- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
gp Hamarosan végre bárki belevetheti magát a két fős csapat alkotásába.
-
Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
ph A Samsung idei kiadású, Mini LED háttérvilágítású okostévéje járt nálunk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyberboy42
senior tag
válasz MaidenFan #73209 üzenetére
Majdenm jól látod. A lényeg az hogy a gsynk megszünteti a tearing-et de csak és kizárolag a monitor megadott g-sync tartományában. Ha jól tudom a te monitorodnál ez 30 és 180 között van.
Ha beesik 30 alá, vagy ha 180 fölé megy, akkor tearingelni fog. Ha azt akarod hogy ne menjen 180 fölé, vagy maximum addig, akkor több lehetőséged is van, például bekapcsolod a Vsyncet is, de persze akkor megjön az óriáasi imput lag is. A következő lehetőség hogy a játékban, vagy valamilyen programban (rivatuner) beálítasz egy fps limitációt, jellemzően picit a maximális g-sync határ alá(mondjuk 175)....A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
-
Cyberboy42
senior tag
válasz MaidenFan #73215 üzenetére
megkérdezhetem mivel jászol, illetve milyen játékkal próbálgatod. És mivel van 144-re korlátozva az fps?
A monitornak van beépített fps/frekvencia kijelzője? Vagy ha nem is, a monitor menüjében ahol a frekvenciát írja, ott játék közben ha figyeled akkor az fps szerint kéne hogy változzon az érték. Így van? esetleg nézd meg....A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
-
arpii
aktív tag
válasz MaidenFan #73229 üzenetére
https://www.testufo.com/vrr#photo=quebec.jpg&pps=960&framerate=ramp&compare=0
Ezt tessék nézegetni. Ha tearing-el és ez idő alatt nem követi az FPS számát a monitor frissítése, akkor nem megy a G-sync, ennyire egyszerű.
Szerk.: ez lehet nem is az a teszt?! már elbizonytalanodtam :S
[ Szerkesztve ]
-
MaidenFan
tag
válasz MaidenFan #73238 üzenetére
Ez most elég fura volt most rakom fel a régebbi drivert és most is az értesítési sávba megjelent hogy gsynces a monitor és állítsam be, rákattintottam és már be is adta a control panelt pedig még fel sincs telepítve az új driver Természetesen DDU-val szedtem le a drivert
-
Moho.Jojo
csendes tag
válasz MaidenFan #73240 üzenetére
Igen, én is ugyan úgy leszedtem ddu-val, felraktam a legújabbat, de ugyan az a problémám.
Most próbálom azt, hogy a pubg-ben kikapcsolom a V-syncet. És a többi lehetőséget próbálgatom.Nvidia panel: Függőleges szinkronizálás: Ki
Fps limit 139 (mert 144Hz a monitorom)
Játékban V-sync OffNvidia panel: Függőleges szinkronizálás: Be
Fps limit 139
Játékban V-sync OffNvidia panel: Függőleges szinkronizálás:Gyors
Fps limit 139
Játékban V-sync OffMivel nekem akkor volt jobb, mikor a függőleges szinkronizációt az nvidia panelban bent hagytam, és még úgy fogok csinálni, hogy az fps limiten változtatok, vagy lejjebb veszem, vagy Unlimited,vagy a biztonságos 120 alatt..
Illetve hiába van meg a 140-150 fps em, úgymond fixen (kivéve mikor droppol), de szerintem számomra az lesz a megoldás, ha 117-re állítom, és az nvidia panelban a Függőleges szinkronizálást kikapcsolom, had dolgozzon a G-sync.
Hát kb ezek maradtak. -
arpii
aktív tag
válasz MaidenFan #73247 üzenetére
Na ezt mondom. Sima 60hz-re oda van szögezve. Ami megszünteti nektek a tearinget az a játékon belüli vsync volt. Sz@rul van beállítva, vagy épp emiatt a 2. monitor miatt nem érti.
Moho, akkor kezd el leszedni a Riva Tunert, mert köze nincs ahhoz, ami a játékban elérhető, ez egy direct3d hook alapú cucc, a directx alapszintjén korlátozza az FPS-t, a fixálást követően nyíl egyenes frametime-ok várhatók a limiten tartva (mármint a histogram).
[ Szerkesztve ]
-
arpii
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs