Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz madgie #18805 üzenetére

    hát igen,bizonyos események mintha "előre" lejátszódnának,mielőtt megtörténnek.Erre jó példa,főleg egyedül a szerveren lehet megfigyelni,hogy a fal hamarabb leomlik,minthogy a rakéta odaérne néha,az m-com robbantásért meg már a pontot is kiirja időnként,közben még szintén oda sem ért a rakéta.
    Lehet,hogy szerverszinten bizonyos történéseknél egy időn belül már nem adnak esélyt useri módositásnak,ergó hasonló mint amikor az ember fedezékbe megy az első golyó után,2m-re bent jár mögötte,és a szerver mégiscsak azt mondja,hogy igy járt.
    Lehet egyszerűen kell egy bizonyos idő a fizika miatt,hamarabb le kell zárni az eseményt,minthogy az megtörtént volna,hogy legyen még idő kitalálni,minek is kell történnie,leomlania,stb.
    Én legalábbis erre gondolok...Talán emiatt nem tudják a hitboxot sem normálisan megcsinálni...igy viszont nyernek egy kis időt a szerverproci számára.
    Lehet emiatt is van a sokszori egyszerre halás is,bár igazából a lövedék lassú útja miatt reális is.A CoD-széria egyszerűen "elfelejti" a lassabb játékost,tök mindegy,hogy te még kilőttél pl.egy gl-t,vagy a granyó már félig ki van biztositva,ott ilyenkor "nem csináltál semmit",és a killcamból is ez jön vissza.
    Ezért én azért jobban haragudtam,mert nagyon kihozta,hogyha valakinek kicsit nagyobb pingje volt,azt mindig "tétlenül" lőtték le 10ből 10x ilyen összelövésekkor.150-es pinggel meg akár elsőnek is lehet lőni úgy,hogy aztán mintha semmit nem csináltál volna.

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák