- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen egeret válasszak?
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Nyomtató topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
AI segítségével fociztak Genfben a robotok
it A Genfben rendezett AI for Good Global Summit alkalmából meg akarták mutatni, hogy az AI nem feltétlen egy hatalmas nagy dolog, kicsiben és hasznos újításokban is lehetne gondolkodni.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz Sárpac #26242 üzenetére
fő hacker = szerény személyem?
A szakik megint összevissza beszélnek, de ez már rutin Az 1.0.8 memóriaszerkezete ugyanolyan, mint 1.0.7, már HUD tesztverzióm is van PTR-hez, gond nélkül megy. Kb 10 perc munka volt. Gyanítom a botokat átírni ugyanennyi lesz/volt.
Pár memóriacím változott meg, mint minden alkalommal amikor újrafordítják az exe-t. Gyakorlilag a béták óta változatlanul nulla védelem van a memórián a játékban. Néhány dolgot már-már gyanúsan egyszerű kiolvasni - olyan dolgokat amiket maga a D3 kliens SE használ semmire (csak én a HUD-ban), pl a gyári "real-DPS" mérőt. Sőt, igazából ha az ObjectManager-t dinamikus allokációval kezelnék, szanszos, hogy a magamféle memória olvasó cuccokat egy csapára kiölnék (a botokat nem, mert azok inject-elnek, és azt nem zavarná).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen