Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • C1trom

    tag

    Remélem 10.3-ban már lesz profil bad company 2-höz.. most van egy két apró idegesítő artifact a játékban. (Semmi komoly, vagy játszhatóságot érintő, de ilyesztő, mert olyan jellegű artifact-ok mintha hardveres memória hiba lenne, de sok ember jelentett hasonló hibát még NVidia kártyával is, és csak ennél a játéknál jön elő, és csak bizonyos helyeken szóval remélhetőleg tényleg, csak driver hiba.)

    Az se gond, ha a teljesítmény is javul, bár az már most se rossz.

    Ami még idegesítő (és könnyen lehet hogy a játék hibája) hogy az anti aliasing nem működik rendesen.. úgy tűnik hogy az AA csak a karaktereket, járműveket meg ki tudja még mit érint, viszont ami a képernyő nagyobb részét tölti ki, maga a környezet, az ugyanolyan cakkos mint 0 AA-al. Jó lenne ha találnának AMD-nél vmi varázslatot, amivel rá ehet erőszakolni vmi rendes AA-t.

  • C1trom

    tag

    Jujj.. nemtom más játéknál mit produkál ez az új driver de bad company 2 -höz nem ajánlom.

    A teljesítmény talán javult valamelyest (főleg füstös / robbanásos részeken), de amellett hogy nem javította a grafikai hibákat (nekem ilyen apró fehér vagy fekete négyzetek villannak fel néha a textúrákon.. a havon feketék, a falakon fehérek.), még újakat is hozott és ráadásul kb percenként be- beakad a játék, mintha kb 2 másodpercre 1-re esne az FPS.

    Ráadásul a singleplayer az automatikus crash a desktopra, el se lehet vele indítani. de a multiplayer is olyan mintha bármelyik pillanatban össze akar omolni, mert a sokadik belassulás után kivágott az asztalra onnan is. AA, v-sync továbbra sem működik.

    [ Szerkesztve ]

  • C1trom

    tag

    Az egyik 10.3béta óta megoldódott az egyik AA anomália BFBC2-ben (Ha AA be van kapcsolva, ilyen apró sötét vagy világos négyzetek villannak fel a textúrákon, leginkább havas pályákon), de az új pötch óta újra itt a bug. Kissé fárasztó hogy dice elkúr vmit aztán hónapokig lehet várni atira hogy valami piszkos workaround-al megoldja driverileg, aztán dice újból keresztbe tesz...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák