Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    Van egy meg nem érkezett rendelésem 11€ értékben, az eladóval felvettem a megadott szállítási idő letelte után a kapcsolatot, ezzel együtt a paypal-on nyitottam egy dispute-ot.Már az első üzenetváltáskor megkért az eladó, hogy csak az ebay-en keresztül kommunikáljunk, a paypal-on ne.
    Válaszolt, ígérte megnézi, hol lehet, bár TN nélkül adta fel, kiderítette, hogy fennakadt valahol a komplett szállítmány, kéri várjak még.
    Vártam egy újabb hetet, jeleztem, hogy még most sem kaptam meg, szeretnék refundot kérni.
    Erre most megint azt válaszolta, hogy köszöni a megkeresést és a türelmet, ha szükséges, vegyem fel vele a kapcsolatot.
    Itt ilyenkor mit célszerű tenni?Szórakoztassuk egymást még egy ideig vagy, a paypalon a vitából csináljak claim-et?

Új hozzászólás Aktív témák