Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Teasüti #10955 üzenetére
Okés, megértettem, csak gondoltam megosztom a gondolataimat, azaz ha
már mindent IS figyelsz a motoron, fontos(abb) paramétereket is nézhetnél,
mint mondjuk a kuplung figyelése. Nem is értem, hogy az mire jó, de sebaj.Én is raktam be csipogót indexre, meg korrekt visszajelzést a műszerfalba,
így nem felejtem kint. Ehhez kondi kellett és relé.Mikrokontroller pont nem.Szerk: ne csak offoljak... Az alábbi ábrán nem tetszik a fordulatszámjel: jól
láthatóan lépcsős (hiszen másodpercenként összegzi csak), és késik is a
valósághoz képest (ami valóságot pl. jól modellezi az olajnyomásmérő jele).
Továbbá 2000 rpm alatt nullát mér (ez a jelátalakító hibája, ami 5V alatt nem
triggerel). Na most. A terv az, hogy LM2917-tel analóg feszültségjelet állítok
elő, azt bevezetem (egy szabad ADC-n) a logba, és voilá!. Kérdés, sikerül-e.
És ha igen, akkor miért nem. Elég gyors lesz-e, pontos lesz-e, meg ilyenek.[ Szerkesztve ]