Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz máyköl #80685 üzenetére

    Lényeg az hogy ilyen esetben nincs garancia hogy visszakapja az eladó a terméket. Értesítenek a vámolásról, 20 napig várják hogy rendezd a vámolást. Ha nem történik meg akkor pénzért visszakézbesítik, amit a címzettnek kell majd fizetni, ellenkező esetben nem kapja vissza a terméket. A Posta ezt írja: 9) Nemzetközi postacsomag és nemzetközi elsőbbségi postacsomag visszaküldése esetén a
    Postával közreműködő külföldi postai szolgáltató által meghatározott díj és az azonos tömegű MPL postacsomag díja kerül együttesen felszámításra.
    10) Európa+ csomag és MPL Europe Standard csomag esetében a visszaküldés (visszakézbesítés) díjmentes. Inverz szolgáltatással feladott Európa+ csomag és az Inverz MPL Europe Standard csomag Nemzetközi Posta Kicserélő Központból történő visszaküldése esetén az azonos tömegű, háznál kézbesített MPL Üzleti csomag díja kerül felszámításra.
    Mint írtam, ha átveszi akkor ezt a költséget jogszerűen vonja le a pénzedből. Persze ha közben nem veszik el a küldemény mert akkor még jobban bonyolódik a dolog. A futár cégek is hasonló módon járnak el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák