- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
satomee
senior tag
Értem.Nem vagyok meglepve.Mikor először érdeklődtem telefonon,egy pesti számra volt átirányítva a megadott helyi szám.Ott közölték hogy a mellettünk lévő házba már behúzták a kábelt,de érdeklodjek a helyi ügyfélszolgálatnál ( személyesen,mert nincs külön tel.számuk! ),és amúgyis jobban tudják hogy haladnak a munkával.Ott azt mondták hogy nagyjából nyár közepéig nemigen érnek el erre a városrészre,kb 2 hét múlva meg bedobták a szórólapot...Lehet hogy azért nem tudják követni hol tartanak a fejlesztéssel, mert olyan rohamtempóban haladnak?
...villámcsapás keltette indukciós hatás...
-
FNZ
őstag
tegnap voltam az üfsz-on, mert 5 hete kérdeztem rá a lannetre és akkor kb. 2 hetet mondtak, de még semmi. tegnap azt mondták (persze személyesen, mert a telefonok valami hátsó helységben csörögnek alig hallhatóan, ahol nincsen senki és ezér nem veszik fel a telefont), hogy nehézkes az eszközök beszerzése, ezért nincsen még bekötve és jövő hét elején jön a cucc a házba. utána jönnek az üzletkötők + plakátolnak, hogy át kell állnia mindenkinek.
milyen cuccokat használnak, amit nehéz beszerezni?
[ Szerkesztve ]
-
m0rd0k
senior tag
válasz Viktor77 #1122 üzenetére
akkor most mi a teendő? mert a tulaj nincs itt(nővérem)és nem is lessz motanában és kéne a gépemre a net viszont papirokat nemtalálom és csak személyesen adják ki 1200 forintért. és személyesen ugye nemtudjuk,papir meg nincsmeg Pedig állitólag adtak,szerződés megvan,de jelszó nincs rajta. nemlehet valahogy jelszót kifejteni? esetleg a másik gépnél lévőnek a jelszava ugyanaz? az ipjét megtudom valahogy nézni?
Köszi.
Minden szinten,szinte minden.
-
sztothj
tag
Csak azért gondoltam a fali csatira, mert a szolgáltatási szerződésben benne van, de a a szerelő csákó akivel beszélgettem azt mondta, hogy nincs nekik, ha akarok akkor vegyek egyet és szívesen bekötik. Szerintetek kell nekem N-es router a megosztáshoz? A 10/1-es netet simán viszi a G-s routerem.
judzsin: nem tudom az üf számát, én személyesen intéztem mindent. A Szolnok ABC mögött van az irodájuk szerintem menj be és kérdezd meg, hogy mikorra várható a bekötés.
Ja még egy apróság: a konkurenciánál lemondtam a szolgáltatást, próbáltak befűzni, hogy kicsit engednek az árból, meg nem kell hűség. Erre én megkérdeztem, hogy sebességbenés árban tudják e űberelni a digit? A válasz rövid volt: NEM
Hát akkor nincs miről beszélnünk... Goodbye Szőke Kapitány[ Szerkesztve ]
Az idő a legjobb tanár - eltekintve attól, hogy minden tanítványát megöli.
-
FNZ
őstag
a x. kerületi üfsz-ot hiába hívod. anno én is próbálkoztam naponta 10x, de egyszer sem vették fel. személyesen bementem és akkor tudatosult bennem, hogy miért.
bent várakoztam és közben volt időm jól körbenézni. a hölgyeknél volt egy mobiltelefon és azon telefonálgattak. a vezetékes telefon (ami az üfsz-i szám) bent valahol egy hátsó kis szobában csörgött folyamatosan alig hallhatóan.
úgyhogy CSAK SZEMÉLYESEN TUDOD ELINTÉZNI !!!!
-
McLaca
őstag
válasz Mattack #2180 üzenetére
Akkor arányosan oszlaina kéne a sebességnek, és nem tudjuk, a házba milyen sávszélesség megy be, de biztos nem 30Mbit van szétosztva x lakásra.
Ha újraindítás után jó volt, aztán megint nem, az már szoftveres probléma is lehet. Ha van ismerősöd notebookkal, érdemes kipróbálni, hogy neki is lassú-e.Apropó, online igénybejelentéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyi időt vesz igénybe? Lassabb, mint ha személyesen megyek irodába?
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Motaba78
őstag
Érdekes jelenségre lettem figyelmes karácsony előtt óta.
November első felében bekötötték a 30/20-as netet. Semmi probléma nem volt, minden ment szépen egészen karácsony előttig.
Azóta érdekes módon mintha visszavették a sebességet 20/10re, de én 30/20ra vagyok előfizetve.
Pont most beszéltem telefonon az ügyfélszolgálatos kisasszonnyal, elregéltem mi a problémán, amire azt tudta tanácsolni, hogy ez ilyen ezt nem tudja hibaként felvenni mert hozza a minimális sebességet. Az az érdekes hogy minimálisan ingadozik csak a sebesség, mintha valóban visszavettek volna.
Mondom akkor átváltok a kisebb a csomagra, minek fizessek többet ha a sebesség a kisebb csomagnak felel meg, erre azt válaszolta hogy visszaválthatok de ott sem tudják garantálni hogy annyi lesz mint most, lehet még kevesebb.
Na most holnap a területi ügyfélszolgálatra megyek be és személyesen megkérdezem mi történhetett a területen, ezt javasolta a csajszi a telefonba.
Sajnálom hogy ilyen érdekesen állnak a dolgokhoz, lehet ezért kerül ennyibe mint amennyi ?Valaki tapasztalt még ilyesmit ? hogy 30/20ra van előfizetve de a kisebb csomag értékei jönnek ?
-
eisento
addikt
válasz DjPremier #2738 üzenetére
ügyfélszolgálatot hiába hívod nem tudnak semmit többre mész ha keresel egy digis manuszt sztem sokkal több infot tud mondani. előbb értem haza debrecenből. az üzletkötők megrohamozták a lépcsőházunkat de ha már ugy lett megbeszélve akkor holnap bemegyek személyesen azthittem az üzletkötők később jönnek majd csak. :S
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
dbius
veterán
Nem tudom mit problémázol folyamatosan a feltöltési sebesség miatt...
Tudtommal minden szolgáltatóval lehet egyeztetni egyéni szerződéskötéssel kapcsolatban, ha ennyire szeretnél 30 Mbit-es feltöltési sebességet, akkor keresd meg a digit személyesen és egyeztess velük. Ha nincs leterhelve a környék, biztos vagyok benne, hogy lehet velük tárgyalni.
Ahányszor már beböfögted ide ezt a maszlagot, annyiszor inkább írhattál volna nekik egy mailt, vagy felhívhattad volna őket... ehhh...
-
McLaca
őstag
válasz corran9 #4253 üzenetére
Személyesen irodában megkötöttük december elején a szerződést, ahol is közölték, hogy még nem indult el a házban a szolgáltatás, mire mi közöltük, hogy egy szomszéd ehhez képest már be van kötve.
Két napra rá online is elküldtem az igényt, arra reagáltak. Február elején kötötték be, majd másfél hónap volt, és az eredetileg kért basenet helyett startnetről szólt a szerződés, szóval adminisztrációban nem túl profik.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Reag3nS
senior tag
Csak egy egészen egyszerű példa a belföldi és külföldi sávszélességről!
# Az év minden napján személyesen, telefonon és online elérhető 24 órás ügyfélszolgálat
# Az év minden napján 24 órás biztonsági portaszolgálat
# Állandó 22 °C (+/- 0.5 °C) szervertermi hőmérséklet, 50%-os páratartalom, pormentes környezet
# Redundáns nagykapacitású klímaberendezések
# Szünetmentes tápellátás
# Volvo Penta 400 kW teljesítményű dízel áramgenerátor, amely a teljes szerverterem áramellátását biztosítani tudja
# Redundáns CISCO hálózati eszközök, CAT6-os struktúrált hálózat
# Redundáns optikai hálózat a BiX felé
# 3 Gbit/s sávszélesség közvetlenül a magyarországi gerinchálózaton
# 1 Gbit/s nemzetközi sávszélesség
# DDoS védelem
# Biztonsági infrakamerás video megfigyelőrendszer
# Automatikus tűzjelző rendszer, riasztó
# Belépőkártyás azonosítás
# Tág, kényelmes ügyféltér és konzolhelység szerverei menedzselésére, szerelésére
# Online adminisztrációs felület: újraindítás, adatforgalmi statisztikák, nyomonkövetés
# Portmonitoring (HTTP, FTP, ICMP), értesítés SMS-ben és e-mailben
# IP konzol használata távoli menedzselés esetén
# Elsődleges és másodlagos névszerver ingyenes biztosításaEz az atw hosting egyik csomaga...
Magyarul belföldre x sávszélességet biztosítanak, külföldre meg x-nél kevesebbet! Nyilván ha használva van a szerver, akkor x-nél kevesebb sávszélből mégkevesebb jut neked.
Így működnek azok a szerverek is, amik külföld felé biztosítják az adatfolyamot. Egyszerűen külföld felé kevesebbet produkálnak, mert nincs annyi erőforrás üzembe állítva amennyi ellátna sokkal több sávszélt, mert DRÁGA! Usában lévő pistike nem tud tőled letölteni (tehát nem fogsz neki feltölteni) annyival amennyi a te max feltöltésed...
[ Szerkesztve ]
CyberGames >>> http://cybergames.hu/
-
Snipee
csendes tag
Hát nekem 5ből 4szer tahón viselkedtek a telefonos ügyfélszolgálatosok, erről aztért sztem ők tehetnek! Ha személyesen mentem be a digihez akkor mindig kedvesek és ügyfélbarátok voltak, no meg eddig akárhány hiba volt, és jöttek szerelők, ők is korrektek voltak.
A felkészületlenség az már kérdés, de abból is tarthatnának nekik tréninget.De nem sírok, kárpótol az occsó havidíj
No Comment
-
McLaca
őstag
Na, szerinted miért nem veszik fel az irodában a telefont?
Talán azért, mert nem tudják, mivel közben személyesen foglalkoznak az emberkékkel? Nyertél.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
pszihó
aktív tag
Drizzt és Ba cy lus
Személyesen menjetek be az ÜF-re.
Az üzletkötők külsös marketingesek. Nekik darab darab. Feldolgozáskor nem nézik melyik sávszélességet kérted.
Az üzletkötő 30 napja nem naptári hanem munkanap + még 3 nap amig leadja a központ felé.
A hűségnyilatkozatról ha aláirtatok ilyet, hogy 1 évig 3K legyen a tv a telcsi meg a net. Na arról a központ nem is fog tudni! Ott ujra alá kell irni a hűséget. Különben az első számlázáskor csodálkozás lesz. Ha netre TOP-ot kértél akkor csak STARTNET lesz bekapcsoláskor. Ezt is az ÜF-en irattam át. A Váci/Dózsa sarkon levő irodában csak 10 percet vártam és 6-an voltak elöttem. Az email cimet is ott tudod kérni. A bekötéskor adott pop és smtp szerver cim is más mint amit ott megadnak. Amig nem kéred a freemail sem tudod kliensre rakni (outlook), mert az smtp csak a mail cim kérésével kezd élni.
Nem a levegőbe beszélek saját tapasztalat. Tavaj juli óta vártam rá, hogy szabaduljak a UPC-től. Akkor kezdtek furni 2008 07 01 és idén okt 2 kötötték be. Igaz a telefon még 5 napig volt süket mig életet vertek bele. De tovább tartott volna ha nem mondom hogy szivbeteg van a családban és a mentős helpboxra meg lett adva a digis telszám, tehát ha meghal az öreg az ö felelőséguk és lám egyből lett vonal is egyébként a telefont soha nem vették fel nekem se. És ezért mentem el személyesen. De mint ki derült jobban is jártam igy.[ Szerkesztve ]
Samsung S9 tab 5g (8/128) // CPU AMD RYZEN 3 7320U. 4 mag, 8 szál. 2.4 Ghz-4.1 Ghz. RAM 8 GB DDR5 5500Mhz 512 gb M2 nvme ssd. Kijelző FHD 15,6 OS Windows 11 Lenovo Ideapad 1 15AMN7 82VG00GXHV
-
Hobbbyt
őstag
Hellósztok!
Építkezik a környéken a Digi.. és megkérdeztem az ügyfélszolgálatot mailben ,hogy mikorra lesz várható a dolog.. és ezt kaptam:
[OFF]Tisztelt "Én" !
Köszönettel vettük DIGI KÁBEL szolgáltatásaink iránti érdeklődését.
Jelenleg csillagpontos hálózat kiépítése van folyamatban (kábel tv, internet, telefon) az Ön címén.
Hálózatunk folyamatos bővítés alatt áll, amennyiben szolgáltatásaink megrendelhetőek lesznek, üzletkötőink személyesen
is felkeresik a lakókat.Bővebb információt a 1272-es telefonszámon kaphat, ahol munkatársaink a nap 24 órájában rendelkezésére állnak.
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel:
X.Y
E-mail Referens[/OFF]Igazából nekem ezzel csak az lenne ,hogy akkor most az internet melyik fajta? Lan vagy modemes? Lehet hogy elavúlt kérdés.. de eddig a digis dolgokat nem követtem figyelemmel.. hisz nemhittem volna hogy idáig is eljön majd alaha is.. Remélem a Lanos mert már kinéztem magamnak azt az 50mb/s le és 30mb/s-t fel
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.
-
KPepe
senior tag
Biztos az sem jó érzés, de digit egyszer hívtam fel, legalább 2 perc volt, mire az automata odáig jutott, hogy ha ügyintézővel szeretnék beszélni, akkor mit kell tennem. Utána nem volt szabad kolléga, 5 perc biztos volt, amíg zenét hallgattam. Utána jött egyáltalán a nyűgöm elmondása.
Akkor már inkább bemegyek személyesen, ha van rá lehetőség.
A tüzérség előtt minden és mindenki egyenlő. A föld színével.
-
Sonja
veterán
Tegnap még jól ment a 80/25-ös NET-em Linksys WRT320N router mögött, ma meg modem szintre esett a NET-em sebessége. Gyorsan kiszedtem a router-ből a kábelt és közvetlenül a gépbe dugtam, de semmi nem változott. Gyorsan tárcsáztam a 1272-t és a hölgy azt mondta, hogy a http://speedtest.digikabel.hu/ oldalon csináljak mérést és a képernyőmentést küldjem el az ugyfelszolgalat@digikabel.hu email címre a szerződés számommal ergyütt. Ezt mértem bakker:
Letöltés:
Feltöltés:
Ez eszméletlen. Fog ez érni valamit? Holnap megint hívjam őket? Gondolom ma ők sem dolgoznak. Vagy menjek a helyi képviseletre személyesen. Mi lehet szerintetek a gond? Szakadozás ugye sok mindentől lehet, de hogy a sebesség így visszaessen?!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
moklys1
aktív tag
Akkor csak nekem van ilyen szerencsém velük... (((((
Már nagyon meguntam, a három hónap alatt legalább 30 - 40 szer tettem hibabejelentést. Ma is jelentettem és az ügyintéző mondta is, hogy jelenleg most is három aktív még nem javított bejelentésem van és az összes a X kerületi ügyfélszolgálaton van. Még az is gond, hogy ez a jelenség mindig csak hétvégén jön elő amikor a szerelők pihennek. Már nem tudom mit csináljak. Voltam bent személyesen az ügyfélszolgálaton is. Az ügyintéző nagyon segítőkész volt, délután már kint is voltak a szerelők az új eszközzel amit lent a lépcsőházban a digis-dobozban ki is cseréltek. De sajnos ez sem segített. Még a jövőhéten ünnepek után bemegyek személyesen az ügyfélszolgálatra, ha nem érek el eredményt akkor sajnos váltanom kell majd más szolgáltatóra. Pedig nem szeretnék, nincs bajom a digivel meg senkivel sem csak normális lenne a szolgáltatásuk... De szerintem azért 3 hónap elég lehet hibajavításra pláne hogy szerintük 72 órán belül kell javítaniuk a problémákat.[ Szerkesztve ]
-
zka67
őstag
Nem vettem sértésnek, hanem inkább az tűnt ki a mondatodból, hogy a PPPoE-t egy őskori technológiának tartod.
Az ügyfélszolgálatról pedig annyit, hogy telefonon semmit ne próbálj elintézni. Csak személyesen. Esetleg ha netán nem megy a net vagy a telefon, annyit érdemes telefonon kérni, hogy nézzék meg a házban levő központ állapotát és ha szükséges indítsák újra. Nekem eddig egyszer kellett ezt kérnem a telefon miatt.
Jut eszembe, a telefon: érdemes azt is beköttetned, mert egy csomó ingyenes percet adnak helyi hívásban, a percdíjuk is kurva olcsó lett: 3,75 Ft bruttó az egész országban és a mobil percdíja is "csak" 25 Ft. Én itthonról mobilt is ezen hívok, mégiscsak olcsóbb mint a 41 Ft, és másodperc alapú a számlázás. Ha esetleg olyat csinál a telefon, hogy nem ad tárcsahangot, akkor érdemes saját magad felhívni mobilról, hagyod kettőt kicsörögni a telefont és aztán ismét lesz benne vonal. Nem tudom miért csinálja ezt néha, ez van.
-
UnSkilleD
senior tag
ha startNET csomagról akarok váltani felfele akkor elég felhívni őket és kérni vagy inkább személyesen érdemes?
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
snemeth
aktív tag
Köszi, ez okés, de az alábbit írják a honlapon.Asszem bemegyek érdeklődni....
"Az utalványokat csak a személyes ügyfélszolgálaton lehet beváltani."Csak személyesen lehet beváltani. Elég, ha csak kinyomtatod az oldalt, ahol az utalványid kódjai vannak és azzal bemész az ügyfélszolgálatra.
-
benzol
aktív tag
Hali!
Ha nem akar újratárcsázni akkor valószínűleg valami szoftveres(valószínűleg driver hiba lesz)az sem kizárt hogy valami fatális szoftveres összeférhetetlenség miatt nem megy...
De elsősorban a Digi a hibás mi a f*szért szakad egyáltalán meg..... nem igazán kellene...
én is hülyét kaptam amikor ezt csinálta(mondjuk én tudtam újracsatlakozni), de rendszert újraraktam minden lehetséges 32/64 combót kipróbáltam.... 0 eredménnyel.... akkor hibabejelentés... szokásos szöveg.. kapcsoljam ki a tűzfalat, figyeljek a vírusírtóra bla bla... mondanom sem kell azok nélkül is szakadt.. ezután személyesen bejelentettem másnap jöttek (elvileg resetelték a lépcsőházi modemet) majd telefon a Bp-i kp-ba ahol valamit csináltak és láss csodát azóta egyszer sem szakadt mindez majdnem egy éve.....
ha nálad sem szakadna akkor nem lenne gond az újratárcsázással...
én nem vagyok hardcore letöltő, de abban az időben mivel újdonság volt a gyors net volt egy dinamikus DNS szolgáltatáson keresztüli FTP szerverem privát célra viszonylag sok feltöltéssel... fogalmam sincs hogy lehet e köze hozzá....
mondjuk azóta nincs FTP...
nem tudom volt olyan időszak amikor rendesen ment szakadás nélkül?
üdv!
[ Szerkesztve ]
///\oo/\\\
-
mitulabattyi
aktív tag
-
nmemlekszem
csendes tag
Nem tudom, még nem volt ilyenben részem. Jelen pillanatban igen, mert amikor bent voltam akkor sem nagyon értem rá, így kifizettem a kért hónapot + az aktuálist ami ma lett volna esedékes csak.
Lassabb nem volt, egyáltalán nem volt net 1.5 napig (azért is kérdeztem a csajtól, hogy milyen korlátozás az amikor semmi nincs), de tv több mint 1 hétig.
Amikor utoljára telefonáltam akkor mondta a csaj, hogy személyesen kell kérnem a jóváírást.., azért érdekes, hogy majd mindegyik mást mondott, de most olvasom az ÁFSZ-t, elvileg 30nap lejárt tartozásnak kell lennie, ami nálam nem volt meg ha jól értelmezem, rosszabb esetben is csak 13. Mindegy a héten bemegyek, hogy most akkor mi is van.edit: mármint elmaradásként a számlán max az szerepelt amit előző hónapban már fizettem, de oda még rákerült.
[ Szerkesztve ]
-
Solar_Wind
senior tag
Diginél ha magasabb csomagra akarok váltani, azt telefonon is el lehet intézni, vagy mindenképp az kell hogy személyesen bemenjek hozzájuk?
-
Laslow
senior tag
Ha internetutalvánnyal egyenlítünk ki egy számlát, akkor a munkáltató felé az utalvány felhasználását 3 hónapon belül igazolni kell (hogy tényleg én használtam fel), különben a munkáltatót egy esetleges ellenőrzésnél megbüntetik.
Felhívtam ma a Digi ügyfélszolgálatát. Azt mondják, pár hónapja már a digi.hu-n lévő ügyfélkapun keresztül is lehet fizetni internetutalvánnyal, nem kell bemenni emiatt az ügyfélszolgálatukra. Azonban a számlán fizetési módnál "átutalás" szerepel, nem internetutalvány. Azt javasolta a Digis ügyfélszolgálatos, hogy ne az ügyfélkapun keresztül fizessek Ticket Web utalvánnyal, hanem személyesen az ügyfélszolgálatukon. Ekkor ugyanis kapni fogok egy papír alapú befizetési bizonylatot, amin szerepel, hogy internetutalvánnyal fizettem, és ezt a papírt utána leadhatom a munkáltatómnak.
Kérdés: ti hogy szoktátok csinálni ezt? Ügyfélkapun keresztül utalványkóddal fizetve egyszerűen csak átállítódik a számla kiegyenlített státuszúvá, vagy esetleg akkor is keletkezik valami számomra elérhető doksi az utalványos fizetésről? Az ügyfélszolgálaton kiadott befizetési bizonylaton valóban szerepel, hogy utalvánnyal történt a fizetés, illetve, a munkáltató valóban elfogadja ezt a papírt? Hiszen a számlán nincs utalás az utalványos fizetésre, és a számlát kéri be a munkáltató, nem a befizetési bizonylatot.
Azért kérdezem ezeket, mert nem volt túl magabiztos az ügyintéző hangja a telefonban, és nem akarok szívni. Biztos más is fizet utalvánnyal, és már 11 hónapja igazolni kell az utalványok felhasználását.
"A Bijou olyan, mint mikor egy gyönyörű, csillagos nyáréjszakán nagyon-nagyon szomorú vagy, és közben mézes epret eszel" - http://bijoumusic.hu
-
Dictator^
veterán
válasz fody73 #11639 üzenetére
Elvileg van, de csak 1x, digi oldalán van, és személyesen kell bemenni.
Már nem emlékszem mennyi kedvezményt ad, de sztem egy havi értéknek az 5-10%át írják jóvá egyszer.
Most a legrosszabb esetben is ha hűség nélkül viszed, 8000nek a 10%-a 800ft, de ugyancsak ha az 5600os okos csomagot választod akkor se nagy összegÉs különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Dictator^
veterán
válasz kasza blanka #11739 üzenetére
ahhoz személyesen kell bemenni, a legtöbben üzletkötő által kötnek.
legalább is az új helyeken...
(azthittem upc 29 körzet topicban vagyok)[ Szerkesztve ]
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Guguc
csendes tag
válasz sfdrakex #12426 üzenetére
Szia!
Azért nem gondolom, hogy a szolgáltatónak lenne igaza, mert mint írtam: vettem egy vadonatúj routert és azzal is ugyanazt a hibát produkálta. A rotert hetente egysze egy éjszakára áramtalanítom. A szakadás néha csak pillanatokra történik és a router automatikusan visszacsatlakozik. Van amikor áramtalanítom a routert 10 mp-re és utána sikerül visszacsatlakozni, de van amikor 15-20 perc próbálkozás kell a visszacsatlakozáshoz.
A legújjabb fejlemény: csütörtökön bementem személyesen az ügyfélszolgálatra. A tanácsukra írtam egy mailt a DIGI központnak . Láss csodát 3 napja szakadás nélkül megy a net.Hozzáteszem a régi routerrel, amivel 5 hónapig kifogástalanul működött. Tegnap kipróbáltam az új routerrel és azzal sem volt szakadás. Megjavult a router?..Talán a routereknek is van olyan hogy betegség?..megfázik és majd elmúlikXD. Mellesleg a kerületben ahol lakunk nagyon sokan panaszkodnak a diginél hasonló problémára. -
kozi71
senior tag
válasz Tacsika #12681 üzenetére
Szia!
Nyolc nappal előtte. Ez valamiért nagyon fontos nekik.
Személyesen valamelyik T-s ügyfélközpontban.
Vidd magaddal a modemet is. Arról adniuk kell külön papírt, erre figyelj.
Ha korábban mész, fizetned kell, ez rajta is van a papíron amit aláíratnak Veled majd.
Nálam a saját szerződésemen más nap van feltüntetve, mint nekik a rendszerben...
Szinte biztos vagyok benne,ezért keresztbe igyekeznek majd tenni nekem.Két hónapja szüntettem meg kábel TV-t náluk. Na az a nyolc nap helyett , 42 napba került.
Három E-mail, két telefon, és kétszeri személyes megjelenésem után, megszüntették az internetem... két nap múlva visszakötötték....sűrű elnézések között.
A vicces az egészben, ha új szerződést kötsz, azt egy telefonnal el lehet intézni.
Lemondani bezzeg nem lehet ilyen könnyen. Ahány ember dolgozik ott mind mást mond mindenre.[ Szerkesztve ]
high tech, low life
-
South Velen
addikt
Sziasztok!
Megrendeltük a StartNET-et egy rokonomnál online, mert úgy volt, hogy oda fogok költözni albérletbe, már hívtak is a szerelők, mikor jönnének, leegyeztettük.
Azonban a bekötés napján derült ki, hogy végül még se fogok oda menni, így értelemszerűen nem volt szükség az internet szolgáltatásra.Felhívtam a 1272-t, ahol azt mondták, két lehetőség van:
1. szólnak a szerelő kollegáknak, hogy ne menjenek ki és személyesen be kell fáradni lemondani
2. a szerelő kollegákat megvárjuk, hoznak lemondó nyilatkozatot, és minden kész is.Természetesen a 2.-es pontot választottuk. Azonban nem hoztak lemondó nyilatkozatot.
Ezek szerint be kell menni személyesen lemondani, csak a rokonom nem szívesen járkálna betegségéből adódóan.Ilyenkor egy meghatalmazást kell írni, vagy van valamilyen formanyomtatvány a DIGI honlapján? (én csak a műholdas TV lemondására találtam.) Ha nincs, nagyjából mit tüntessek fel a meghatalmazásban? Vagy mindenképpen személyesen be kell fáradnia? Egyáltalán minek kell lemondani egy olyan szolgáltatást, amit be sem kötöttek? Úgy gondoltam volna, a szerződés akkortól él, mikortól bekötik...
Előre is köszönöm a segítségeket!
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
Nem gondoltam volna, hogy 2013-ban ilyen nehézkes egy szolgáltatás megrendelése.
A probléma a következő, vettünk egy lakást, az előző tulaj szept. 1-én mondta le a digi internetet, mi pedig újat szeretnénk kötni, méghozzá okos csomagot 2 év hűséggel.
De mivel még nem telt el a 3 hónap, így elvileg nem lehetünk új előfizető, a telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy csak személyesen lehet intézni, digi ügyfélszolgálaton, egyéni elbírálás lesz.
Valakinek van ezzel tapasztalat ez az egyéni elbírálás mit takar pontosan? Lakás adás-vételit bemutatva megkötik az okos csomagot nekünk kedvezménnyel, mint új előfizetők, vagy 3 hónapra meg kell kötni teljes áron és majd a 3. hónap végén újra lehet-e kötni már a kedvezményes áron?
A telefonos sajnos nem tudta megmondani.
üdv
-
Flashget
félisten
válasz werszomjas #15132 üzenetére
csak személyesen lehet intézni, digi ügyfélszolgálaton, egyéni elbírálás lesz.
ezt mondták nekem is 1272-n majd a személyes elbírálkás annyit tett, hogy írjuk le mélben ami elhangzott, mélben jött a sablon válasz miért nem járRealme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
A hiba forrása adott te magad írtad le. Próbáld elérni személyesen üfsz-n, hogy kutya barmolta el és ideiglenesen megoldottad ugyan, de nem az igazi.
Ha nem hatja meg őket akkor magadnak kell megoldani.
Ahol bekötötték a neted (utolsó kötés)és ameddig bemegy nálad a lakásba a kábel (nem tudom mennyi 5-10-20 méter) azt le kellene cserélni, hogy toldások ne legyenek benne. Vagy magad vagy egy hozzáértő.Realme GT Master Edition
-
SoundX
tag
válasz sfdrakex #15842 üzenetére
Sziasztok!
Ismerem kanai-t személyesen, együtt próbáljuk meg oldani, de nem megy. (tudom csúnya dolog) Torrent nem engedi a feltöltést a port miatt, szóval kell nyitni egyet. Viszont eddig nem megy. Hívtuk a DIGI-t, ahol elmagyarázták, hogy minden jó, mert le tudok tölteni.
"Sose higgy az interneten lévő idézeteknek, sokszor átverés." (Petőfi Sándor)
-
Flashget
félisten
válasz TeeJay #16513 üzenetére
Azt írtam üfsz-en lett kérve az emelés és másnap meg is emelték.
Itt vagy a tulaj nem jelentett be semmit vagy csak a szokásos...intézni mindent személyesen kell diginél ha azt akarod gyorsabban menjenek a dolgok.
Tulaj adhat megbízatást (van erre formanyomtatvány digi oldalán) ki kell tölteni és te intézheted a dolgokat. mert így csak marad a várakozás.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
válasz ggbuffon1897 #16517 üzenetére
Elég gyorsan mivel ha 72 órán belül nem kezdik el, akkor kötbérre tarthatsz igényt. A digi meg fogához veri a garast így elég hamar kimennek a helyszínre. Ezért a legjobb vagy személyesen üfsz-en jelezni vagy a 1272-t hívni mert ott rögzíteniük kell minden beszélgetést (törvényi előírás) szemben az email-al ami elvész, spamba kerülhet stb.
Realme GT Master Edition
-
Multibit
veterán
válasz kabelmania27 #17323 üzenetére
Válts kisebbre...
Igen. Ezt a Diginél a XXI. század jegyében csak személyesen, vagy írásban lehet megtenni. Erre nincs lehetőség sem telefonon, sem interneten keresztül. Grat! Vagy talán arra gondolnak, hogy ha ilyen nevetséges akadályt gördítenek a kisebb csomagra váltás elé, akkor nem teszi meg az ügyfél? Szánalmas... -
wwenigma
Jómunkásember
Ne gyerekeskedjetek mar. Komolyan mondom, nem értem a felháborodást. Akinek legnagyobb nete van, annal is nemsokara emelni fognak, lista szerint mennek a szerelők és cserélik az eszközöket. Lehet jelezni üfi-n ha gigásat akar valaki, akkor előrébb kerül a sorban. Ennyi a nagy trükk. Igy se hasznaljuk ki a meglévő sebességet folyamatosan, aki meg mégis az gondolkodjon el rajta hogy francért hajtja a vonalat ezerrel. Rég nem az arány számít... aki meg erre csapja az béreljen magának szervert 'oszt jóvan.
Aki meg fogyasztóvédelemhez akar fordulni e miatt azzal meg komolyan elbeszélgetnék személyesen, nonszensz dolog...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok