Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • op9

    aktív tag

    Sziasztok,

    Picit ide vág a téma, ezért itt (is) megkérdezem.
    Adott egy Gigabyte GTX 1060 Windforce 3GB-os kártya 3 év garanciával. 1 év után az egyik ventilátor megadta magát, és kitért a tengelyéből, és beleakadt a hűtőbordába, ezért eltörött 2 lapát rajta.
    A boltban azt mondták, hogy csak feltételes garanciával tudják átvenni, mivel fizikai sérülés van rajta. Majd küldtek egy e-mail-t, hogy a Gigabyte-nak kell elküldeniük, és majd rajta múlik a garancia.
    Ezután (2 hónappal később rákérdeztem, majd másnap) jött a válasz, hogy a "garanciális ügyintézését a beszállító elutasította".
    Még nem akartam bemenni a kártyáért, mert szeretném megtudni, hogy ez tényleg így működik?
    Mit jelent akkor a 3 év garancia?
    A "beszállító" itt mit jelent? Nem vagyok meggyőzve, hogy tényleg a gyártónál járt a kártya, ha beszállítóra hivatkoznak.
    Előre is köszi!

    How Bad Do You Want It?

Új hozzászólás Aktív témák