Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Sziasztok!
    Tanácsot szeretnék kérni. Egy hónappal ezelőtt rendeltem egy digitizert, ami két héten belül meg is jött. A leírásban a szokásos "eredeti, gyári" szöveg szerepelt, a termék természetesen nem egyezett a gyárival. Csak erős érintésre reagált és a kijelző színei teljesen fakók voltak (gondolom lespóroltak valami felületkezelést). Írtam az eladónak, küldtem képeket a problémáról. Elfogadta, küldött még egy digitizert. Annál hasonló a probléma, a kijelző teljesen fakó, napfényben alig látható. Ráadásul az új érintőüveg az érintéseket sem érzékeli. Ezen eléggé elcsodálkoztam, mivel a leírásban szerepel, hogy feladás előtt tesztelik. Megnéztem, a szalagkábele ép, egészséges, nem sérült sehol sem. Visszatettem próbaképpen a gyári, repedt digitizert, azzal tökéletesek a színek és az érintést is érzékeli, ahogy kell.
    Ilyen helyzetben mit érdemes tenni, mit tanácsoltok? Full refundra van esély? (Visszaküldeni nem szeretném, mivel beragasztásra került a helyére, túlzottan leszedni az első keretről nem esélyes a ragasztóréteg sérülése nélkül.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák