- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #85552128 #5199 üzenetére
5760x1080ban volt mikrolag 970el. 290xel nem.
szoval nalam pont a 290xel futnak simabban.
a 970 G1em szerintem pont hosszabb volt a 290x Matrix Platinumnal, igaz utobbi meg szelesebb. kisebb, gyengebben szellozo hazba nem szabad 290xet venni.
290x tenyleg nagyon meleg, normalis hutes meg kb van a vaporX. mondjuk ha az ember vizezi akkor mindegy.
mondjuk en kivarnek 380ra mar.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#85552128
törölt tag
válasz proci985 #5201 üzenetére
Azon a felbontáson már kevés lehet a VRAM, de a többség olyan beállításokkal játszik ahová egyelőre még elegendő a 3.5 GB, nekem nem volt 290X így csak másra hivatkozhatok viszont a kettő közül még mindig inkább a 970-et venném ha kéne (bár most már inkább egyiket sem mert hamarosan jönnek az "új" kártyák).
A G1 hosszú mert 3 ventis, de a 970-hez egy 2 ventis megoldás is bőven elegendő, hogy 70-80 fok között tartsa még OC-vel is.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Mielőtt teljesen belesüllyednénk a fejlesztők szomorú sorsának melankolikus mocsarába, nézzünk már rá a helyzetre reálisan.
- A fejlesztőknek vizuális innovációra mindig van lehetőségük, mert ennek sok köze nincs az IHV-khez
- Persze, az innováció nem olcsó - ehhez a kiadó biztosítja a forrásokat, ennek sincs köze az IHV-khez
- Az innovációhoz szükséges proof of concept és optimalizációs platform, amit az AMD biztosít mindenkinek a kitűnően dokumentált GCN-nelAkkor most miért is lenne az innováció akadályozva? Az egyetlen dolog, ami hiányzik, hogy az nVidia hardverére nem tudnak úgy optimalizálni, ahogy szeretnének. Oh well, akkor legyen az elsődleges platform az AMD, és az nVidia legyen a futottak még kategória - ez az irány mindenkinek a rendelkezésére áll. Kezdjenek el jönni az ilyen játékok, és ha ettől elkezd nyílni az olló a két gyártó cuccai között, akkor beszélhetünk "hibáról" - amit akkor az nVidiának hirtelen sürgős lesz megoldania.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
válasz proci985 #5203 üzenetére
Tehát ha a helyzetek 95%-ban (hasra ütve) jobb akkor mégsem jobb?Némi ellentmondást érzek...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Xmister
senior tag
Érdekes módon a tesztek nem igazolják ezeket a misztikus drop-okat, vagy mikrolag-ot. Legalábbis a frametimeokban minimális eltérések szoktak lenni.
Akiknél én láttam ezeket a megnyilvánulásokat, azoknál gyenge procit láttam az adatlapon, azt pedig láttuk már, hogy az AMD DX11 drivere alá erősebb egyszálas teljesítmény kell.
Lehet én is ezért nem futottam még bele ebbe. -
#85552128
törölt tag
Az összes GCN 1.0-s kártyát érinti, tehát a 290/X, 285, 260X/7790 kivételével mindet.
7750, 7770, R7 250/X, 7850, 7870, R7 270/X, 7950, 7970, R9 280/X - nagyjából ezek, de lehet valami kimaradt.
Nem lenne gond, de azért na... 3 hét alatt illett volna javítani, még ha az aktuális "flagshipet" nem is érinti...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért nem árt, ha van egy tapasztalt rendszerprogramozó a fejlesztő mellett. Viszont gondolod az AMD-nek megvan az erőforrása mindenkire? Ott van náluk az EA, a Capcom, a Square Enix, a SEGA, az 505 Games, a Deep Silver, a 2K Games, a Stardock, illetve a fejlesztőktől az Oxide Games, a Firaxis, a Rebellion, a CodeMasters, a CIG, a CCP, stb. Ennyi partnerrel a hátuk mögött túlterheltek. Kisebb stúdiókat talán tudnak vállalni, de a mostani nyolc mellé még egy kiadót biztosan nem.
Ezzel szemben az NV csupán három nagyobb kiadóval van partneri viszonyban, tehát bőven van szabad erőforrásuk. Azért lenne jó, ha ők is segítenék a top fejlesztőket, mert az AMD kapacitása véges.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Valdez
őstag
Square Enix már nvidiával demóz, hiába dobták a luminous engine-t, stb.. a nevét adja hozzá és a gameworks-höz is. 2K-nak csak nvidiá-s játékai vannak gyakorlatilag (borderlands, evolve). Az oxide games starswarm techdemója sokkal jobban fut dx12-ben nvidián mint amd-n.
Szóval annyira nincs rossz helyzetben az nvidia, ha az amd top partnerei közül néhány szintén velük mutatkozik inkább.
Azt se tartom kizártnak, hogy ezek a fejlesztők csak a tudásért vannak az amd-nél, és amennyiben ez már megvan, az nvidiával szépen learatják a babért.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azok az idők elmúltak. Jóval több top fejlesztő van a GE-ben, mint a TWIMTBP-ben. Már kiadók miatt nem lehet más a helyzet, mert az AMD-nek nyolc komolyabb kiadóval (EA, Capcom, Square Enix, SEGA, 505 Games, Deep Silver, 2K Games, Stardock) van szerződése, míg az NV-nek hárommal (Ubisoft, Warner, City Interactive).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Square Enix csak demót készített az NV-nek és az MS-nek megrendelésre. Valójában minden nyugatra kiadott játékuk Gaming Evolved. Ez volt a múltban is és még két évig lesz a jövőben is.
A 2K által birtokolt két top stúdió a Firaxis és az Irrational. Az utóbbi két évben csak GE alatt adtak ki játékot.
Az AMD sosem kérte, hogy optimalizálják tovább a StarSwarmot. Ők már ezt nem akarták mutogatni. Helyette az AotS játékra koncentráltak, amely a Nitrous motor tényleges játéka lesz. A Microsoft és az NV kérte a további optimalizálást, hogy bemutathassák ők is azt, amit az AMD már 2013-ban bemutatott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
Zöme NV partner? Pont, hogy fordítva, a AAA stúdiók/kiadók zöme AMD partner. Abu az előbb fel is sorolta őket. Az NV-nél az Ubifos és a Warner szerepel.
#5213: Ja, egy előre megrendelt reklámot láthattunk, amit a MS és NV fizetett és egy olyan motort mutogattak, amit egy az egyben kidobnak a kukába, mert játékra teljesen alkalmatlan. A Square Enix az AMD egyik legnagyobb partnere, és a Nixxes-t még meg sem említettük.
Szerk.: Eh, Abu megelőzött.
Abu: Szerintem a három NV partner közül a CI Games jobb minőséget produkál ma már, mint a másik kettő, komolyan mondom.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
rocket
nagyúr
Marmint szerinted top fejlesztok akiket az AMD oldalan felsoroltal.
Square, Capcom, SEGA konzol partiak, 505Games,Deep Silver,2K Games,Stardock nem TOP fejleszto, EA jatekoknak meg mind1, milyen vas van alattuk.Lassan eltellik az ev fele (ami utan jon 2 honap uborka szezon) NV oldalarol volt Dying Light (hetekig teljesitmeny problemak AMD CPU/VGA-val, most se tokeletes), GTA5 (tobb fele VGA-n artifactol jobb also sarokban 3 hete nincs javitva, az nem javitas, hogy kapcsold ki a MSAA-t, meg vedd lejebb a Post Processt), jon hamarosan Project Cars (nehany hete AMD kartyakon meg mindig siralmas teljesitmeny), Witcher 3, Batman Arkham Knight. (2x GameWorks).
AMD oldalon volt a Battlefield Hardline a kickassuberbrutalszuper A++++++++ kategorias fejlesztotol, ami jo nagyot bukott.Nem a mennyiseg a lenyeg, hanem a minoseg.
Plusz ~8 honapja tarolja az NV a VGA piacot Maxwell v2-vel, az AMD meg tobb eves "vackaival" van piacon ezekre a jatekokra.
#5215: "Az AMD sosem kérte, hogy optimalizálják tovább a StarSwarmot."
Magyar nepmese
Az AMD a nagy DX12 revolucio csaszara nem keri optimalizaljak a jelenleg egyetlen benchmarkkal rendelkezo DX12 techdemot, amiben gyorsabbak az NV kartyai, teljesen hiheto[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
5760x1080ra nem szabad GTX970et venni, mert a felepitese miatt hajlamos a microstutterre. tetejeben hiaba van 50fpsed, ha periodikusan 50msig tart ket masodpercenkent egy kepkocka.
barati kor tobbsege 1080pben hasznalja, oda jelenleg jo, csendmanias gepebe meg a 290x egyebkent is csak custom vizzel valo. vagy porba alulfeszelve, / alulorajelezve de arra a tobbseg nem hajlando (en sem), meg 2dben ugy eldobalhatja az orajeleit. meg ugy igazabol hasonlo arban van G1 ami gyarilag az egekbe clockolja magat, szoval tenyleg nem sok ertelme a 290xnek, meg manualisan piszkalva sem. vagy ott a Jetstream ami total csendben van. vagy a Black. vagy az MSI gaming. 970bol szinte az osszes elterjedt aftermarket megoldas remek lett.
nincs ebben semmi ellentmondas, egyszeruen 5760/4Kra marad a hawaii xt / gm204 tier1 / titan X. de a tobbseg nem azt hasznal. 4Kban a 290x kb beeri a 980at, vizesblokkal az aruk is hasonlo. a titan X meg gyorsabb, de dragabb.
aztan ket honap es lehet megint borul a sorrend
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Square Enix adja a PC-nek a legjobb portokat. Csak ezért külön stúdiót tartanak fennt. A SEGA számos PC only stratégiát ad ki. A Capcom szeretne több PC-s portot. Ezért álltak be. A többi kiadó is elég nagy az eladások alapján.
A Dying Light semmin sem tökéletes. Ez nem a GameWorks hibája. Egyszerűen nincs kész a motor.
A GTA5 esetében a javítást nehezíti, hogy nem minden konfigon van meg a hiba. Ugyanazt a VGA-t más alaplapba teszed és jó. Nem valószínű, hogy driverből javítható.
A StarSwarmban nincs benne a DX12. Nem is frissítik bele, mert nincs rá idő, hogy minden hardverre optimalizálják az utolsó buildet. Persze a fejlesztőktől meg lehet szerezni, de nem ajánlják teljesítmény összehasonlításra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Hol vannak a jatekok amikrol beszelsz?
NV kartyakon teljesen jol fut a Dying Light, sajat szemmemmel lattam a kulonbseget a mikrolaggos R9 280-hoz kepest, ott futott at masodszor a fejemben, hogy legkozelebb mar nem az AMD taborat fogom erositeni. (eloszor ugye akkor amikor meglattam a 2014Q4-es penzugyi es piaci reszesedesrol szolo jelenteseket, es hogy mikent fog kihatni az AMD helyzete a termektamogatasra, ami azota megrosszabb lett)
"A GTA5 esetében a javítást nehezíti, hogy nem minden konfigon van meg a hiba. Ugyanazt a VGA-t más alaplapba teszed és jó. Nem valószínű, hogy driverből javítható."
Ez vagy a jatek, vagy a driver hibaja, ilyen hibat nem produkal semmilyen komponens.
Mikozben a tuloldalon az NV mar most lepapirozta, hogy a GTA5 DX12 modja 2016-ban a Pascal architekturara epulo VGA-kkal egyutt fog jonni.
"A StarSwarmban nincs benne a DX12. Nem is frissítik bele, mert nincs rá idő, hogy minden hardverre optimalizálják az utolsó buildet. Persze a fejlesztőktől meg lehet szerezni, de nem ajánlják teljesítmény összehasonlításra."
Attol, hogy szerinted nem ajanljak jopar oldalon volt teszt ahol az AMD kartyai alul maradtak, es kevesbe hozzaertoknek ez mar berogzult a tudataba.
Fenyezheted az AMD-t ahogy akarod, de jelenleg totalis csod ceg, nem csak penzugyileg, marketingben, fejlesztesben, termektamogatasban.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem beszéltem játékokról. Kiadót és fejlesztőt említettem.
Sajnos nem. Próbáltam tesztre, de ugyanazokat a lassulásokat generálja bármilyen hardverrel. A fejlesztők szerint a DX11 miatt van. Szerintem azért a motor sem százas.
Tudtommal nem jön a GTA5-höz DX12 vagy Vulkan frissítés. Megkérdeztem ezt és az a baj, hogy a PC-s port motorja az X1/PS4 port struktúráját használja. Ezt nem tervezték low-levelre. Konzolon sem úgy fut. Ha akarnak low-level portot, akkor az egy jó fél éves munka lesz a motor átírása miatt.
Egy oldalon jelent meg teszt, és ott is ki volt hangsúlyozva, hogy alpha kód. Meg az Intel is nyilatkozott, hogy a tesztelt verzió nem tartalmaz optimalizálást számukra.
Akármennyire nem tetszik jelen pillanatban messze az AMD teszi a legtöbbet azért, hogy a PC továbbra is alternatíva legyen a top fejlesztőknek. Mert amit az Ubi és Warner művel az a konzol felé hajtja a népet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
"Akármennyire nem tetszik jelen pillanatban messze az AMD teszi a legtöbbet azért, hogy a PC továbbra is alternatíva legyen a top fejlesztőknek. Mert amit az Ubi és Warner művel az a konzol felé hajtja a népet."
Amig a szines grafikonok, meg a Magyar nepmesekben teszik addig sajnos semmit nem er.
Nem hiszem el, hogy nem erted meg mindig a kapitalizmus lenyeget.
Mit er az amit tesz az AMD, ha kozben tonkre mennek?
Lenyegeben mar csodbe van az AMD (nem ugy mint a sarki kis bolt ami bezar egyik naprol a masikra), folyamatosan csokken a bevetel (ugye legutobb majdnem beesett 1milliard dollar ala a negyedeves forgalom ami irtozatosan alacsony egy ekkora cegnel), amihez folyamatos vesztesegek parosulnak, csokkeno R&D koltsegek, csokkeno keszpenz alomany, nincs mit gyorsan eladni (mar csak olyan szegmensek maradtak amikre nem lehet gyorsan vevot talalni), folyamatosan keso termekek, keszlet leiras, csokkeno munkaero.
Ez mar olyan melyseg amibol toke injekcio nelkul nincs kiut, es nem tunik ugy, hogy sok erdeklodo lenne, pedig jelenleg "olcson" meglehetne venni az AMD-t (harmadat erik annak amennyiert megvettek az ATi-t 2006-ban.)
1-2 jobb termekkel vegetalni lehet meg evekig, de jelentos elorelepesre nincs lehetoseg.Nem veletlen, hogy mas szegmensekben a tokeeros cegek diktaljak a jovot, es nem az AMD fele futottak meg kategoriasak a 25% alatti piaci reszesedesukkel (ha mar a PC jatekoknal tartunk.)
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy piacot néztünk az elmúlt másfél évben? Mi a jövő? A low-level. Ki szerint? Mindenki. Kinek a kutatására épül ez a jövő? Az AMD-ére.
Gyakorlatilag másfél év alatt elérte az AMD, hogy ők mondhassák meg a tutit az MS és a Khronos helyett. És ne hidd azt, hogy ennek bárki örül rajtuk kívül. Innentől kezdve bármit átnyomhatnak a GAB-on és az ARB-n. Ez baromira nem tetszik a konkurenciának.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Ugyan mit mondanak meg...ugyan... az mondja meg mi a jövőt aki minden 4 diszkrét vgaból 3at maga ad el...mert azt nem lehet megkerülni.Nem mondanak meg azok semmi tutit,a DX12-is addig tekerik amíg jó nem fekszik mindkét oldalnak,és elhiheted arra koncentrálnak hogy minél több vgara jó legyen.Pontosan ugyanaz lesz mint eddig,semmi nem változik...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Televan74
nagyúr
Hát persze hogy mindkét gyártó termékeit támogatni fogja a DX12.Csak nem mindegy hogy Tier2 vagy Tier3 -m. Az már a fejlesztőn múlik majd hogy mit tesz be a Tier3 -ba.Win10 alatt(ha jól értelmeztem az információkat) gyártói driver nincs.Azon a kártyán fognak jobban futni a játékok amelyik fejlesztő több infót kap adott cég termékeiről.Ebben az NV meg nem jeleskedik.
Kell egy NV és kell egy AMD kártyát is venni.Na ma melyik játékkal játszom?
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Xmister
senior tag
Csak annyi a különbség, hogy DX11 alatt a GCN funkcióinak jelentős részét nem lehet értelmesen kihasználni. Ezért kellett a low level nagyon az AMD-nek, és sikerült is beindítania/felgyorsítania a folyamatot.
Azt is láttuk, hogy async shaderekkel a 290X mögött a 980 labdába sem rúg.
Pascallal nyilván erősödni fog az NV ilyen téren, de addig lesz 390X is, ami jóval gyorsabbnak ígérkezik, és a 400-as sorozat is a kanyarban lesz. -
TTomax
nagyúr
válasz Xmister #5227 üzenetére
Kezeljük helyén a dolgokat,az elmúlt három évben hol és hány játékban volt behozhatatlan előnye az előremutató GCN-nek?Hol és hányan választottak csak e miatt radeont?Nagyon szépek ezek az elméleti síkok,csak a gyakorlat más mutat...
Egy vga életciklusa 2-4év,az,hogy elméleti síkon ezek után hol gyorsabb vagy lassabb mint a konkurencia,senkit nem érdekel...tessék megnézni a 7970et,még egy éve van aztán lassan már belépőre nem lesz elég,egy 960 utoléri 128biten...★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Xmister
senior tag
Épp azt mondtam, hogy miért más a helyzet.
-Az elmúlt három évben nem volt low level api.
-1,5 éve vannak konzolok, a fejlesztők mostanra kezdik kiismerni a GCN-t.
A ~4 évvel ezelőtt megjelent GCN legnagyobb előnye mai szemmel, hogy nem kellett azóta új architektúrát terveznie az AMD-nek, hogy versenyképes maradjon teljesítményben. Ezzel egyrészt a fejlesztési költségek csökkentek(egy teljesen új arch tervezésére a jelen helyzetben szerintem nem futotta volna), másrészt megágyazta az utat a low level api felé (1 hosszútávú arch, mint a konzoloknál).
Viszont, ahogy írtam is, a DX11 nem fekszik ennek az arch-nak. Olyan ez, mint pl. az AVX a procikban: sokat gyorsít, de ha nem használja a program, olyan, mintha ott sem lenne.Szóval óriási megváltás nem volt az elmúlt években, de azonos teljesítményt általában olcsóbban kínált a piros oldal (Pl. 290X is 780 alatt nyitott, miközben gyorsabb volt), ezért eddig is jó választás volt. Az, hogy mégis az NV-ből adtak el többet köszönhető az üzletpolitkának, amiben a zöldek nagyon jók (anno a 680-at is büszkén a leggyorsabb kártyának hirdették...), valamint az olyan bakiknak, mint az akkor bevezetett zerocore, amiből mindenki annyit vont le, hogy az AMD driverek x*rok.
Nem tudom, hogy egy készülő, eleve low levelre tervezett motor teljesítménye mennyire "elméleti sík". Nem egy kész játék, de azért támpontnak mindenképp jó.
Lehet ellenpéldának felhozni a StarSwarm-ot, de azt a DX12 kódot kizárólag az NV kérésére írták, ő fizetett a demoért, azt nem fogják a másik oldalra is csiszolni. Ilyen formában ez kb. annyira jó összehasonlítási alap, mint a 3DM-AOH.
Az előző példában viszont a fejlesztő saját bevallása szerint megtette amit tudott a Maxwell-ért is, és már HW limitbe ütközött.
Igazából a lényeg DX12-nél is, hogy milyen funkciókat használ egy adott szoftver a HW-ből, ami változik a DX11-hez képest, hogy most már van reális lehetőség is ezek elérésére, ezért lesz hirtelen sokkal nagyobb jelentősége az "elméleti" funkcionális előnyöknekEgyébként a 290X épp csak 3 éves lesz jövőre, mikorra beérnek ezek a motrok, szóval a mércéd szerint is lesz még 1 jó éve.
A 960 azért egy jó 20%-al lassabb. Meg 4 év, az 4 év. A 7970-re a 680 volt a válasz, ami nem lett gyorsabb, és kevesebb volt a VRAM-ja is.
Az NV-nek a Maxwell az első olyan arch-ja, ami lényegesen jobb teljesítmény/fogyasztás mutatóval rendelkezik DX11-ig, mint a konkurencia előző generációja. De ne felejtsük el, hogy ez 1 évvel később jött, kb. ennyi időre rá jön a válasz is AMD-től.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
nagyúr
Ne viccelj már. Persze, hogy jó lenne - de pont az előbb írtam le részletesen, hogy nem fognak a saját stratégiájukkal szembemenni csak azért, hogy "jó legyen". DX11 alatt erőforrás-utilizációban nem elhanyagolható előnye van az nVidiának - nem véletlen, hogy most ők vannak a zárt oldalon. Ennyivel várhatnád azt is, hogy az AMD a tranziszor-sűrűségbeli előnyét megossza a konkurenciával.
(#5230) Xmister: minden egyes évben "teljesen más a helyzet", mint az előző háromban, amikor a fenenagy ígérgetés ellenére nem történik semmi. A low-level irányban valóban van lehetőség, de még rengeteg idő telik el addig, amíg pénzre fordítható realitás lesz belőle. Az új szériának ezért egyrészt DX11-ben meg kell állnia a helyét, másrészt anyagilag ki kell húzni a DX12 / Vulcan elterjedéséig, harmadrészt a sok idő alatt az ellenség is számos dologgal tud készülni.
Azt már csak zárójelben teszem hozzá, hogy mindez egy olyan vizuális fejlődés ürügyén történik, aminek a látható eredménye igencsak megkérdőjelezhető...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
, ha valamiert utalom az NV-et az a marketingjuk!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
CsonkaImo
addikt
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
. Szerintem időben megjelenik majd a pascal, teljes támogatással. Ettől független van igazság abban amit írtál.
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
Aztán majd jön a CEO, aki megmagyarázza, hogy mindez csak a játékosok érdekeit szolgálta, hogy a legjobb GPU-t kaphassák evör.
-
tom_tol
addikt
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
Talán majd 2018-ra lesz valamilyen jelentősége a dx12-nek. Addigra az Intel IGP is Tier_3 lesz.
-
Egon
nagyúr
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
Fanboyok mindig vannak, mindkét oldalon. Mennyivel jobb az AMD-sek érvelése, hogy "buta Maxwell, bezzeg a GCN mennyi mindent tud", amikor ez a többlet tudás nem igazán realizálódik? Semennyivel.
Ami pedig a "sokkal kevesebb" effektet illeti: várjuk ki a végét. Remekül hangzik Abu marketing-szagú érvelése a "végtelen" erőforrások kapcsán, de nem kellene elfelejteni: szoftveresen lehet hogy nincsenek limitációk az új low-level apiknál (magas Tier szinten), de attól még maga a hardver képességei, nyers ereje igencsak véges... Ergo nem gondolnám, hogy abban az iksz darab (minden bizonnyal rengeteg, hiszen annyi Mantle-s játék is van, hogy nem győzzük számolni... ) Tier3-ra is megírt játékban, kétszer annyi effekt lenne AMD-n. Meglátjuk.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
jaja, egy szem 290xel hajtok harom kijelzot, Far Cry 4ben ultran 30-35 fpsem van.
viszont nem veletlenul van FC blokk a kartyan, az meg backplatevel egyutt kb 40k volt atszamolva.
es hiaba kaphato 100kert epp a 290x matrix platinum, ha 200-230ezerbe es kb 15 oraba telne berakni a gepbe, es utanna mar nem biztos csendben le tudnam huteni teljes terheles alatt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
sayinpety
tag
Az AMD resze a GAB/ARBnek. Nem akarnak rosszat! Velemenyem szerint ha nem tesznek ostobasagot jobb az iparagnak, hogy az AMD diktal. Jogos az Intel/Nvidia aggodalma, am a GAB/ARB alkalmatlan.
Nem vagyok tagja a GAB/ARBnek, am Inteltol tudom az AMD hamar beszel tervekrol. Ha nem elnek vissza hatalmukkal, akkor az iparag jol jart. -
válasz CsonkaImo #5243 üzenetére
nalam a 290x matrix platinum egy Cosmos S oldallappal szerelt Cosmosban melegedett tul. oldalso venti egy 200mm@700rpmes NZXT volt, 120as ventik Scythe SFlex, 140esek Antec TC. kabelek nem alltak a levego utjaba.
az SFlexek 1750en, az Antecek 1100n mentek tesztre, az se segitett. en nem tudok ezeknel erezhetoen jobb ventikrol a meretkategoriajukon belul. a San Ace 120x38as szep meg jo, csak Europaban sose lehetett kapni. az Antec TC meg anno SPCR teszten vegigverte a mezonyt, kb a TY140 szintjen van.
Cosmost anno lehuztak a tesztek, de nalam a gyariaknal _sokkal_ erosebb ventik vannak bent, a 200as NZXT meg telibetolta a kartyat friss levegovel. open benches eredmenyeket hozom maxra tolt ventikkel.
Malibutomi: a Vapor 30kval volt dragabb , szoval arban avval se lettem volna sokkal elorebb. persze, szerelesben... de az meg valszeg nem tudna 50es deltaT totalis csendben furmark alatt.
meg guru3d hokamra alapjan okenak nezett ki a Matrix hutese.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
CsonkaImo
addikt
válasz proci985 #5245 üzenetére
Igen a gyártók is felelősek a gyenge hűtésért, de te se matrix-ot vettél volna ha nem vizeznéd. Lehet korrekt cooleres példányt venni, nem csak a top kategóriában. Persze nV-nél itt sokkal jobb a helyzet ez is igaz, de közel sem olyan élhetetllen a 290/X mint ahogy be van állítva
-
Asbee
veterán
válasz CsonkaImo #5243 üzenetére
A Haf 932 plusom 6 ventivel, rácsos oldallal biztos codegen szint volt egy giga 290-hez. Nem akarok megint ebbe bele menni, nagyon sokan elégedetlenek vagy a nagy zaj, vagy hűthetetlenség miatt, kivéve ugye azt a pár típust.
(#5248) CsonkaImo: Szóba sem került nála a vizezés. Mivel nem tudta normálisan a hűtője hűteni így kénytelen volt...
[ Szerkesztve ]
-
en sem ultran jatszok vele, de ugy kb eleg jol erzekelteti mennyi ero van a kartyaban egyedul.
en meg nem adnek ki 2000+ eurot a GPU alrendszeremre.
CsonkaImo: eredetileg akarta a fene vizezni, de egyebkent katasztrofa volt a hutese a tobbi asus 290xhez hasonloan. vizezve egy alom, de a viz a CF helyett lett.
persze, van a VaporX / Lightning, es kb ezzel ki is fujt az ajanlott 290xek halmaza. na azok kb tudjak azt amit szinte barmelyik GTX970.
oke, a 290x mp vizen egy alom (pl mert 100Wal csokkent a gep fogyasztasa leghez kepest, ennyire szivarog meg ennyit szamit hogy 70fok alatt marad a kartya), de az AMDnel tenyleg meg kene oldani a hutest normalisan a harmas szeriahoz. ha megnezed a teljesitmennyel altalaban senkinek nincs baja (hacsak nem tulmelegedo kartya / ugralo orajelek miatti problemakrol beszelunk).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Aliexpress tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hálózatokról alaposan
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xbox Series X|S
- Fotók, videók mobillal
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,12GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- HP EliteBook,FullHD IPS,core i7 6500,IntelHD VGA,16GB RAM,SSD, jó akku,Új töltő, szép állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen