Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz dabadab #5247 üzenetére

    C/C++-ban tenyleg nem (amikor azzal dolgoztam, akkor maniakus overengineering ment a fejlesztes soran, es az kod nagy resze pure virtual osztalyokbol epult fel :DDD ), mas nyelvekben lattam hasonlot, de nem volt extra szenvedes, ez teny. (Es 40 agas switch/case szerkezetekkel se sokat talalkoztam, ez is teny; nem tudom, hogy ez szerencse, vagy tapasztalatlansag ;).)

    Mondjuk azert masrol beszelunk. En azt mondtam, hogy onmagaban a fuggveny hossza nem problemas, te meg azzal jossz, hogy ha nagyon bonyolult switch/case szerkezetek vannak, vagy a valtozok deklaracioja/ertekadasa es felhasznalasa kozott van 40 kepernyonyi kod, az problemas. Ezt elfogadom/elhiszem, de ugye itt nem a kod hosszaval van a gond -- a kod hossza az kovetkezmenye a problemanak, de nem az oka.

    APL(-szeru) nyelven neztem bazi hosszu, teljesen strukturalatlan kodokat - ott ugye nem jellemzoek a fuggvenyek, viszont az sem, hogy regesreg krealt ertekeket hasznalsz sokkal-sokkal kesobb; inkabb sok-sok egymas utan kovetkezo es egymasra epulo lepest irnak le. Peldaul ilyen esetben semmi problema nincs a hosszu koddal.

    De tenyleg nem tudok az erveddel vitatkozni :)

    while (!sleep) sheep++;

Új hozzászólás Aktív témák