Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Asztrofotózás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Szinte csont nélkül veszi az akadályokat TSMC gyárépítése az USA-ban
- Gaming notebook topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
DHL mikor szokta kérni a vámkezelési díjat + áfát? Tegnap elkérték az adatokat, dokumentumokat, meglett beszélve online fizetem. Előbb kapom az sms-t, ma kézbesítik a csomagot.Semmi más infó. Lehet àtcsusszant?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor kéri ha átlépi az áfahatárt, bár volt akinek akkor is ha alatta volt, mert lényegében a vámeljárást megcsinálják. Azért kérik be előre az adatokat hogy amikor megérkezik rögtön kész legyen a vámhatározat és folyamatában tudják kézbesíteni, az hogy azt látod hogy rögtön jön tovább nem jelenti azt hogy nem fogsz fizetni.
-
Asbee
veterán
Nem fizettem semmit. Semmi papír, tájékoztató egyéb sincs róla.
-
djsunstealer
aktív tag
Kínai Ünnepnapra figyeljetek (június 25), tudom benne van az összefoglalóban, csak ha nem reagálnak az eladók, akkor az emiatt van.
-
oszy
veterán
-
Misi 007
Közösségépítő
Április 24-én rendeltem egy optikai kábelt, ami még nem jött meg.
Küldött az Ali ma egy levelet amiben ez áll:"The confirmation time for order has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We're here to help!"
Ráírtam az eladóra, aki azzal védekezik, hogy a követési szám alapján megérkezett az országba június 5-én. Érdeklődtem a postán is, de semmi sem jött a nevemre.
Nem egy nagy összegről van szó, de a kábel viszont eléggé kellene, mert a sajátom megtört.
Lehet ilyenkor még hosszabbítást kérni tőle, ha bő 1 nap múlva zárul az order, vagy mit tudok tenni ilyenkor?[ Szerkesztve ]
-
Ilcsike
újonc
[kép] Sziasztok!
Március 30-án, rendeltem az Aliexpress-ről, két csomagot, az egyik meg is jött szépen, még május 8-án.
Erről, már le is mondtam, de mostanában észre vettem, hogy be ért Magyarországra, aminek persze nagyon örülök!
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek, kb. mikorra várhatom?
Komárom-Esztergom megyében, egy kis faluban, Bajóton lakom.
A válaszokat előre is, nagyon szépen Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, mit tegyek ebben az esetben?
Adott a következő termék, amely megérkezett kis hazánkba: https://postal.ninja/en/track/2olPMP
Március 31-én küldték el, a vásárlói védelemből 3 nap van vissza, én pár napja kértem 10 nap hosszabbítást, de ezt a választ kaptam most:
"It has been the longest, there is no way. You can wait a few more days, if not, we will reissue you"
Szerény angoltudásom birtokában úgy értelmezem, hogy nem fogja meghosszabbítani, várjak, (gondolom azt a 3 napot, ami a vásárlói védelemből hátra van) de ha nem, akkor újraküldi.
Megírtam neki, hogy megérkezett, de még nem kaptam kézhez.
A Ninja szerint már itt van (lásd. fent). Várjam meg, míg letelik a 3 nap vásárlói védelem? Vagy küldessem újra? (Egyébként minek, ha itt van már, zárójel bezárva).
Köszönöm szépen a segítséget![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Misi 007 #40360 üzenetére
Megérkezett és akkor mi van? Kézbesítették? Nem, tehát nem kaptad meg. Az eladó nem tudja lezárni, lejárt a szállítási védelmi idő és ilyenkor a rendszer lezárja a vásárlást akár megkaptad akár nem.
Mielőtt lejár előtte 48 órával célszerű kérni a szállítási védelem emelését, ilyenkor már nem.
Ez egy nem könyvelt küldemény itt nálunk senki nem írja ha megérkezne.
Várhatsz még péntekig aztán mehet a dispute. -
Topikgazda
válasz djsunstealer #40362 üzenetére
Lásd az előző hozzászólásom. Lényegében 18 napod (3+15) van hogy kézbesítve legyen neked, nem variálnék semmit, legkésőbb a jövő héten megkapod.
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #40367 üzenetére
Nem, mert a rendszer leigazolta, bár a szöveg az hogy te voltál, értékelni és dispute indítani is máshol kell ilyenkor.
-
veterán
Láttam ma egy szerencsétlen postás kiscsajt, amint egy furgon méretű konténerből egymaga szortírozza az ezernyi, kizárólag kínai küldeményt, ami mind egy szálig gyufásdoboz nagyságú szürke szarokból állt.
Szóval nem kell meglepődni, ha lassú... inkább örüljünk ha megjön[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zeon.hu
nagyúr
Mobil alkalmazásban hogy lehet szűrni EU raktárra?
A "ship from"-ban nem lehet kiválasztani.
Amelyik terméknél meg ki tudom választani valamelyik eu országot, ott fizetésnél jellemzően ez fogad:
"This product can't be shipped to the selected region"[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
spileraaa
senior tag
disputot meddig lehet nyitni?
vagy menyi idő után?
sok rendelésem április 10 körüli és meg nem érkezett meg
de volt máskor is hogy ennyi idő után is megjött végül
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
fairi
addikt
válasz #98320896 #40375 üzenetére
Még csak a gép szállt le, lesz 1-2 nap míg magát a csomagokat átveszi a postNL, és megkezdi a postázást felénk. Ezután napok kérdése, és beér hazánkba. Jön tucatnyi egységképző. Pár nap alatt ezeket felbontják, és megkezdik a szortírozást és a kézbesítést. Ennek 7 napon belül meg kéne történnie, de csak papíron van ez így. 7-21 nap közt valamikor a kezedbe lesz. Függ a csillagok állásától, a vízerektől, a horoszkóptól meg ki tudja még mitől.
[ Szerkesztve ]
-
spileraaa
senior tag
válasz spileraaa #40377 üzenetére
https://feedback.aliexpress.com/management/feedbackBuyerList.htm
mert itt látom hogy sokat úgy jelez hogy megjött közben 25% még nem kaptam meg
ilyenkor mi a teendő a vírus ellőtt soha nem volt ilyen mindig megjött 2 hónapon belül sőt néha 3 hét alatt is
[ Szerkesztve ]
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
Topikgazda
válasz spileraaa #40381 üzenetére
Van egy Orders list menüpont belépés után a My Orders választása, ott a vásárlásnál mindig mutatja hol tart a számláló, Order Status rész alatt a Awaiting delivery Your order will be closed in: 41 days 17 hours 3 minutes
A linked ugyan nem látszik, de ennél a résznél csak a Order Closed: utáni dátum arra jó hogy onnan számold 15 napot, ha az előző helyen nem nézed -
spileraaa
senior tag
értem akkor eddig mázlim volt mert mindig megjött 60 napon belül
én eddig azt hittem ha letelik a számláló azután kell disputot nyitni
vagyis rosszul tudtam az én hibám is mert nem olvastam utána alaposanmost ez alapján többnél kártem hosszabbítást
Vásárlói védelem idejének növelése
de már 3 termeknél lekéstem most már csak reménykedhetek hogy a napokban mégis be érkezikErdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
Kincici
csendes tag
Üdvözlet!
Volt egy csomagom az Aliról, ami nagyon szépen, 3 hét alatt ide is ért, és folyamatosan követtem. Amikor ma ma este ránéztem a Magyar Posta csomagkövetőjére, megdöbbenve láttam, hogy"Sikertelen kézbesítés (hibás címzés), feladónak visszaküldve".
Hát kaptam egy kisebb szívinfarktust. Ez most komoly, hogy azonnal visszaküldik Kínába? Vagy valameddig tárolják ezt a Postán.? Mit tudok csinálni, azon kívül hogy holnap reggel bemegyek és rákérdezek? Egyébként valószínűleg az lehetett a gond, hogy céges címre kértem, de csak a nevem szerepel rajta, a cég neve nem (azt hittem, hogy a címzés egyértelművé teszi). Egyébként a recepción mindig van valaki, aki át tudja venni, vagy ott lehet hagyni az értesítőt.
Újpest 1. sz. postáról van szó egyébként. -
-
Topikgazda
válasz Kincici #40385 üzenetére
Bemehetsz reggel nyitásra, mert 2-3 nap mire elindítják vissza, 2-3 nap amíg az NPKK kiküldi, onnan is vissza lehet hozatni.Mifelénk így működik.
A céges cím esetén nem tudnak névre kézbesíteni mivel a neved nincs kiírva, elégtelen a cím. Egyértelműen leírják hogy mi a feltétel a kézbesítésnek az ÁSZF elején, 6.4 pont. A cég címre esetén meg 6.4.2[ Szerkesztve ]
-
Kincici
csendes tag
Heló, köszönöm a tanácsokat, holnap reggel intézkedek. Sajnos elbénáztam a dolgot, hát első rendelés. Ha jól emlékszem, az Ali a szállítási cím beírásához csak Contact Name mezőt ad, Company vagy hasonló nincs, megjegyzést sem tudtam beírni a rendelés leadásakor (vagy csak nem találtam hol lehet). Ha a name mezőbe beírom zárójelben a cég nevét is (mármint a következő rendelésnél) az elég lehet? Elismerem, béna voltam, csak bosszantó, hogy a fél világ logisztikája megmozdul, hogy sok ezer kilométerről eljuttasson egy nem is túl értékes csomagot nekem, és hol bukik meg a dolog? Itt, 500 méterre tőlem. Köszi még egyszer mindenkinek.
-
Voice24
őstag
Április 27-i rendelésemről a postal ninja szerint május 6-i az utolsó bejegyzés: "Departed from Yanwen Facility", elvileg előző nap átadták a légitársaságnak. Ez vajon merre járhat másfél hónapon keresztül? S00000136167060
-
cof
veterán
-
Kincici
csendes tag
Remélem, hogy nem kapkodják el. Mindenesetre reggel bemegyek nyitásra, úgyis arra dolgozom, ha nincs már meg, akkor telefon. A linken, amit adtál, volt egy nemzetközi küldeményekkel kapcsolatos problémabejelentő form, azt még kitöltöttem (leírva a szitut, a pontos címet, céget stb.) hátha olvassa valaki. Mindenesetre köszönöm, tanultam belőle.
-
cidalain
veterán
Dispute-ot indítottam, mert nem jött meg a termék, Ali oldalán a Tracknorder szerint a csomag március végén felszállt a repcsivel, ami azóta is az égben van.
Erre hivatkoztam a disputnál. Az eladó az 5 nap lejárta előtt válaszolt, hogy ez tulajdonképpen nem követhető TN, beszélt a szállítóval tényleg elment a csomag. Javasolta hogy kérdezzek utána a postán.
Erre ha azt reagálom, hogy bementem a postára, nincs ott, nem látják a rendszerben, mert nem követhető a TN, akkor az elég?
Írjak olyat hogy adja vissza a zsetont, mert lejár a védelmem, ha esetleg megjön később, akkor kifizetem neki ismét? Vagy ez nem kell.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
fairi
addikt
válasz cidalain #40395 üzenetére
"beszélt a szállítóval tényleg elment a csomag"
porhintés.Csomagot felvették és vhol rostokol, sima levélküldeménynél nem lehet biztosan tudni hol akadt el. Egyideje az U-s kezdetűeket a magyar posta regisztrálja ha beérkezik,és az LVS esetén is lehet tudni merre jár.Két opció van: vagy elfogadja legvégén és visszakapod a pénzt vagy eszkalálódni fog a vita és az Aliexpress fog dönteni.
-
peestike
senior tag
nagyon kíváncsi lennék, hogy a 100 nap környéki csomagok hol vannak?
ajánlottam van 101 napos, nem hiszem , hogy ideér valamikor is, közönségesek dettó... nyomkodom a dispute gombot csak.
belefutottam egy meest postába, 14 napja vették fel, holnapra írja a pontra érkezést, ez elég gyors így szerintem.
csak holnap jön a meglepetés, hogy hol is lesz az a pont....42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
veterán
válasz jozsohaver #40399 üzenetére
Elloptak egy nyergest, és az összes benne lévő csomagot felvagtak. Kérdés, hogy a gps kovetot miként hatastalanitottak...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen