Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pisti

    őstag

    válasz brd #1235 üzenetére

    AA-t ismerik, mondjuk az Unreal 3 engine meg nem, szóval vannak érdekes dolgok. Én azért remélem mire kijön az UT 3 képes lesz AA-val renderelni a képet.

  • DigitXT

    félisten

    válasz brd #1235 üzenetére

    Ez komoly?
    Nem - teljesen.;) De azért van benne vmi: nekem [link] ez a ''Custom Adaptive'' eléggé maszatolásnak tűnik.:DDD Biztos tud vmit, csak kérdés, ki állítja be azt az ''irreleváns'' level-t (mert, hogy nem a játékos, az szinte biztos): fejlesztőék meg...

    A saját szemeddel láttad?
    Ez viszont tény: ''fukarboltban'' kiállított Xbox360-on vmi motoros játék ment, ami messziről még elég pofás volt, de mikor én is karikáztam vele egyet, tehát már kb. két méterre megközelítettem az elépakolt LCD TV-t, néztem nagyokat, hogy vazz, miért pont ezzel ''reklámozzák''? Uis. az aszfalt felfestései olyan elkentek voltak a motortól pár (virtuális) méterre, hogy öröm volt nézni. Komolyan mondom, még Bartátnőmnek is mutattam, hogy látod: villog itt a HDR, nem semmi, de AF-et már nem voltak képesek belerakni. Mondjuk Őt ez nagyon nem hatotta meg.:))

    Az AA-val hogyan állnak a konzolok?
    Elvileg már azt is tudja. A hivatkozott motoros gammában viszont azt sem láttam.:D Csak a HDR.:U (Arról nem is beszélve, hogy annyira árkád volt, hogy már fájt.)

    Egyébként szvsz fejlesztik őket (nem akarok itt flame-elni), de közel sem vagyok a jelenlegi helyzettel elégedett, tehát bennem fel sem merül, hogy konzol kéne inkább. Btw. egyszer láttam így vmi boxolós játékot is: hát nem volt rossz grafja!:R

Új hozzászólás Aktív témák