogozva találják ki a napi kinzásprogramot.
Meg vannak az aranyos ayleidek, akik kicsit felvilágosultak, nem drogosok, s bár tartanak rabszolgákat, de nem öldösik meg kinozzák le őket fölöslegesen, láttak olyat aki már hallott az emberi jogokról, sőt néha pacsiznak is az emberekkel.
Angawey egykori lakója az aranyos ayleidek közé tartozik, és nem volt rabszolgája, mert rettenet bugosak az Oblivion NPC-i, és inkább nem kért belőlük, mert leverik a polcokról a szintén bugos Havok engine-el kinszenvedve beállított méregdrága Amallarpenia köcsögöket.
Asszem lefekszem inkább[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9898 üzenetére
Igen. "egy script leellenőrzi hogy megvan-e". Itt vannak a bajok. Ha nem haragszol, négy nap alatt nem tanultam meg ennyire scriptelni, egyenlőre bénázok, tanulok, kisérletezgetem, meg ahogy írtam, a könyvek íródnak. Viszont, ha ennyire vágod, nyugdtan csináld meg a scriptet cs-ben, aztán beintegrálom
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9900 üzenetére
Nem tudom. Szerintem ilyen primitiv feladatokra elég lesz néhány alap script, de OBSE kelleni fog a COBL miatt, feltéve ha lesz igény az alchemy sorterre, amit még senki sem jelzett vissza.
Egy biztos. Rengeteget fogtok olvasni, és igen nehéz lesz előrelépni a questben, valamint kicsit jobb lesz előre müvelődni ayleid nyelvből (meg kicsit a daedric-ből is), néhány feladványt igy irtam meg De hagyok kiskapukat, meg lehet mindent fejteni embernyelven is, csak gondolkodtatós lesz. Rettenetesen élvezem, nehezebbnél nehezebb kérdéseket teszek majd fel, a válasz, bár ott lesz valamelyik könyvben, nem lesz egyszerü kitalálni
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9902 üzenetére
Mé'nem alszó inkább?
In-game lehet megtanulni egyébként az alapot. De a helyedben a sindarint kezdeném el tanulni. Az sem egy világnyelv, de kissé civilizáltabb és ismerik páran; valamint meg lehet érteni hellyel közzel az ayleidet is, mehát ezek is elfek, meg azok is. Nemkell fosni, amit kell, meg lehet érteni emberül is minden questben
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Cucuska2 #9811 üzenetére
[General]
SStartingCell=
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=
STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=135
uGridDistantCount=180
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=1
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=1
uInterior Cell Buffer=16
uExterior Cell Buffer=144
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=1
uGridDistantTreeRangeCity=7
uGridDistantCountCity=7
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=209715200
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1
[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102434
uVideoDeviceIdentifierPart2=298833664
uVideoDeviceIdentifierPart3=3361371748
uVideoDeviceIdentifierPart4=902152865
fDecalLifetime=10.0000
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=0
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=11
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=10000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=0
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=0.8080
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=256
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=1
iActorShadowCountInt=10
iActorShadowCountExt=10
bAllow30Shaders=1
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=1
bDoActorShadows=1
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF0009
Activate=00120203
Block=001D0108
Cast=002E0306
Ready Item=0021FF02
Crouch/Sneak=0038FF00
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FF01
Toggle POV=0025FF05
Menu Mode=000FFF04
Rest=002FFF0A
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FF20
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FF22
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FF24
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FF26
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002D0407
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000
[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000
[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1
[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1
[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4
[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=0
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0
[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=10
iSafeZoneY=10
iSafeZoneXWide=10
iSafeZoneYWide=10
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000
[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0
[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3
[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=0.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=0
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1
[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=0
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=64
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500
[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0
[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=0
[LOD]
fLodDistance=500.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultActors=100.0000
fLODFadeOutMultItems=100.0000
fLODFadeOutMultObjects=100.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=5.0000
fLODMultItems=5.0000
fLODMultObjects=5.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000
fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=15.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=15.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=15.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000
[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255
[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3
[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=8000.0000
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
bGrassPointLighting=1
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=4
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000
[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255
[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0
[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1
[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0
[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=8
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found
[Fonts]
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Bendőke
tag
válasz Cucuska2 #9907 üzenetére
Pont. Mindig pontosan 0:00-kor. De a notim is csinálja, azon ugyan nem játszom, de pl. kilép Wordből, Acrobatból. A különbség annyi, hogy a játékokat lecsukja a tálcára (tehát ki nem léptet, hogy pontosítsak), míg a Wordöt, Acrobatot nem csukja le, de bele kell kattintani, hogy ismét az legyen az aktív ablak. Határozottan idegesítő, főleg, ha az ember valamilyen akció közepén van éppen.
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz Cucuska2 #9909 üzenetére
Avirát. Most meglepően sok folyamat fut (38), nem is gondoltam volna.
Firefox, Daemon, Zonealarm folyamatai (2), Java folyamatai (2), netkapcsolat folyamatai (3), HDSentinel, Avira folyamatai (3), hangkártya, videokártya, windows folyamatok (svchost, lsass, services, smss, spoolsv, alg, rundll, üresjárat..., összesen 21 folyamat), a plugin konténer a tűzrókához, és a task manager, szóval semmi extra. Azért jó, hogy rákérdeztél, mert van is egy ötletem: a modem. Holnap majd kipróbálom, kihúzom, és kilövöm a programjait.Köszi!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #9961 üzenetére
Azok a szokásos textura henkölős modok, nem sokkal jobbak a vanilla víznél, ahogy katt is mondta, igen iniből is lehet szebb vanillavizet gyártani. A "hagyományos" modok közül a Realistic Water még egész jó.
Még egy megjegyzés Liquid Waterhez. Aki felteszi és azt tapasztalja hogy eltünik a föld Nighteye (vagy egyéb hasonló shader effect) használata közben (csak az effekt ideje alatt, tehát utánas minden visszatér normálisba, következmények nélkül), nincs gáz, ismert bug, elvileg kijavítós listán van. Ujabb verziókban talán javitották is, nem próbáltam még; amig angaweyt fejlesztem addig nem rakok fel semmit.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #10043 üzenetére
100 óra? Obliviont? Nemár. Nem krájzisz ez hanem egy élvezetes kalandjáték vazze
Nekem kb 100 óra?
Elkezdtem felfedezni a gémet, bemerészkedtem mindenhová, próbálgattam a dolgokat, és felejthetetlen volt az első végigjátszás Nara karakterével, teljesen vanilla Oblival.
Első cave-em asszem a Dzonot volt, első Ayleid városom pedig Wendir, első fortomra már nem emlékszem, talán Linchal - mivel utban voltam Weynon priory felé. A poén, hogy mire majdnem kész volt a main quest, addig azt sem tudtam hogy fast travel létezik És igy utólag nem bánom, mert olyan játékélményt adott ezáltal, amit eddig talán az Eye of Beholder, vagy Ambermoon volt képes nyujtani. Talán még az Időrégész C64en.[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Cucuska2 #10068 üzenetére
A honlapomról le is tölthető. Vigyázat, gyenge géphez nem ajánlott!!!
Inv1sus: Ini fájl mellett szükség van driveres kényszerítésekre is, hogy minden maximálisan működjön! No és persze hogy a legállatabb gépet is kifektesse.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz Cucuska2 #10122 üzenetére
Hát izé, ez a neve.
Az összes többi küldetés-csoportot az angol megfelelők alapján szoktuk rövidíteni, szal az előző postomban is hasonló az analógia:
- Dark Brotherhood: DB, és nem Sötét Testvériség
- Shivering Isles: SI, és nem Didergő Szigetek
- Knights of The Nine: KoTN, és nem A Kilenc Lovagjai
- és a fentieknek megfelelően Main Quest: MQ, és nem Főküldetés.Szal, ha konzekvensen használjuk a rövidítéseket, akkor a főküldi az MQ.
Hajolj meg, érveim súlya alatt!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #10126 üzenetére
AI/NPCscript egyebekben nem vagyok otthon, csak abban amit láttál (esetleg játszottál) tőlem
Igy ehhez nem tudok hozzátenni.
Most hogy igy mondod, az adabala release-je óta nem is nyultam CS-hez, és valahogy nem is hiányzik...35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Cucuska2 #10128 üzenetére
Egyéni itemeket pedig egyszerü csinálni, még ha saját meshet/turhát is használsz.
Saját uj plugint kezdeni, nyilván vágod... Oblivion.esm-el behúzod a CS-t, ahogy betöltődött, nyomsz is egy save-et, ilyenkor megkérdezi a plugined nevét, majd elmenti. ESP-be ments, ilyen aprócseprőségekért felesleges esm-ezni.Minden változtatás, amit végrehajtasz, rögziti a CS, majd save-kor kiirja a mododba.
Minden alatt, azt értem hogy minden. A tévesen/valamilyen okból végrehajtott, majd undo-zott müveletek IS.A fegyver témája egyértelmü, választasz egy vanilla weapont, duplikálod, FormID-jét átírod!, igy létrehoztál egy önálló fegyót, ami nem dependáns a vanilla fegyókkal, különálló FormID révén bármit modosíthatsz. Ezeket tedd meg, helyezd el a fegyvert ahova akarod, elmented, load order végére beteszed, Obli indit, jónapot.
Fontos: Ha vanilla helyekre ohajtod elhelyezni, vagy bármi okán vanilla objektek közelében turkálsz, vigyázz hogy azokat ne piszkáld el, még véletlenül se (teszem azt, eltolsz arrább egy követ, hogy megnézd a kilátást, vagy pl ide lehetne rakni a chestet, stbstb) Ha azt vissza is teszed, vagy undo-zod, a CS megjegyzi, és a mod betöltésekor valóban el is mozditja, majd visszateszi a követ - ezek a dirty/wild editek, a hibák, crashek 90%át ezek képezik.
Másik a FormID. Bármit hozol létre, mindig duplikáld, vagy hozz létre uj itemet. Pl: Fogsz egy dadreukus kardot, elkezded pilingálni, lesz belőle egy überdadreukuskard. Betöltöd a gammát, és azt látod hogy minden daedric Shortsword helyén überdadreukus kard van. Mivel létező FormID-t módosítottál, ami pedig a Daedric Shortsword - volt... Vágod?
Fegyóknál is duplika után azonnal Edit Base, FormID megad, rákérdez hogy tényleg, te nyomsz okét, és nincs gond.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen