Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oceanearth

    őstag

    válasz Winner_hun #7494 üzenetére

    Elég rosszat linkeltél. Gyakorlatilag semmi nincs jól leírva abba a hsz-be.

    Szóval, akkor hogyan kapjuk vissza a lóvét??

    PayPalon belül a Resolution Ceterbe kell elkezdeni. Itt a Report a problem-re kell kattolni, ezek után report a transaction problem, majd item dispute. Itt meg kell adni a trazakció egyedi kódját és már el is indíthatjuk a dispute-ot, vagyis a vitát. Ez még nem hivatalos dolog. A dispute elindítására 45 naptári napunk van és max. 20 napig hagyhatjuk nyitva a dispute-ot. 20 nap után, ha nem jutottunk dűlőre az eladóval, akkor kell kiválasztanunk az escalate to a claim opciót. Ez annyit tesz, hogy panasszá fokozzuk a vitát. Ez már hivatalos dolog, a PP emberei kivizsgálják az ügyet és ennek a vége lehet az inkasszó levonás a vétkes számlájáról.
    Fontos, hogy nem kell várni 20 napig, a dispute-ot bármikor lezárhatjuk és indíthatjuk a claimet. Szerintem az egy jó módszer, hogy adunk 5 napot az eladónak, hogy viszautalja a lóvét, vagy feladja EMS a cuccot és küldjön tracking numbert. Minden nap írni kell az eladónak, hogy "You have 5 days to...", You have 4 days to..." or I will escalete the dispute to a claim. Nekem multkor amikor már csak 1 nap volt hátra jött a refund.

    Sajnos ez a történt sok e-mailbe és időbe kerül, de ne aggódjunk, a pénzünket meg fogjuk kapni.

    Üdv

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák