Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz pentium4 #6559 üzenetére

    Azért ennyire nem fenékig tejfel a paypal. Nem árt ennek alaposabban utánaolvasni. Példának okáért itt van néhány fontos infó:

    1. Először is a szabályzatukból kiderül, hogy 2 féle védelem van, az egyik a Paypal Buyer Protection, a másik pedig a Paypal Buyer Complaint Policy.

    A lényeges különbség az, hogy az első csak ebayen vásárolt és paypallal fizetett termékekre vonatkozik (kézzel fogható termékekre), a másik viszont minden paypallal fizetett termékre.

    Idéznék ebből a complaint policyből:

    "This means that unless the seller voluntarily refunds your money, you will not recover any amounts for a SNAD Claim or a Claim for an Ineligible Item filed under the Buyer Complaint Policy."

    Magyarán ha a cucc megérkezik, de nem azt kaptad ami a webshop leírásában szerepelt vagy szolgáltatás, programot ill. egyéb nem kézzel fogható cuccot vettél, akkor széttárják a kezüket és azt mondják, hogy sorry. Beszoptad!

    "However, recovery is not guaranteed and is limited only to the amounts that PayPal can recover from the seller’s Account."

    Szintén ide vonatkozó szabály, hogy a pénzvisszaszerzést complaint policy esetén nem garantálják és csak az eladó accountjának erejéig szerzik vissza, magyarul, ha épp a panasz jogerőre emelkedésekor nincs az accountján fedezet, akkor a paypal nem térít vissza semmit.

Új hozzászólás Aktív témák