- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Az AI felé fordul az IKEA is
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Autós kamerák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #10713 üzenetére
A Frostbite 3 motorba be van építve egy memóriafigyelő. Azzal kiírathatod, hogy mennyi VRAM-ot igényel a program aktuális beállítása. Ezt azért rakták bele a tervezők, hogy mindig úgy állíthasd be a játékot, hogy a rendelkezésre álló memória alatt lehess.
A DA: I patch5 és a Battlefield Hardline alatt már a VRAM használat csak picit nagyobb, mint DX11-ben. A többi motor eleve előre allokálással dolgozik, tehát ugyanazt használják, amit most a Frostbite 3 új verziója.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz #85552128 #10713 üzenetére
Persze, a DX11-ben problémás a ramkezelés, ezért az elsősorban DX11-re írt motorokban még vagy nem használják a dinamikus kezelést, vagy még nem túl optimálisan.
BF4 Mantle-hez erősen kellett a VRAM, még kicsit több is, mint DX11 alá, nálam Ulta+FHD + 4X-es MSAA-val szűk 3GB-ot evett, a korábbi verziók elvileg 3,3GB-ot is. Nálam a 290-el ezzel mondjuk nem volt semmi gond.Nálam a gyakorlat úgy nézett ki, hogy DX11-ben max High-on tudtam játszani (+4X-es MSAA persze), mert felette megette a CPU-t (továbbra is i5 4690K 4,4Ghz-en, 16GB 2133Mhz rammal), Mantle alatt viszont mehetett röhögve az Ultra is, és még úgy is közvetlenebb volt az egész.
-
Attix82
őstag
válasz #85552128 #10713 üzenetére
Szerintem befejezheted ,hogy a Mantle nem hoz. Nem érted a gyakorlati lényegét.
Ennyit a DX11-ről. (i7-2600K@4+Ghzen CPU + R9 290)
Playerek száma 60+, ahogy csökken úgy növekszik a DX11nél az FPS is.
Single playeres játékba nem kell erős CPU, ahova meg kéne ott meg a DX11 hulladék.
PHs kolléga is megnézte: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs