Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    válasz kriszpontaz #753 üzenetére

    Megmondom őszintén, én is kíváncsi vagyok, hogy mennyi mindent lehet majd ezekből a baromságokból kikapcsolni menet közben. Mert ha minden zavaró tényezőt meg lehet szüntetni, és a beállítások segítségével mindenki belőheti, hogy ő most aréna shootert vagy FPS-t akar játszani (Mint a Mass Effect 3-nál is, ahol választhattunk akció és "szerepjáték" mód között), akkor vegyétek úgy, hogy nem szóltam, és kicsesztem magammal, mert így bukom a fémtokot a rendelés lemondása miatt. :(

    Viszont ha valóban semmi esélyünk például a fegyverek folyamatos cserélgetése nélkül hatékonyan küzdeni - és itt most ne arra gondoljatok, hogy ha egy mordállyal nem tudjuk végigirtani a pályát, akkor az már nem tetszik -, akkor tényleg gáz van. Ha valóban mindössze pár (tíz) lövést tudunk egyszerre leadni, utána használhatatlanná válik átmenetileg a mordály és elő kell venni egy másikat, hogy pár másodpercig újra harcolhassunk, na ott komoly gondok lesznek.

    Akkor már inkább úgy kellett volna csinálni, hogy egy tucatnyi fegyver helyett legyen egyszerre maximum három nálunk, de azt kötetlenül használhatnánk, amíg tart a lőszer. Ha elfogy, nincs mese, váltani kell. Vagy ha az ellenfél immúnis például a tűzre és csak lángszórónk van, akkor megint semmi választásunk, elő kell venni másikat. Ez még belefér. Na de annak mi értelme van, hogy egy ellenfelet csak három különféle fegyverrel tudunk megölni??? :F

    Az ember nem szólna semmit, ha egyes ellenfelekkel szemben bizonyos fegyver hatékonyabb lenne, sőt, ez tovább növelné az élvezeti értéket. Viszont ha pár lövésenként váltogatni kell a csúzlikat, az egyrészt kizökkent a harcból, másrészt ilyenkor sebezhető leszel, mert pár másodpercig nem tudsz lőni, amíg cserélgetsz.

    A túlmelegedő fegyverekkel kapcsolatban: azt látni lehet a videókon, hogy a fegyverek némelyikének lesz másodlagos tüzelési módja is, amikor sokkal hatékonyabbak. Cserébe így limitált ideig használhatóak, túlmelegszenek vagy gyorsan kifogy belőlük a lőszer. Alapvetően nem ezzel van a baj szerintem. A probléma ott fog kezdődni, amikor normál módban nem lesznek elég hatékonyak ahhoz, hogy legalább pár ellenféllel tudj végezni töltögetés és cserélgetés nélkül.

    Még az is lehet talán - elmondják a videón is, hogy ezek korai helyszínek -, hogy szimplán az elején még annyira fejletlenek a fegyverek, hogy kevés lőszer fér beléjük, vagy lassan tüzelnek, stb. Ebben az esetben talán később lesz lehetőség a fejlesztések segítségével javítani rajtuk. Más kérdés, hogy erre mennyire leszünk rákényszerülve.

    A másik dolog ez a folyamatos ugrabugrálás és rohangászás. Miért kell bezárni minket egy szűk térbe - tudom, lesznek tágasabbak is, de a legtöbb esetben egy "arénában" zajlik a harc -, ráadásul az ellenfelek mindenhol spawnolnak, ahelyett, hogy eleve ott lennének, mint az eredeti játékban. Így nuku fedezék, az embert tényleg rákényszerítik, hogy rohangáljon és ugráljon, mint egy bakkecske, ahelyett, hogy kihasználva a pálya felépítését, félreálljon vagy fedezékbe húzódjon a lövések elől.

    Mindegy, ne értsétek félre, még nem temettem el a játékot, mert ha be lehet majd úgy is állítani, hogy ne aréna shooter legyen, hanem rendes FPS, akkor kelleni fog. Voltak a videón jó részek is, például amikor az állomáson kell haladni, majd külszínen folytatni a harcot, közben visszaköszönt a régi érzés. Ha nem lennének benne az aréna shooter elemek, amiket én szívből utálok - vagy ki lehet kapcsolni -, akkor egész tűrhető lenne.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák