Hirdetés
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz S-Attila #1447 üzenetére
Nem biztos. A rendezvény lesz akkor. Nem tudjuk, hogy az NDA akkor jár-e le. Amint ki lehet rakni kirakjuk a hírt.
(#1446) gbors: Mert a fejlenlegi futószalag már két API-ban is kész van, csak a pénzt vinné ha valaki ezt átültetni egy harmadik felületre. Felesleges munka lenne. A futószalag problémáira kell összpontosítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
korcsi
veterán
válasz S-Attila #4304 üzenetére
A "GPU scaling" arra való, hogy ha nem natív felbontásba hajtod a megjelenítődet akkor a GPU felskálázza és a monitornak nem kell, így talán picit jobb lesz a minőség.
A másik opció meg HDTV-hez van hogy ha variál a képmérettel a TV, akkor tudd kompenzálni.
De ezt nem itt kellene!!!
[ Szerkesztve ]
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
Angel1981
veterán
válasz S-Attila #4340 üzenetére
Jaj! Istenem!.....
Teljesítménykategóriákról beszélünk, nem egy adott fix teljesítményről!
Mivel csíkszélességet csökkentenek, kb. duplázzák a tranzisztorokat, így a teljesítményt is, természetes, hogy egy adott tranzisztorszámú GPU teljesítménykategória tekintetében egyre lejjebb keresendő.
Ami az adott generációban a csúcs, a következőben már csak a felső lesz, ami a felső, az már csak a közép, stb.[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
válasz S-Attila #4342 üzenetére
Természetesen lehet, de akkor kérdem én, hol lesz itt a teljesítménynövekedés?
Merthogy a kettő együtt nem megy - csíkszélesség csökkentésnél vagy a TDP csökken jelentősen, vagy a teljesítmény nő.
Ha valóban ilyen TDP-jük lesz, akkor pl. az általad felhozott két kártya között nem lesz jelentős teljesítménykülönbség, az újabb jelentősen kevesebbet fog fogyasztani, de annyi, oszt kész!
(Pedig a számozásuk alapján egy kategória a kettő, csak 2 generáció különbséggel.)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz S-Attila #5161 üzenetére
A megatextúra igazából Carmack elnevezése, valójában virtuális textúrázásról van szó, de a lényeg ugyanaz. Az egész játék egy nagy textúrából áll, így sosem fordul elő a tapéta effektus, amikor ugyanaz a textúra ismétlődik részletről-részletre. Ezzel a technológiával gyakorlatilag minden felület egyedi. A másik jó funkció, hogy a textúrarészletesség, gyakorlatilag sosem látott minőséget érhet el. [link] - a textúra felbontása egészen extrém is lehet, és a rendszer dinamikusan a legoptimálisabban streamel, már ha jól írta meg a fejlesztő ezt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz S-Attila #5163 üzenetére
Attól függ, mi a cél. Ha az, hogy a játékon belül, minden felület egyedi textúrát kapjon, ráadásul extrém minőségben, akkor a virtuális textúrázás az egyetlen értékelhető opció. Ha megfelelő a tapéta effektus is, akkor érdemesebb a hagyományos utat választani, mert nem kicsi helyigénye van a megatextúrázásnak. Tömörítés nélkül a Rage például 1 terabájtos textúrát használ. Ráadásul a hagyományos opció a mai PC-ket is kedveli.
A procedurális textúrázás más. Ott az lenne a lényeg, hogy az eredetileg leszámolt textúra idővel megváltozzon valamilyen algoritmus alapján, például megjelenjen a fémen a rozsda. Ennek a számításigénye nagyon nagy, viszont a helyigénye kicsi, mivel lényegében kiszámítod a textúrát, és nem kreált anyagból dolgozol. Megvalósítható akár ma is, de nem lenne gyors. Bár ez algoritmusfüggő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- KFA2 GeForce RTX 3070 EX LHR OC 8GB GDDR6 256bit
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- MSI GeForce RTX 2070 SUPER VENTUS OC 8GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen