- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Milyen alaplapot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15194 üzenetére
A Rage esetében az AMD és az NV nem tehet a gondokról. Már mondtam, hogy CPU->VGA rendszerrel gyakorlatilag nem jó a motor. Majd ha minden integrálva lesz egyetlen lapkában, akkor nem jelent óriási terhet a méretes textúrák folyamatos átadása a PCI Express buszon keresztül. Kétségtelen, hogy az integrálás a jövő, de Carmack elszámolta magát. Ő már úgy gondolta, hogy 2011-ben nem lesznek VGA-k. Hát nem így lett.
A BF3 esetében a problémákat az szüli, vagy szülte, hogy a programkód változáson ment keresztül a tervezett buildhez képest. Ezzel minden optimalizálás, amit az AMD és az NV a driverekbe épített nem úgy működik, ahogy kellene. Ez elég gyorsan javítható. Az AMD-nél már van CAP4, míg az NV is jön egy új driverrel novemberben. Szimplán nem kellett volna az utolsó pillanatban módosítani a programkódon, inkább később egy patchel, és akkor most nem lenne probléma. Egyébként a stuttering nem csak a driverektől van. A Hyper-Threading is ilyet okoz a BF3-ban sajnos. Még nem tudni, hogy miért, de kikapcsolt HT-vel nemcsak a sebesség nő, hanem a stuttering is megszűnik. Ide is kell egy patch.
A Rage-et semmiképp sem varrhatjuk a gyártók nyakába. Főleg nem úgy, hogy Sandy Bridge-en, vagy Llano APU-n iszonyat hibátlan, mivel a motor igényeinek fekszik az előbbi két hardver. A BF3 esetében mondhatjuk, hogy hibáztak a gyártók, de látni kell, hogy a programkód nem tervezett változtatására reagálni kell, és ez időbe telik. Utóbbi esetben állandó kérdés, hogy mi a jobb ... a tervezett buildet gyorsan módosítani, ami hibákat jelenthet, vagy várni egy patchig, és akkor a gyártók is tudnak készülni a módosult kódra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.