- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fotós kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeee
senior tag
Tegnap körökön át toltam egy külföldi sráccal monza-n. Én voltam elől, célegyenes után az első duplakanyarba belül mellém fékezett. Én ahogy kivülről ráfordultam a kanyarra, úgy, hogy rögtöna következő balosra már jobb szélen külső íven legyek, elszántottam. Ezzel kapcsolatba szeretnék kérdezni. Ha valaki be akar furakodni belső íven, akkor milyen szabályok vonatkozak erre? Mondjuk az ő első tengelye azén hátsó tengelyemmel, vagy ha már teljesen mellettem van? Tehát hogy milyen esetben kellett volna külső íven maradnom, ha már bejött mellém. Bántott kissé a dolog, motyogott is valamit, és nem is tudtam eldönteni h ki a hibás.
-
#70869248
törölt tag
El kell kerülni az ütközést.Nem vágom mi lehetett, mert nem tudom beazonosítani a szitut.
A duplakanyar az a sikán? Azt sem tudom összerakni cél utánra, mert ha belül melletted, és te kívülről akartál úgy elfordulni hogy jobb szélen külső ívre kerülj az azt jelenti hogy keresztezned kell.
Gondolkodtam a régi Monza-n is, de ott sem tudom betájolni.
Ha a sikánban belül melléd fékezett, akkor te szélesen kezdted a sikánt belülre kerültél a közepén, és akkor lehetőséged van kilökni, kiterelni...helyet kell hagyni.
Sztem ezek az ütközések csak úgy elemezhetőek, ha látom konkrétan miről van szó....de első tengelyről meg ilyenekről nem érdemes beszélni, mert nagyon nehéz betájolni.
Egyértelmű helyzeteket kell teremteni, levédeni, és ha necces akkor inkább elengedni a szitut, majd jön másik. -
zeee
senior tag
És mi az a pont, ami a ,,bebújt mellém", amit annak lehet venni? Te mész, kanyar előtt valaki belül mellédfékez, úgy, hogy eleve azon a belső íven abból a kanyarból nem lehet jól kijönni. Vagy még a kanyar előtt belulre mész, mikor látod hogy belül akar megfogni? Akkor meg az a baj hogy zárod a mögötted levő előtt az utat? Biztos van erre valami szabály.
[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz #70869248 #2255 üzenetére
Ja, el kell kerülni a fizikai kontaktot, feltartani "lehet" (én mondjuk utolsó kanyarokban szoktam ha pozíciót védek) de ha kanyarban ráhúzol akkor vagy kimegy a fűre, vagy a másikat forgatja ki.
Ha meg annyival gyorsabb akkor úgy is meg fogja előzni, de nem is illik feltartani"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Morwola
csendes tag
A féktáv előtt, ha még nincs melletted, tehát biztonságosan tudsz ívet váltani anélkül, hogy letolnád, akkor jogod van EGYSZER ívet váltanod. Ezzel döntheted el, hogy kívül, vagy belül akarsz-e fordulni, ezzel a másik lehetőségre kényszerítve azt, aki mögötted van. De a kanyar kijáratánál semmiképpen nincs jogod kilökni/letolni a másikat, akkor sem, ha nem volt melletted a féktávon. Maximum feltarthatod, de ott meg számolnod kell azzal, hogy esetleg ő tolhat meg hátulról, ha nincsenek jó reflexei. Ebben az esetben azon múlik, hogy ki a hibás, hogy ki volt előrébb a féktáv végén.
-
barcalaci84
őstag
ESTI FUN RACE SZERVER: MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM)
KEZDÉS: 2014-07-21 20:00 |Q|R|: |10|8|: FÉRŐHELY: 24 PÁLYA: Mugello AUTÓ: BMW E92 s1elvileg van már szélárnyék , ezzel a kombóval remélhetőleg tudjuk mis majd tesztelni...
a server hamarosan vált lehet gyakorolni...[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Egy szitut jól kell levédeni, ehhez rutin kell.
alapvetően azt mondom, hogy ha a sikánban melléd fékez, akkor nagyon jól kell csinálnod, és neki is hogy ez a szitu harcosan is jól jöjjön ki. Mindketten mélyet fékeztek, és rád nézve szerencsés esetben nem cseszi el a féktávot akkor van helyed, és a sikán második, kivezető szakaszán/kanyarján te jobb helyzetben leszel.
Ezt igazán nem ajánlom...csak ha érzed hogy korán fékez, vagy csak jó társaságban, két jó versenyző tudja megcsinálni. Alap esetben, ha melléd fékez engedd el, az ő fejével gondolkodva valószínűleg meg akarja csinálni a szitut, ha már idáig el jutott, és 90% esélyed van arra hogy nem tudja elengedni. azaz ha meglátja hogy keménykedsz akkor megpróbálja elzárni előtted az utat/lehetőséget, és valószínűleg ütköztök, jobb esetben vágnod kell a sikánt.
...ha látod hogy támad, akkor vedd el a támadó ívet, amennyire lehet korán és határozottan, az autó mozgásával egyértelműen jelezve. Semmiképpen sem féktáv közelében, az már késő és el fogja mérni a féket, és kivág mindkettőtöket.
Ha szépen lefogtad a támadó'ívet', akkor nagy eséllyel kívülről fog melléd menni, ez számára egy sokkal rosszabb szitu, az előzést megoldani is, és az ütközést elkerülni is...és még az ütközésnél is.
...ha nagyon rutintalan, akkor megpróbál mégis belül maradni, akkor szinte biztos hogy nem fog tudni elfordulni, talán megfékezni sem.
...amikor levéded ott is egyértelműen védeni kell, mert ha lát egy autónyi aszfaltot akkor nem csak a rutintalan fog belül maradni.Nagyon sokat segít, ha társaságban vagytok, ligában, vagy legalább menetetek már 5-10 versenyt.
Akkor könnyebb betájolni, mert egy ilyen versenyszitu nagyrészt attól függ mire teszed a másikat.Ismeretlen társaságban nagyon alacsonyra kell tenni a lécet, max kellemesen csalódsz, ha valaki jóval gyorsabb, azzal is lehet csatázni, de kap egy szorzót, hogy hibázni fog, mivel vagy úgy érzi hogy alanyi jogon el kellene engedjed hiszen gyorsabb, vagy hibázott, és siet előre, és minden szitut gyorsan akar megoldani.
A legjobb ha kb. azonos tempón vagytok, és tudtok egymással vívni 2-3 kört finomba...akkor már a másik is élvezi valszeg, és nem ember/élményszámba vesz, figyel rád, valszeg..
..
Minden megoldás jobb, mint kicsesződni a sóderágyba, vagy a pit-ben ücsörögni. ...az éles autóversenyzők jóval többet kockáztatnak, és ezért más az...a mi versenyzésünk csak nagyjából olyan,...néha meglepően hasonlít, néha nyomokban sem[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz barcalaci84 #2260 üzenetére
a dinamikus pályaváltozást is kipróbáljuk
-
Viper26
nagyúr
-
zeee
senior tag
válasz wolf033 #2258 üzenetére
Hasznos kis írás. Köszi, ill mindenki hozzászólását. Nem vágtam ezt a szitut. Szerintem én voltam a hibás akkor. Amúgy is egy nehéz kanyar monza-n az az első S kanyar, féktáv előtt kellett volna középre mennem jelezve neki hogy ,,ezt ne!" De szerintem itt sokan vannak kezdők, érdemes ezzel foglalkozni, akár így egy link erejéig is. Nagyon sok esetben a pályára visszatérés sem szabályos, vagy a boxból kijövet időmérőn már küzd az ipse, arra nem gondolva hogy a másik gyors körében van, miközben neki az első tökmindegy. Mindenesetre akiknek eddig borsot törtem az orra alá, vagy fogok valami bénázásért, utólag is és előre is elnézést.
-
Viper26
nagyúr
válasz barcalaci84 #2265 üzenetére
Booking nélkül összesen 4 szerver van, és ez a teljes lista..lehet nálam nem jó valami?
iPhone 14 | FR955
-
Viper26
nagyúr
válasz barcalaci84 #2267 üzenetére
Rendben, majd megnézem később, hogy volt-e változás.Azt hittem nálam rossz valami, de akkor nem.
iPhone 14 | FR955
-
Attila2003
tag
Én a törést várom, sok szerveren szabályosan kilöknek, mert ugye az autó nem törik, semmi hátránya nincs, csak előnye, mert ugye elém kerül. De ha a törés működik ugye, meggondolja hogy belém jön e, mert akkor az ő autója is sérül. Infó hogy ez mikor kerül be a játékba, vagyis a törés, van e?
-
barcalaci84
őstag
válasz Viper26 #2268 üzenetére
na megjöttek a frissítések...
ESTI FUN RACE SZERVER: MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM)
KEZDÉS: 2014-07-21 20:00 |Q|R|: |10|8|: FÉRŐHELY: 24 PÁLYA: Mugello AUTÓ: BMW E92 s1FONTOS: JELSZAVAS A SZERVER!!!!!!!!!!!!!!!!!
JELSZÓ: hun
elvileg van már szélárnyék , ezzel a kombóval remélhetőleg tudjuk mis majd tesztelni...
a server hamarosan vált lehet gyakorolni... -
barcalaci84
őstag
válasz Attila2003 #2269 üzenetére
1.0....
a külföldi publicot meg kerüld, mert ott hiába lesz sérülés , akkor is beléd fognak menni csak még szét is megy a te autód is majd... -
barcalaci84
őstag
lehet hamarabb lesz damage is más fontos dolgok mellett...
KUNOS:
"Im closing up for today. A new update should go up later today and I've already prepared stuff for tomorrow's update...like damage, fuel and tyre rate settable on the server plus a new parameter for dynamic track to "bring over" some grip from prev sessions" -
Morwola
csendes tag
Szépeket lehet driftelni ezzel a bömössel, különösen az első kanyarban
-
Chrys_
addikt
hogy lehet a MASZIM szerverre belépni? olyan, mintha freejoin-s lenne, de a drivers on server részben ki vannak szürkítve a free helyek. A Freejoin 1.22 file-jait újra bemásoltam és az AC-t restartoltam. Kód is megvan.
-
Chrys_
addikt
beírtam, a join gomb Q alatt is mutatta a tiltó ikont
-
Multi13
tag
Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
Viper26
nagyúr
Ma este lesz valami?
Pálya (Brno) fent van valahol?
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 | FR955
-
barcalaci84
őstag
ESTI FUN RACE SZERVER: MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM) JELSZÓ: HUN
KEZDÉS: 2014-07-22 20:00 |Q|R|: |10|8| FÉRŐHELY: 18 PÁLYA: BRNO AUTÓ: LOTUS GTCpálya: [link]
-
barcalaci84
őstag
válasz barcalaci84 #2284 üzenetére
állítsuk-e vissza h megint egy nap két autó ,(egy lassabb és egy gyorsabb) ?
mármint a kérdés mindenkihez szól -
barcalaci84
őstag
hogyan tovább?
egy este 1 autó , vagy a már megszokott 2 autó esténként (1lassabb tanuló autó és 1 gyorsabb másik)itt szavazhattok:
[link] -
Viper26
nagyúr
-
Viper26
nagyúr
-
barcalaci84
őstag
ESTI FUN RACE ( az első ovál verseny és szélárnyékteszt )
SZERVER: MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM) JELSZÓ: HUN
KEZDÉS: 2014-07-23 20:00 |Q|R|: |6|16| FÉRŐHELY: 24 PÁLYA: Jacksonville Speedway AUTÓ: P 4/5Pálya:[link]
16 körös verseny , AZ ELSŐ KÖR CSAK FELVEZETŐ, az első a célvonaltól kezdheti nyomni a felvezető végén...
-
N€T0X|N
őstag
Sent from my keyBoard
-
Jack@l
veterán
válasz N€T0X|N #2292 üzenetére
Ezzel kénbe tolni egy versenyt nordshleife-n
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
wolf033
senior tag
válasz barcalaci84 #2291 üzenetére
Hali!
A tegnap esti futamotokról nem csináltál véletlenül videót? Meg akartam nézni valamit.
-
barcalaci84
őstag
a mai ovál versenyhez idézném Ákost
"Annyival egészíteném ki a mai futamkiírást, hogy NEM ÁLLÓRAJTTAL fog indulni a futam, hanem REPÜLŐ RAJTTAL! Ezt úgy tudjuk kivitelezni, hogy az első kör csak felvezető lesz. Mindenki próbálja tartani a formációt. Az első helyezett fogja diktálni a tempót, ami nem haladhatja meg a 100 Km/h sebességet. Mikor az első helyezett a felvezető kör végén a célvonalhoz ér, akkor GYORSÍTHAT CSAK, ami egyben a rajtot is jelenti. Ha vki pl. a 15. helyen lesz, akkor ne azt figyelje, hogy az első helyezett kb. mikor éri a célvonalat! Mindenki akkor gyorsítson majd, ha már érzi, hogy az előtte lévők is ezt teszik! Máskülönben könnyű lesz összehozni egy esetleges rajtbalesetet!Csak óvatosan, mert ez egy teljesen más versenyzési forma, éppen ezért vigyázzon mindenki a másikra ill. magára! "
-
barcalaci84
őstag
ez az ovál tök jó...
a szélárnyék faszán működik...oda -vissza...
a fallal nagyon vigyázzatok , mert vége...kb 10 km/h-t is jelentett a sima sebességemhez képest...
aqz első kör csak felvezető 100 km/h-val...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Foxpost
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Gigabyte Brix GB-BRR3H-4300 4300u, 16GB DDR4, 256GB SSD
- HP Probook 450 G5 - 8th Gen i5/8GB/128GB
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM68-P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron