Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Poplacsek

    senior tag

    válasz szucsi57 #22354 üzenetére

    "Mert, hogy nem kábel problémád volt, az 100%-ig biztos!"
    Te jó ég, és ezt csak úgy a foteledből? Én hülye meg több hónapon át cserélgettem a kábeleket és teszteltem.. Megjegyzem nem minden villamosmérnök röhög rajtam, ugyanis én is okl. vill.mérnök vagyok és a szakmámban is dolgozom.

    A stílusod nem kicsit háborított fel, jó pár éve "járok ide", de így még nem vették el a kedvem a fórumozástól...

    Leírtam valamit, hogy aki hasonló jelenséggel fut össze, az gondolkozzon el ezen is. Felháborodsz, hogy egyesek itt kijelentgetnek dolgokat erre te a karosszékedből megmondod nekem (és másnak is), hogy mekkora hülye vagyok. Felhozod a CT-t, hogy tudom-e mi az, erre kiderül, hogy te magad se tudod... Egyáltalán hogy jön ide a mágnesesség emberi szervezetre, atomokra, sejtekre gyakorolt hatása, mikor az áramjárta vezetőre és méginkább az ezekben áramló töltéshordozókra gyakorolt hatásokról beszélek. A mágneses árnyákolásról nem beszéltem, azt valamiért idekeverted, de nem kéne összekeverni a csatlakozó fém anyagának átmágneseződésével, ami elektrotechnikában kicsit is jártasabb embereknek közismert tény, hogy egy mágnes mellé tett mágnesezhető fém előbb-utóbb szintén mágnessé válik. A dipólusai valamilyen mértékben egyirányba rendeződnek. Még mindig csak a csatlakozó fém házáról beszélek. Tovább nem is akarok belemenni, mert nem foglalkozom a mágnesességgel, de elméleti szinten nem zárom ki, hogy mágneses térben a töltéshordozókra ható Lorentz erő a Hall effektus miatt potenciál különbséget generálhat a vezető két oldalán, és ez károsan befolyásolhatja az ilyen kis energiájú jelátvitelt.
    Nekem meggyőződésem, hogy ez okozta a problémámat, az általad leírt egyéb okok kizárhatók: