Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zol205

    újonc

    Sziasztok!

    Aliról rendeltem pár hete lengyel raktárból egy autódiagnosztikai eszközt kb. 80 dollárért. Megérkezett a termék kb. egy hét alatt, de hibás. Felvettem a kapcsolatot az eladóval, nagyjából érzi, hogy baj van a termékkel. Azt javasolja, hogy küldjem vissza, de Kínába...
    Adott egy címet is, meg természetesen megígérte, hogy megtéríti a postaköltséget, és Lengyelországból küld egy másikat. De azért licenszelt terméket Kínába postázni szerintem instant bukta.

    Én szkeptikus vagyok, ebbe nem akarok belemenni. Milyen esélyekkel indulok a Dispute részen? Milyen jogon várja el, hogy kínába küldjem a terméket? Az Aliexpress hogy szokott ilyen esetekben dönteni?

    Sajnos nem paypallal fizettem, szóval a postaköltséget bukom, ha nem téríti meg az eladó.
    Az a legbosszantóbb a dologban, hogy tényleg sürgősen szükségem lenne a kütyüre.

    Mit javasoltok, hogy járnék a legjobban? Hogy bukok kicsit a dolgon? Legjobb az lenne, ha nem kéne postáznom, és kapnék vissza pénzt. Ha elkad a postán, vagy nem veszi át, akkor nagy szívás van. Egyáltalán mivel tudom én bizonyítani, hogy feladtam jó címre, és ott meg átvették? Nem küldhetem futárral neki, mert írta is, hogy megfogják, mert nem legális.
    Elvileg rájöttem, hogy mi a baja a terméknek, nagyjából 10-15 k lenne a javítás, ami ugye már majdnem a visszaküldés ára.

    Előre is köszönöm a tanácsokat.

  • Zol205

    újonc

    válasz V/ #56696 üzenetére

    Köszönöm szépen a választ.
    Ő írta, hogy a vámon megfogják a csomagot, ha futárral küldöm, ezért maradjon a posta:

    "Hi dear, This is my address: ....., Shenzhen,China ....
    Pls NOTE : You can only ship back by normal registered post from your local post office , we refuse EMS/DHL/FEDEX/UPS/TNT..any Express, Because chinese customs will not release parcel especially for car related items if by Express. Hope you can understand! and can only declare 10usd on parcel , write description : cable adapter After sent parcel, pls tell me tracking number, thanks !"

    Nyílván én nem hasznot akarok húzni a reklamációból, de értem a helyzetet. A termék 1 kg felett van, úgyhogy nem lesz olcsó. Emiatt vagyok szkeptikus, hogy mi van, ha nem téríti meg. Valahogy egy chat ablakban történő beszélgetésben nem bízom annyira.
    Jól sejtem, hogy most mégis a chat alapján induljak el, és ne indítsak Dispute-ot? Így marad még egy mentőövem, ha termék és pénz nélkül maradok.

Új hozzászólás Aktív témák