Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Submarine #54050 üzenetére

    Jól van megadva, ne higgy nekik.
    A Posta küldje meg az adatokat amit megkapott hogy "ki tudjuk javíttatni", addig csak hazugság hogy nem kapták meg.
    Többször kértem hogy igazolják az állításukat, hogy nem kapták meg, de eddig még nem sikerült elküldeniük, így igaznak tartom azt hogy hazudnak.
    Folyamatosan hazudnak a vámolásos témában,
    - nem NAV állapítja meg az áfát hanem ők,
    - megkapják az IOSS azonosítót is, de nem írják be a megfelelő helyre,
    - ha hibás a formátum akkor miért nem adják meg hogy milyennek kell lenni a hibátlannak
    - ha hibás akkor miért nem pontosítják a küldemény címkéje alapján? Ha az automata nem tudja feldolgozni, akkor az újonnan felvett 200 emberből vegye már kezébe a küldeményt valaki és pótolja róla az adatot. Mert az a helyes módszer.
    - miért nem támasztják alá legalább egy képernyő képpel azt hogy milyen adatokat kapnak.
    - hétvégén még mindig nem működik az sms-es értesítő rendszer
    - ha hiányos a kereskedő által megküldött vám-árúnyilatkozat akkor nem lehet az automatikus rendszerben feldolgozni, be kell kérni a címzettől a hiányzó információkat, mert azzal bíztuk meg őket hogy helyettünk adják be a vám-árúnyilatkozatot. Szóval a nevükben gondolkodás nélkül hiányosan adják be?
    - Mikor és hol tették nyilvánossá a külföldi kereskedők felé hogy milyen formátumba dolgozzák fel a küldemény címzési adatait és hogy annak megfelelően várják el?

    Ugyan milyen formátumban kell nekik az e-mail cím, annak nincs speciális "formátuma" csak e-mail cím :W

    Minden ki jól küldi az adatokat csak épp az ő feldolgozó programjuk rosszul van megírva.
    Mint amikor a sok hülye szembe jön az autópályán és ők a hibásak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák