Hirdetés
-
Team Group pendrive Teslánk biztonsági rendszeréhez
ph A négyféle kivitelben gyártott, strapabíró terméket kimondottan a Tesla Model 3, Y, S és X típusú autók Őrszem (Sentry) üzemmódjához szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolti75
senior tag
Eladás volt. Persze ott is lehet vásárlót jelenteni, de csalót nem találtam, csak hogy nem fizetett, vagy ebay-en kívül akart egyezkedni stb. Írtam levelet a support-nak, de szombat óta semmi válasz, továbbra is szabadon garázdálkodik.
Kár nem ért azon kívül, hogy várhatok, és listázhatok újra, na meg némi bizalomvesztéssel is járhat a többi vásárlónál. -
zsolti75
senior tag
Nincs olyan menüpont sajnos:
Buyer demanded something that was not offered in my listing
-Requested a shipping service I don't offer or to ship to an address other than what eBay provided
-Requested a change to the payment method or asked to delay when they paid
-Requested that I give them a partial refund or discount
-Requested I include additional items for free
-Asked me to take the sale off eBayBuyer made a false claim
-Claimed the item was not as described when that wasn’t true
-Claimed an item was not received when tracking shows it was deliveredBuyer misused returns
-Returned a completely different item or an empty box
-Returned an item after they opened, used, or damaged it
-Returned the item with missing partsBuyer messaged me or retracted their bid with no intention of buying my item
-Retracted their bid and negatively impacted my auction
-Used M2M messaging to threaten me or send spam not related to my listing -
minas
aktív tag
Szóval ma mégiscsak megjött a cucc, aug. 4.-én rendeltem. Ezek szerint nem feltétlenül valótlan a dátumadat a trackingnél. Tehát SpeedPak (economy) szállításról van szó. Érdekes módon a valóságban nemzetközi ajánlott, könyvelt küldeményként érkezett, de nem azt a számot adta meg az eladó, ami valójában a csomagon volt. Az előbbit csak a beérkezésig tudtam követni és teljesen más volt, mint a szokásos (és a tényleges csomagon lévő) ragszám. Nem tudom, hogy ez eladó függő, de az esetemben így pozitív a tapasztalat. Egy másik eladótól is rendeltem valamit, az is így küldi, kíváncsi vagyok, hogy azzal mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Azt írtad hogy egy másikkal számmal kaptad meg, akkor az eredetinek szám bejegyzése csak nem igaz, hiszen nem arról a számú csomagról van szó. De akkor már látod annál is a kézbesítési bejegyzést? Gondolom nem.
Két különböző számról lenne szó függetlenül hogy egy csomagról van szó. A szállítási történet egyezik egyébként? A megérkezési nap, időpont azonos?[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
Helló,
Akkor mi van, ha az alábbi címre kellene visszaküldeni hibás árut:
南阳市
镇平县阳光锦绣家园2楼201室
474250
河南
KínaVesznek fel így csomagot a postán, ha kinyomtatva rányomom? Vagy WTF?
[ Szerkesztve ]
-
minas
aktív tag
Igen, két különböző szám. A Kínából való indulásig egyeznek (10.-e, a repülő indulása), utána az egyik szám csak 13.-áig követhető, hogy megérkezett a célországba, más bejegyzés nincs. A másik (amivel a posta ma kihozta) esetében 21.-étől folytatódik, amikoris a Nemzetközi Postakicserélőhöz került.
De mindegy is, a lényeg az, hogy itt volt 22 naptári nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz randras #77709 üzenetére
English verzióban is legyen rajta, esetlegesen az eladó nem fordítaná le? Ezért szoktam egyeztetni cím ügyileg a címzettel. Arról nem is beszélve ha ezt mondjuk az eBay vagy a PayPal adta meg még nem biztos hogy az igazi visszaküldési cím.
Nanyang City
Room 201, 2nd Floor, Sunshine Jinxiu Home, Zhenping County
474250
Henan
China[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
BIZTOS, hogy kamu a cím. Mivel az eladó közölte, hogy ad kb. 20% refundot, de vissza nem küldjem, mert nincs visszaküldési címe. Ezután eszkaláltam a dolgot, és jött ez a cím, amire visszaírni SE tudok, hogy ide nem tudom feladni, mert nem beszélni nyelv, dehát miért is lehetne válaszolni, csak adjam fel, és állítsam be a számot, ugye.
Köszi!
-
Topikgazda
válasz alratar #77713 üzenetére
Mi a nyomkövetési szám? De ez nem valódi megérkezési dátum. Kamu.
A legutóbbi tapasztalatok most augusztus közepén hogy a maximum idő amit az NKK-ban tölt a küldemény 14 nap, a többsége 4-6 napon belül kikerül. Július elején még 1-3 nap volt a többségnél.
Egyébként a posta a kézbesítő. Mostantól számolva úgy 2 héten belül megkapod, ha nem veszik el.[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Sziasztok!
Ugye PP-on a deviza váltás díjmentes, nem von le érte semmit a rendszer?
Múltkor javasolták nekem, hogy ha már a kártyámat nem akarom a PP fiókomhoz kötni, legalább ezt a konverziót csináljam meg fizetés előtt, mert ezzel is lehet spórolni kicsit és most pont van egy 31 fontos kifizetésem, megnézném hogy működik ez.
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz totyak #77717 üzenetére
Az árfolyamba van beépítve a díja, ezért mondjuk hogy ingyenes. Példákkal bizonyítottam hogy van különbség.
Pont neked is írtam egyet.
Ma 1 Font vásárlási árfolyam esetén 379,9 Ft megy el, míg ha egyenlegen váltod át akkor 373,73 Ft-ba kerül 1 font.
Ha nem konvertálod akkor 11776,9 Ft-ot fizetsz, egyébként meg 11585,6 Ft-ba kerülne.[ Szerkesztve ]
-
madrac
őstag
Az nem az eladó hibája, ha nincs visszaküldési címe, nem válaszol, és nem akarja megadni sem európai formátumban? Fogadjunk még a visszaküldés költségét sem állja előre! Látom, hogy mindig egyoldalúan az eladók érdekeit véded, de azért a szabályokat nekik is be kell tartani.
-
Topikgazda
válasz madrac #77720 üzenetére
Nem tudom most miről írsz. Kötelező az eladónak megadni számlázási, szállítási és visszaküldési címet. Ennek is van.
Mivel a kínai eladónak általában a kínai posta kézbesít, ezért adják meg kínaiul, de ezt lefordítottam angolra és azt javasoltam hogy mindkét nyelven legyen rajta.
A visszaküldés költségét mi a postán kifizetjük és a PayPal-tól visszaigényeljük. Fizeti vagy nem fizeti az eladó az lényegtelen, ha máshol visszatérül.
Ez a az eladó fizeti a visszapostát sem egészen úgy van, ahogy az eBay helpje írja. Vagy fizeti, ha olyan a szituáció vagy nem fizeti, nem kötelező. Ez a szabály.
A védelem dolga nem egyoldalú, hiszen vásárolok is és eladók is, így mindkét oldalról érdekelt vagyok. Az egyoldalúsággal való gyanúsítást kikérem magamnak.
Értelmezni kell némely szabályt, nem az általános help, hanem a eBay ÁSZF alapján, ez szokott néha másoknak gondot okozni.
Most sem védtem senki másnak, csak a kérdezőnek az érdekeit és ahhoz adtam tanácsot.
Te azt írtad hogy az eladó hibájából nem lehet visszaküldeni én ezt nem láttam a sztoriban. Lehetőség meg van rá. -
-
madrac
őstag
Azt írtam le újra amit a kolléga tapasztalt. Nem én tehetek róla, ha nem érted.
Nem tudom mi ez a királyi többes... Ha az eladó nem azt vagy nem úgy küldte, akkor neki kell állnia a visszaköldés költségét, előre, nem pedig a paypal-nak, de te mégis mindig csak ezt erőlteted mindenkinek. Nem kötelező fizetnie a visszaposta költségét, ám a vásárló sem köteles ezt előre finanszírozni, és ekkor jár a full refund is.
Mégis miért kéne a vevőnek vállalnia a kockázatot a visszaküldéssel, ha az eladó még csak nem is együttműködő?
Visszanéztem csak a te hosszászólásaidból 2 oldalt, és senkinek sem javasoltad, hogy kérjen full refundot, vagy hogy akár csak kijelentetted volna, hogy az jogos lenne. Csak a visszaküldést erőlteted az emberekre előre finanszírozva, mint ahogy nálam is tetted korábban. Ez mi, ha nem egyoldalúság? -
Topikgazda
válasz madrac #77724 üzenetére
Kérhetsz teljes összeget vissza, de az lenne az alapszabály hogy visszaküldés esetén van. Egy vásárlás akkor fut nullára, ha a kereskedő visszakapja az árút és azután ő visszaadja a pénz. A Fogyasztóvédelmi szabályozás is ugyan ez. Akkor is ha az eladó nem azt vagy nem úgy küldte.
Nem javaslok olyat hogy kérd vissza pénzt és tartsd meg magadnak a terméket. Ez nem jogos. Az eladó majd dönt, hogy bevállalja-e ezt a veszteséget és lemond a visszaküldésről.
Te ezt írod: Ha az eladó nem azt vagy nem úgy küldte, akkor neki kell állnia a visszaküldés költségét, előre, Nem egészen így van.
Mint írtam nem köteles. Szerinted aki eleve azt írja a hirdetésnél hogy nincs visszaküldés és garancia azt aztán hogy lehet erre kötelezni? Mi van a használt termékkel? Mi van ha a vevő rontja el?Nem erőltetek én semmit senkire, téves a következtetésed. Még azt sem írtam senkinek hogy küldje vissza, leírtam az általános szabályt, elvárást.
Csak a visszaküldést erőlteted az emberekre előre finanszírozva, mint ahogy nálam is tetted korábban. Ez mi, ha nem egyoldalúság?
Arra nem emlékszem hogy azt írtam neked hogy már pedig küldd vissza. Mit erőltettem rád? Csak az általános szabályokat említettem meg.
Neked ezt írtam:
Nézd, nem kötelező visszaküldeni, nem is mindig élnek vele az eladók. Egybe pakolták a régi valamennyi pénz vissza vagy visszaküldés után a teljes pénz vissza.
Ha használható és nem akarom visszaküldeni, akkor azt írom be az üzenet részhez, hogy X pénzre részvisszatérítésként tartok igényt és akkor nem küldeném vissza.
Az tény hogy a PayPal 9300 Ft-ig megtéríti a postaköltséget, ha ebbe az összegbe belefér a visszaküldés díja, akkor lényegtelen hogy fizeti vagy nem. Ha a legolcsóbb biztonságos szállítási mód több, akkor a leigazolt különbözetet bármikor elküldheti, hiszen a PayPal tud fogadni pénzt.
Nem igazán látom a problémát. Kideríted mennyi lenne és annak függvényében megegyeztek, hiszen felajánlotta. A postázással kapcsolatban találsz segítséget az Összefoglalóban. 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek. és 17. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módjaÉs ezt is:
Bárhol vásárolsz az a fogyasztóvédelmi törvényekben is leírt szabály hogy ha valami gond van akkor visszaküldés az alap. A visszaküldés költségeit a vevő fizeti és bizonyos esetekben és az eladó vállalása alapján visszakapja utólag és a termék ára is azután jár vissza ha megkapja. Itt kitétel az hogy vonhat le belőle ha nem megfelelő állapotban kapja. Jogszabály is ezt írja.
Szóval ha nincs kedved a visszaküldési hercehurcához akkor nem igazán van más lehetőséged.
Persze igazad van az eladó tévedett, ő a felelős, de a hibát akkor tudja kijavítani ha a terméket visszakapja.
Ezt megtartod és küldjön másikat, nem igazán helyes opció, még akkor sem ha ő a felelős.
Most nem értve azt hogy olyan mértékben károsodott szállítás közben hogy nincs értelme a visszaküldésnek és erről le is mond az eladó.Pont azért mert nem kötelező a visszaküldést az eladónak finanszírozni -az az eBay help szöveg hogy ad előre bérmentesített címkét elmegy USA viszonylatban, de más irányokba nem működik és az eladó eleve ki is zárhatja a visszaküldést, ezt a címkés dolgot akkor is írja az eBay, ez tényleg hiba-, pont ezért is biztosítja a PayPal a visszaküldési költségtérítést amelyet már a feladást követően rögtön lehet igényelni. Egyébként is neked kell akkor is megelőlegezni ha fizetné az eladó.
És végül egy utolsó gondolat, ezt sem én erőltettem rád:
Rendeléseknél az van, hogy "Status: You requested a return - the seller should respond soon."
A visszaküldési oldalon meg az van, hogy 12.-éig küldjem vissza... itt vagy üzenni lehet neki, vagy visszavonni a visszaküldést...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Sziasztok
A tanácsotok szeretném kérni, vásároltam egy terméket aug 09. én. Szállítási határidő nincs megadva neki.
aug 19 én postázták. Van nyomkövetési szám de ha meg akarom nyitni az ebay-ben azt írja ilyen nyomkövetési szám nem létezik a rendszerben. MIkor javasoltok cash-t nyitni, írok az eladónak hogy még nem jött meg és nem jó a nyomkövetési szám, de mi az a dátum amikor nyissak cash-t ?
köszönöm -
Topikgazda
válasz fulton #77726 üzenetére
Ha más nyomkövetési oldalon nézed akkor ott lehet információ, de van amikor az csak egy küldemény azonosító, nem "igazi" nyomkövetési szám. Milyen szállítást fizettél? Az ingyenesekhez azért nem igazán szoktak adni.
Az igazi nyomkövetési számok közül is van olyan ami a nyomkövetésben 5-10 nap múlva éled fel és ha mondjuk Kínából a holland posta nyomkövetési számával küldik, az akkor éled fel (1-2,5 hét) amikor ténylegesen Hollandiába a kezelésükbe kerül.Azért nem kellene neked kapkodni a dolgokkal, az Összefoglalóban benne (3. és 4. pontok) a vásárlói védelem összefoglalva, ha neked nincs megadva várható szállítási idő dátum akkor ez az érvényes:
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
Szóval neked szeptember 9-től október 9-ig lehet reklamálni. Ráérsz majd szeptember végén agyalni a case témában. Türelem.[ Szerkesztve ]
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Kértem a Gearbest-től refund-ot ami a Paypal szerint meg is érkezett a korábban regisztrált Visa internetkártyámra. A probléma az, hogy pár napja ezt az internetkártyát töröltem a paypal-ból és hozzáadtam egy revolut virtuális kártyát. Jelenleg csak ez az egy számla látszik a paypalban.
Megnéztem a CIB netbank-ban, még nem érkezett meg a pénz. Reggel fél 11-kor jött a mail a Paypal-tól, hogy érkezett a refund.
Meg fogom én kapni ezt a pénzt? Amiért mert nincs regelve a refund-os számlaszám, azért még oda kerül a pénz?
Köszi
-
alratar
addikt
Egy elméleti kérdés.
Ha szállítási díjat fizetek, akkor gyorsabban kapom meg a terméket? S ha igen, minden esetben így van?10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
fjudors
aktív tag
válasz alratar #77732 üzenetére
nem.
és a nyomkövetés sem biztos. sokszor a listázás miatti termék ár kedvezményt építik be a postai díjba
az idő küldési mód és szerencse kérdése.
volt már regisztrálatlan kínai csomagom 7 nap alatt kézbe, és volt 40 napos regisztrált is..
A legtöbb 86 nap volt, regisztált...de ott valamit nagyon elkavartak.. -
zolem
aktív tag
Hellosziasztok!
Csak 1 kédés.
Nem jártam még így soha, de rossz tételt kosaraltam, fizettem.
Hogyan kell stornozni?
Köszi!にんじん
-
alratar
addikt
-
Topikgazda
válasz alratar #77740 üzenetére
Oda van írva minden szállításhoz a várható szállítási időtartam és az ára valamint az hogy ki a szállító.
Ezektől függetlenül van a vásárlói védelmed arra az esetre ha nem kapod meg vagy nem azt vagy olyan állapotban kapod meg mint amit kifizettél. rajtad múlik hogy mennyit akarsz érte fizetni. Akár ingyenes, akár drága futáros szállítás a küldemények elveszhetnek. A szállítás idejére nincs egzakt, meghatározható iő tartam ezért is beszél mindenki várhat megérkezésről.
Attól veszem meg akinél olcsóbb, van olyan eset is hogy a fizetős szállítással együtt kevesebbet fizetek érte mint az ingyenes szállítással, ezért sem használom keresésnél a Delivery Options-ból a Free International Shipping-et.[ Szerkesztve ]
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam az eBay-en egy elektromos kütyüt. Nem nagy összeg 1700Ft körül. Július 17.-én . Azóta semmi hírt nem kaptam a csomagról.
Szerintetek várjak még, vagy írjak az eladónak ? Dátum nincs a termék mellett hogy mikorra várható.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Topikgazda
válasz Directors #77744 üzenetére
Rád ez vonatkozik: Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
augusztus 17 és szeptember 16 a vége. Várd meg a hétfői postást és azután mehet a meg nem érkezett Case.[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Üdv!
Miért van az, hogy a tételnél nem látok olyan opciót, hogy küldené hozzánk is, de ha rákérdezek, akkor meg értetlenül "néznek" rám, hogy minek kérdezek ilyen hülyeséget, mikor ők beállították a nemzetközi küldést (gondolom global shipping programosat) és a tételnél látnom kellene, hogy mennyibe kerül?
Többször is belefutottam már ilyenbe, de nekem sosem látszik a tételnél a postaköltség.
Köszönöm
-
rednifegnar
senior tag
vettem egy hasznalt eszkozt kereskedotol fix aron, nem is volt olcso. excellent allapotunak irta ("excellent condition and is fully tested").
megerkezett, ranezesre jol mukodik, de meg nem tudtam kiprobalni az eltart egy par napig.
mikozben nezegettem vettem eszre, hogy egy erdemi alkatresze nem eredeti hanem egy masik tipuse van beleepitve, nyilvan javitott.
utolag megnezve a mellekelt kepeit azon is latszik, hogy nem a gyari. kicsit felek hogy mi van meg megbarkacsolva benne, plusz ha egyszer el szeretnem adni akkor nem lenne arcom normal aron hirdetni mivel javitott nem eredeti alkatresszel (en biztos nem sunnyogom el). ilyenkor mi a teendo?A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
válasz rednifegnar #77749 üzenetére
"excellent condition and is fully tested" igaz akkor is ha nem gyári alkatrész van benne. A képeken is látszik akkor nem titkolta el. És működik. Egyáltalán van valami garancia, visszaküldési lehetőség?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kezdő gamer Dell noti (i7, 16 GB ,256 SSD, 2 GB VGA) AkciÓÓ!
- ASUS TUF Nvidia RTX 3070 OC Gaming 8GB
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 TI 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 3080 10GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- 754 Eladó Dell Latitude 5520 i5 11 gen laptop FHD Face ID 512/16 Gyári Magyar bill 16 Hónap Gari
- Dell Latitude E7470 /i5-6300U/FHD IPS/12GB DDR4 /256GB M.2 NVME SSD Gari
- Microsoft Surface Pro 7
- Asus Maximus Formula VI, AORUS GTX 1080Ti,Corsair Vengeance 1600Mhz 16GB,Zalman 600W+,stb..
- 7 csoda tarsasjatek
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen