Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Flashget #54173 üzenetére

    Itt is olvashatsz ilyeneket, nem újdonság. Nem káosz van, nem jól működik a Magyar Posta automatikus vámolási rendszere.
    Az eladó felszámolja az AE-n az áfát. Majd az áfával terhelt összegre itthon még egyszer ki kell fizetni az áfát... Dispute elatusítva by AE..

    Az AlIExpress felszámolja az áfát. Ha itthon a posta hibásan kezeli és ők is kérik, akkor ugyan miért indított a jó ember dispute-t, semmi köze az AliExpress-nek ehhez a problémához.

    Miután ilyenek előjöttek, egyeztetve lett a Postával (és a NAV-al, akik szerint a Postánál kell a problémát intézni, hiszen teljes egészében övék a felelősség, nem a NAV csinálja) hogy miként kell rendezni, ekkor született meg az Összefoglalóban a 8. pont, ahol le van írva hogy mit kell csinálni..
    Nincs visszajelzés, mert ha rendben be lett küldve az űrlap és a mellékletek, nem volt hiba, akkor lenne visszajelzés ha nem sikerült volna. 15 napot írtak, de maximum 30 nap a lerendezése.

    Az értesítőkről is írtuk hogy mi a helyzet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák