Hirdetés
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Hitman #65722 üzenetére
Az Összefoglaló több tekintetben segít.
7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai
Az hogy esetleg elkerüld a Posta 399 Ft-os kezeklési díját azarra meg a 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen, EU raktáras keresés és a szállítási módokLényeg az hogy nem szívózik senki, 150 €-ig (180,98 USD) nincs vám, ezzel a szállítással From China to Hungary via AliExpress Standard Shipping nem a Magyar Posta kézbesíti és így nincs kezelési díj fizetés
-
Hitman
aktív tag
válasz Hitman #71051 üzenetére
Message centerben leírtam a tapasztalt hibát az eladónak, kíváncsi leszek reagál -e. (csak automata dobott 2 üzenetet, ill. hogy asap reagálnak majd). Átvételt nem igazoltam le az oldalon, nem tudom érdemes -e (vagy számít), mert így elvileg csak 15 napom van dispute-ot indítani, ha szükséges...
Meddig érdemes várni? Kérhetek olyat az eladótól, vagy illik -e, hogy cserealkatrészt küld (a hibás tápegység részét az ultrahangos mosónak) ha ráfizetek(?) Vagy ilyen esetben portéka futárral visszaküldés vételár vissza a procedúra? -
Topikgazda
válasz Hitman #71099 üzenetére
Csak egy apró megjegyzés, ha hibás akkor ugye reklamálunk dispute-al mert azon belül lehet orvosolni a problémát, de ha nem érkezett meg akkor honnan tudjuk hogy hibás?
A szétszedéssel bárhol is vásárolsz elveszíted a garanciát.
Még is mit szeretnél, nem igazolod le hogy később tudj reklamálni, a terméket meg szétszedted és próbálsz egyezkedni az eladóval a reklamációra fenntartott út kizárásával.
Lényegében teljesen mindegy hogy mikor reklamálsz mert az eladó jogosan elutasíthatja.És lehet hogy igaza van lacoka55-nak hogy megragasztható.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!