Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Recyclicator #87164 üzenetére

    Az U-s a normál levél neki. Az értesítőről meg annyit, hogy a GDPR miatt az eBay nem adja meg az e-mail címed az eladónak. Ezt nem tudja a szállítás megrendeléskor beírni az eladó.
    A telefonszámot meg csak akkor kapja meg ha bejelöli hogy ezt kéri a vevőkről. Sokan nem jelölik be, ez sem kerül a küldemény adatok közé.
    Minden ide szállító cégnél ezeket meglehet adni és akkor az elektronikus küldemény adatok közt benne lesz.
    Ami nincs meg azt nem tudják használni.
    Azt megkapták hogy IOSS fizetés volt, de a hiányzó elérhetőségi adataid miatt a program ami a feldolgozást végzi nem tud értesítőt gyártani és ezért az utánvétes kézbesítés lesz.
    Hiába írná rá kézzel a csomagra azzal nem dolgoznak a vámolásnál, az országba beléptetésnél, csak itthon majd a helyi postán, ha szükséges.
    Használom a Royal Mailt és amikor az Egyesült Királyságból küldöm magamnak az eBay-es vásárlást akkor mindig beírom az adatokat és a Posta is megtalál. Szóval működik normálisan is.

    Amikor meguntam hogy a futárok nem telefonálnak, mert csak a címem áll rendelkezésükre akkor a telefonszámomat és az e-mail címemet beírtam a címsor folytatásba és külön jeleztem az eladónak hogy adja meg a Royal Mail vagy futár cég szállítás megrendelési oldalán. Azóta nem is volt ilyen gondom.
    Ezenfelül van egy kép ezekről az adatokról amit még elküldhetek az eladónak, mert közvetlen üzenetben nem lehet megírni.
    Egyszer 1 hétig kizártak, mert beírtam az e-mail címemet és úgy vette a rendszer hogy az eBay-en kívül akarok egyezkedni.
    Azért volt ez szívás mert azon a héten 3 számomra fontos és megnyerhető licitálásról lecsúsztam a letiltás miatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák