Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szeretnék leírni erről a játékról pár dolgot, mert igen csak megtetszett benne jópár dolog de sok olyan van ami már elviselhetetlen. Kizárólag a multit játszom,

    Még egy nagyon nagyon akciós áron vettem meg (~1eFt) amit nem bántam meg, ennyit biztosan megér ez a játék.
    Szóval a kezdeti nehézségeken átvergődve az alábbi dolgok maradtak meg bennem:

    A játék grafikája, hangjai, összképe rendben van. Ez a grafikus motor baromi jó lett, betöltési idő is kevés. A gépemen teljesen folyamatosan fut.
    Az első ami viszont gáz az az hogy webes felületű a játék indítómenüje. Belefutottam pár dologba ami miatt nem tudtam játszani és csak néha hosszabb rövidebb utánjárással tudtam csak megoldani azt hogy normálisan menjen a webes menü. (adblocker, flashbocker, firefox letiltotta valamiért, plugint kell frissíteni...)
    A multi totálisan nem realisztikus, bár ez nem negatívum inkább csak tulajdonság. Látszik hogy arra törekedtek hogy a lehető legbalanszosabb legyen a játék. Tényleg nem nagyon van olyan hogy egy eszköz fegyver jármű mindenre jó.
    Rákényszerít a csapatjátékra ami jó dolog de egyben a legrosszabb tulajdonsága a játéknak itt jön elő, mégpedig maguk a játékosok. Azaz nem az összes de egy részük.
    Igyekszem közép európai szerverekre menni (HC conquest), bár itt is a játékosok egy része csak azért játszik hogy szívassa a másikat. A halálaim nagy része teamkill miatt történik, szinte minden esetben szándékosan. Inkább támogatóként szeretek játszani ezért gyakran megyek Anti Air/Anti Tank eszközökkel és kevésbé használok lőfegyvereket. Szinte minden körnél TK-znak csak azért hogy elvegyék tőlem az AA tankokat.
    És it meg is említenék egy bugot, méghozzá azt hogy a Tunguskánál rázkódik a kép lövéskor, az Amcsi megfelelőjénél nem. A többi hülyeségről nem is beszélek, úgyis tudja mindenki. De tudom hogy ez mindig is nagyon bugos játék volt, elnézem és hozzászoktam a hülyeségekhez, nem várok sokat tőle. Nem részletezem, egy cikk kijönne belőle.
    Szóval TK, igen gyakori. Az elsőt másodikat még elnézem azaz elnéztem. Ilyenkor elveszíti a játék a varázsát, persze már nem lépek ki hanem ha olyan a környezet (pl orosz szerveren) akkor addig TK-zom azt aki akadályoz a játékban amíg meg nem unom vagy ki nem lép.
    Megoldás lenne, láttam szerveroldali megoldást TK ellen de kevés szerveren használják és rosszul van beállítva. Más játékokban autómatán kidobja a játékost és bannolja arra a körre.
    Fegyverek, Tankok upgrade lehetőségei nagyon jók de van pár olyan amitől a kisebb szintű játékosok hátrányban vannak. Itt is realisztikusság 0, ha egy AA 30mm ágyújával akár egy ember mellé! lövünk akkor az bizony cafatokra szakad mivel robbanó lövedékekkel lőnek repülő ellen és csúnya munkát végez becsapódáskor, itt meg jópár lövés kibír az emberke belőle. Érdekes módon tank löveggel elég mellélőni. Lőfegyvereknél szintén, egy mesterlövész fegyver lőszere métereket esik közepes távolságokon és az irányzék sem állítható.

    A játékban igen gyakori számomra az hogy valakit kapáslövéssel lövök le (értsd: vakon lövöldözök az ellenfél irányába), előfordult ez úgy hogy tankal helikoptert, sniperrel vezetőt akár repülőből... Hihetetlen dolgokat lehet benne csinálni. mintha a hitbox is egyszer óriási máskor apró lenne, totál random, annyira persze nem rossz mint a codok esetén. Ez jól mutat és látványos de én nem szuperhős akarok lenni csak egyszerű katona.
    Egy idegesítő dolog hogyha meghalok akkor egy darabig szenved az emberem, ilyenkor ugye feltámasztanak de annak aki feltámaszt nem szokott sok esze lenni és egyből meg is halok még mielött felkelnék, hiába nyomom azt hogy nem fogadom el a feltámasztást és meg akarok dögleni. Ugyanígy a respawn teljesen random gyakorlatilag kilőtt golyó elé éledek igen sokszor. Ezek apró dolgok, megjavíthatóak lennének de Electronic "Massproduction" Arts nem fog már vele törődni hiszen kiszedték belőle a kellő pénzt és itt a BF4.
    Nem vagyok egy jó játékos, előfordult már hogy az első párban végeztem tized annyi killel mert inkább csak támogatom a a csapatot és nem aktívan ölök. AA esetén a lelőtt repülők csak tizedéből hal meg az ember, nagyrészt katapultálnak ami nem baj mert így is sok pontot ad érte.

    Összegezve: technológiailag egy jó játék, szar támogatással és kiadóval, elég sok trollal és idiótával, egy darabig élvezhető aztán szünet
    Szvsz ismerősökkel játszva enyhíteni lehetne a bajokat. Barátaim idősebb korosztály és mind leszólták, én adtam neki esélyt, nem bántam meg. Ilyet is meg kell tapasztalni.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz @rglaaf #21854 üzenetére

    Lehet hogy félreérthető voltam.
    A lényeg hogy nekem ennyit megért, és tudom hogy nem a realisztikusságról szól az egész de egy nagyon picit húzhatna abba az irányba. Vagy adjanak mod lehetőséget ilyen irányba mert ezzel motorral én el tudnék képzelni egy ilyen játékot.
    Nincs számomra élvezhető de realisztikus játék amiben ennyi minden van.
    Esetleg ARMA széria de az már átesett a ló túl oldalára. Már annyira bonyolult hogy számomra már sok. (illetve vannak hülyeségei annak is)
    Red Orcestra jó lenne, de fejlesztők nagyon kevesek a feladatra és az még bugossabban kezdte pályafutását, a jelenleg formájából nem tud kitörni, meg nem modern korban játszódik. (kevés jármű, kis pályák, aránytalanul nagy gépigény...)

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz @rglaaf #21856 üzenetére

    Hát ez ellen nyilván semmit sem lehet tenni. Valószínű én vagyok már vén fa*z és nem értem hogyan lehet kontollerrel egy fps játékot játszani. Hozzáteszem játszottam én is konzolon nem is keveset fps játékokat és nem voltam nagyon oda érte. Mohával, quake-el.
    Bár a golden eye jó volt 4 playerrel n64-en,de kívülről nézve ma már vicces irányítással.
    Úgy vagyok vele hogy nem kéne erőltetni az fps-eket, már akkor hülyeség volt, a kontroller nem erre való. Csak egy fps-t szvsz olcsóbb megcsinálni konzolon mint a sokszínű PC-n.

    Mint minden ilyen multiplatform fps-nél, azt javaslom nyissák egybe a platformok között a szervereket ;] és utána gondolkodjanak el hogy valóban ugyan az kell a konzolra mint pc-re?

    Szvsz az történne hogy a konzolon jobb egyes járművek irányítása (légieké biztosan) az analóg kontroller miatt, de földön meg fordított lenne a helyzet. Közelharci pályán pedig... nem is írom tovább úgyis mindenki tudja. ;]

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz scope2007 #21883 üzenetére

    Minden multis fps-nél a netkódot igen nehéz megírni. Gyakorlatilag arról szól az egész hogy spóroljanak az erőforrásokon. A szerveren nem pontosan az történik mint a játékosoknál. Nagyrészt a kliensekre bíznak mindent, azokat a szerver tartja szinkronban de ez nem mindig sikerül, ezért van az hogy valakit eltalálsz valakit nem.
    Volt próbálkozás arra hogy a szerver kezelje teljes egészében a kilőtt golyókat (Red Orcestra2), de akkora terhelést csinált hogy 6 magos brutális intel szerver gépen rengeteg rammal már szinte játszhatatlanul nagy volt a késés egy nagyobb tűzharcban pedig ott inkább puskák vannak és nem autómata fegyverek. Ez a dolog sajnos részben megbukott, még nem elég fejlettek a játékszerver részei hogy mindent azon számoljanak. Azért 64 játékost szinkronban tartani és minden egyes lövedék pályáját kiszámolni 30x képkockánként nem kis feladat az igazi az minél nagyobb képkockával lenne. Aztán a játékosok nem egyforma nettel rendelkeznek és nem egy időbe kapja a szerver az adatokat.
    Nyilván EA is több szervert futtat egy vason, és még ők sem engedhetik meg maguknak azt hogy többmilliós szervert vegyenek dedikáltan csak egy játékszerverre.
    Sok megoldást találtak ki, például a szerver csak alacsony szinkronizációval dolgozik (leginkább 20-30fps) ezért ha túl gyors valaki akkor előfordul hogy nem ott látod ahol valóban van. A szerver ezt úgy igyekszik megoldani hogy megbecsüli a játékos helyét hogy hol lesz akkor. Na ilyenkor van az a dolog hogy berohansz az ajtón és már bent vagy de kint halsz meg ha lőnek, viszont a hullád az épületen belül van. Ha a szerver túlterhelt akkor a pingek is nőnek mert nem tud elég adatot feldolgozni és küldeni, pontatlanabb a játék.
    Nagyobb szerveroldali fps enyhítené a dolgokat, de teljesen ezt csak jó programozással lehetne megoldani.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz Gigi01 #21979 üzenetére

    Red Orchestra 2
    Ott én még nem láttam csalót, annyira rétegjáték hogy inkább csak idősek játsszák. A legnagyobb probléma vele hogy az ujjloncokat ott nem kímélik, és az elején igen nehéz játék. Mozgás lassú, fegyverek használata szintén, szinte egy lövés vagy mindenből.
    Ott senkit nem érdekel a K/D arány, úgy is lehetsz első hogy nem ölsz senkit és csak meghalsz többször. De úgy is lehetsz utolsó hogy te ölted a legtöbbet. Ott ugyanis csak azt jutalmazzák aki a feladatot csinálja. Emiatt nincs sok értelme csalni sem.
    A kasztok is sokkal jobban elkülönülnek egymástól. Mindenki mást tud és másra való. Ott a kempelés nem negatív dolog hanem kötelező a túléléshez, senki nem szól hogy hogyan játssz (viszont a nagyobb kaliberű kasztokat ha nem használod megfelelően azért kickelnek). Nincs anyázás, 2-3 TK ért autómata ban jár pályaváltásig. Véletlen TK-t meg lehet bocsájtani. Ez a játék inkább realisztikus, de még éppen élvezhető.
    saját videó commanderként illetve én is vagyok néha fa*z tankal kezdőt lőni. És ha kell akkor útmutató a játékhoz ami nagyrészt még mindig jól használható. [link]
    Hogy még se legyen tökéletes a játékban még mindig vannak bugok, bár már nem annyi mint a Bf3-ban de a kezdetekkor ugyan ilyen volt. A grafikus motorja nem rossz (UT3), nyilván ma már kevéske.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz devilinsid3 #21988 üzenetére

    A kettő kicsit darásabb lett, a mozgás gyorsabb. A pályák részletesebbek de kisebbek. Az első rész sokkalta realisztikusabb.
    A rising storm-al együtt sztem 2-3 ezer játékos van aktív, tehát többen játsszák mint az egyet [link]. Szerencsére a fejlesztők a mai napig javíthatják és adnak bele új tartalmakat. Ahogy kiadnak valami újat a régi játékosok is visszatérnek.
    Az biztos hogy nem sok ilyen játék van mint ez. Csak ugye erre nincs igény, ezért fejlesztők is a nagy kiadók címeihez képest töredékért íjrák a játékot. Asszem a tripwire 10-20 főből áll.

    NetTom
    Bf-et én csak HC-ben játszottam eddig, még így is rakás golyó kell egy emberbe. Ugyanígy a COD HC mód is egy vicc. RO2-ben van arcade mód, na ahhoz hasonlít a bf hc módja.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz stickermajom #22005 üzenetére

    Ne is törődj vele. Ez kb olyan mint a no rules szerver és bannolnak mert rakétázok. Vagy hogy basekillért ban jár mégis mindenki azt bombázza ezerrel. Vagy az az eszméletlen idióta dolog hogy TK-ért nem dobnak ki a szerverek. Teljesen átlagos színvonal a Bf3-ban. Szokj hozzá!

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz cellpeti #22008 üzenetére

    Megvárom amíg kirakják jövőre Humble bumble-n vagy indiegala-n 4 dollárért. ;]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz Bjørgersson #22020 üzenetére

    Az a RO2 önálló kiegészítője ami egybeolvadt vele. Ha megveszed a Ro2-t akkor alapból megkapod a Rising stormot is de csak puskával mehetsz. Egy játékban van mindkettő, a szerverkereső is közös. A szerverek is olyanok hogy pályaváltáskor akár játékot is válthat.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz Bjørgersson #22022 üzenetére

    Na akkor, ha a Ro2-t veszed meg (vagy már megvan) akkor játszhatsz a Rising stormal is, de csak a puskás kasztot engedi választani multi szerveren.
    Ha viszont a Rising stormot veszed meg akkor mindkét játékot megkapod teljes értékű multival, viszont a RO2-höz nem lesz singleplayer (ami amúgy sem működik rendesen)

    Arról van szó hogy korábban akinek megvolt a ro2 az ingyen megkaphatta volna a rizsavihart. Ezt nem tudták teljesen betartani.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • Látom még mindig nem látjátok át miért nem tesztnek a csalások ellen. Nézzétek meg mit látni a kiadó oldaláról!
    Van a nagy EA, aki szeretne sok sok bevételt. Mint minden normális cég ennek is ez az érdeke. Itt vagytok játszatok vele, megveszitek. Mindenki boldog. Jönnek a csalók, akik már megvették a játékot és valószínű ajánlják másnak is. Aztán páran felháborodnak hogy csalnak a játékban. Ennek híre lesz és ez pont olyan hogy aminek híre van arról beszélnek, így aki nem ismerte a játékot az is megismeri. Még több bevéltél lesz!
    A meglévő játékosok ugye nem érdekesek mert már fizettek és az új játékot is meg fogják venni annak reményében hogy abban nem lesz ennyi csaló. (ha az EA meg hirdeti hogy jobb csalásvédelem van benne akkor meg főleg)
    Szóval az a lényeg hogy beszéljenek róla, mint a színészeknél a botrányok. És most ugyan ez jellemző a COD szériára is.
    A készítők meg nem nektek írják a játékokat hanem megrendelésre, megadott feltételekkel és igényekkel.
    Illetve gondolja végig mindenki hogy ha lenne többmilliárd dollárja és milliókat hoz egy játék akkor mondjuk pár ezer játékos miatt kifizetne újabb fejlesztési költséget. Amúgy is megveszik a játékot ha csalnak ha nem.
    Ha a csalás ellen akartok fellépni akkor vagy nektek kell egy zárt közösséget csinálni vagy egyedi csalásvédelmet írni, esetleg megírni a játékot normálisan a készítők helyett csak ugye ez zárt rendszer. Én ezt már eljátszottam a COD1/Uo-nál és mindenki telibeszarta. Szóval fölösleges szót emelni a csalás ellen, ez a játék része. Annyit lehet tenni hogy nyomkodni a jelentés gombot hátha lesz valami.
    Wellcome to the real world!

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák