Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wasquez

    senior tag

    válasz V/ #54146 üzenetére

    Mert ezt írták:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy az ügyfélszolgálatunkhoz küldött megkereséseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel.

    Elektronikus rendszerünk szerint az Ön küldeménye Magyarországra megérkezett és annak vámkezelése szükséges.
    Küldeménye azonban elektronikus rendszereink szerint adathiány/címhiány miatt nem került még feldolgozásra, ezért nem kapott értesítőt a vámkezelésről

    Amennyiben megrendelt küldeményre vár, kérjük, kattintson az alábbi linkre, ahol megtalálja a letölthető vámkezelési dokumentumokat, amelyeket ki kell töltenie és aláírva, a szükséges mellékletekkel együtt fel kell töltenie, hogy a vámkezelés megtörténhessen.
    https://www.posta.hu/vam/vamkezelendo_kuldemenyek_erkezeserol_szolo_nyilatkozat_benyujtas
    Ebben az esetben csatolni kell a megrendelés visszaigazolását és a fizetési visszaigazolást (célszerű egy-egy képernyőfotót készíteni ezekről).

    Kérjük olvassa el a további információkat a 2021.07.01-én módosított EU-n kívüli országokból érkező küldemények vámkezelésével kapcsolatban az alábbi weboldalainkon
    https://www.posta.hu/vam2021
    https://posta.hu/ugyfelszolgalat/vam

    Vám témában illetékes területünk a 06-1-421-7235 telefonszámon érhető el.
    Hétfőtől péntekig 08.00-16.00 óra között.

    Remélem, hogy a fenti információkkal tudtam Önnek segíteni.

    Köszönjük megértését és együttműködését.


    Üdvözlettel,
    Borbély-Kenderesi Andrea
    ügyfélszolgálati ügyintéző
    Magyar Posta Zrt.
    Ügyfélszolgálati Igazgatóság
    Váminformációs vonal: 06-1-421-7235

    Tel: 06-1-333-7777
    E-mail: customer.service@posta.hu

    PC

Új hozzászólás Aktív témák