- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Monitor hiba topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abrion
senior tag
válasz Klikodesh #2484 üzenetére
mondjak 1 viccet? 1 hónap késedelem fizetésben 1600FT + a számlára és a figyelmeztető mailben 0Ft van írva nem 400 valamennyi
amúgy lejárt a szerződésem ehonap 5.én és egy tucatszor felhívtam ökket, vagy 1000FT vesztetem, most keddig várok hogy felhívjanak, lemerült a kártyám, ha nem hívnak megyek a tcomhoz.
ami furcsa hogy van neten lol.[ Szerkesztve ]
-
Abrion
senior tag
válasz Klikodesh #2501 üzenetére
Nálam az mindig jó volt, sőt még kapcsolási problémám sem voltak, csak lejárta előtti nap, az is csak valami tcom os probléma miatt, a lényeg hogy bárhol is vagy írj nekik, ebben az egy gondban gyorsan segítenek, tudom hogy próbálkoznak valamennyire, amikor az enternet kiadott mindenkit, akkor a btelnek a dns szerverük szar volt, és a googlet kellet helyette használnom, de most már jó.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Klikodesh #2522 üzenetére
Emailt kellett küldenem az ugyfelszolgalat@btel.hu-ra hogy lemondom a szolgáltatást, elvileg 8 nap múlva megszűnik a szolgáltatás... ami vicces hogy alap esetben semmi visszajelzést sem adnak hogy "köszönjük megkaptuk az emailt" vagy bármi....
PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA
-
Deller2010
tag
válasz Klikodesh #2648 üzenetére
Amikor 16-án kora este, majd éjjel megpróbáltam hívni őket a 1442-n, előbb majd' 2 órás várakozási időt prognosztizált az automata, később meg 58 percet...
Persze, ezt nem akartam végig várni.A fura az, hogy a tájékoztató oldal nem jött be egyből, csak a hibaüzenet. Ahhoz, hogy a "megfejtést" megkapjam, restartolnom kellett az ADSL modemem.
| regular IT guy |
-
válasz Klikodesh #2648 üzenetére
Tudtommal 1-2 éve volt valami törvény (vagy csak javaslat maradt??) hogy az összes telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező társaságnak maximum 5 (vagy 15?) percen belül kapcsolnia kell az ügyintézőt vagy fel lehet jelenteni őket és jön a büntetés.
Azért nekem ez a fél óra meg a több órás várakozások elég durvának tűnnek, ezt nem lehetne megcsinálni fizető ügyfelekkel...
-
Drenadar
veterán
válasz Klikodesh #2657 üzenetére
És nem is az utolsó (ha a btelről van szó ), de látom nagyon nem ment át, amit mondani akartam.
Mindegy milyen szolgáltatóról van szó, nincs felkészülve egyik sem arra, ha az ügyfélkörének jelentős hányada egyszerre akarják elérni.
A másik meg tipikus mikor a hibabejelentő nem veszi fel a telefont a sok gyopár ügyfél meg felhívja az ügyfélszolgálatot és panaszkodik, hogy nem lehet elérni a hibakezelőt ÉS? Ezzel is csökkentve a te esélyeidet aki esetleg normális kérdéssel hívnád fel őket...
úgy is csődbe fog menni az egész
-
Drenadar
veterán
válasz Klikodesh #2659 üzenetére
Nagyon nem értem most milyen értelemben írod ezt hogy önhibán kívül és nem elfogadható...
Tehát ha te vállalkozó lennél, és lenne egy 1000-es ügyfélköröd, akkor tartanál!!! 1000 ügyfélszolgálatost, hogy a esetleg valamiért mindenki egyszerre fel akar hívni téged, akkor ne kelljen várnia. Ugye ezt te sem gondolod komolyan? DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDNem tudom most mi volt náluk a gond... nem is érdekel.
Meglepődnél, ha látnád mi volt ott két éve, és hogy mi van MOST ott... gondolok itt arra, hogy hány ember fogadja a hívásod...
Mit vársz egy olyan cégtől, ahol még az is probléma, hogy a saját alkalmazottakat kifizessék? Hm?
-
Deller2010
tag
válasz Klikodesh #2693 üzenetére
Totális a káosz, ahogy látom - még most, az (állítólagos) átadás után is.
Van, akinek zalaszam.hu-ra, van, akinek 3c-telekom.hu-ra változott az ADSL felhasználóneve... de vajon miért?Persze, a Vidanet.hu-n semmi, azaz SEMMI új információ nincs fent erről.
Én a Vidanet-től nem kaptam eddig semmit, hogy "helló, szia, üdv Minálunk", vagy valami hasonló... KÍváncsi vagyok, hogy a novemberi számla hogyan és miként fog megérkezni?!A btel.hu-n a lakossági ADSL menüpont és a rendelési lehetőség továbbra is ugyanúgy ott szerepel a kínálatban, mint korábban. De minek?
| regular IT guy |
-
Új hozzászólás Aktív témák
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
- Samsung S24B350H 24" FULL HD LED Wide LCD monitor
- RedMagic 9 Pro (új/garanciás)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen