- Autós kamerák
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petymeg
addikt
Megpróbálom azért. Leírtam a szitut, meg csatoltam a csetelés screenshotját is, amiből kiderül, hogy nem adta fel, meg nem is volt neki már raktáron. Hátha.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
fairi
addikt
válasz gyulazsolti #31853 üzenetére
Elvileg jah, kazah posta szállítja. Szokták csinálni az eladók, mást írnak mint ahogy küldik. lényeg a kazah is ajánlott, vagyis lesz nyomkövetés hazánkban.
-
nfsu17
veterán
Hello.
Miért kapok ennyi kupont?
[kép]
Ez átlagos, vagy ennyi nem szokott lenni?Most is nézegettem pár dolgot pc-n, belépek mobilon az appba (nem hiszem, hogy köze van a kettőnek egymáshoz) és kapok egy 5/15-öset.
Meg van egy tonna select kupon is, de azt még nem tudom kezelni...megnyitom, hogy mikből lehet válogatni, de mire azt átnézem...ott nem lehet keresni?Kupont nem lehet átruházni? Adnék nektek.
Plusz ahogy észrevettem, két kupont vagy többet nem enged ellőni egy cuccra.
Betettem kosárba egy memkarit 18 dodóért és le is vont 5 dollárt.
Ha jófej lett volna még 2+5-öt levonhatott volna.[ Szerkesztve ]
-
nfsu17
veterán
Azért töröltem, mert nem tudom vissza lehet-e élni vele...mint egy MAC cím, stb.
A mobil app egyszer csak feldobta.
Mondom, az előbb jött egy 5/15-ös. Még ha a dátum szerint nem is.
Így már lehet megéri a 128GB-os microsd kari kb. 4200 ft-ért.
Nem tudok mit rendelni, a mobilhátlapot is csak poénból rendeltem, hogy kipróbáljam, én nem űzöm ezt évek óta. Eddig se vettem meg semmit, amit nem akartam/nem kellett, sőőt...
Vegyek NDK turmixgépet? -
Topikgazda
Ennek a hírnek ami Postánk is örülhet, mert neki is elszámolási problémái voltak, annak ellenére hogy az itt már ki sem hozzák egy részét a kínai küldeményeknek, pedig az 5 $-t azt megkapták ők is minimum. A hír ez lenne.
-
Digitalpimp
senior tag
Valamit nem értek. Azt írják a cikkben, hogy "A US Postal Service adatai szerint ugyanis a jelenlegi rendszerben például egy 2 kilogramm súlyú küldeményt az Egyesült Államokon belül az egyik államból a másik államba 19-23 dollárért szállítanak ki". Most rendeltem az USA-ból és valami 9 USD körül kellett fizetnem a sima légipostáért, 2 kg alatti "csomag". A teljes összeg 37 USD körül volt. Nem hinném, hogy a többit az eladó tolná bele, mert akkor majdnem ingyen adja a terméket. Szokás szerint ebben a cikkben is sántít valami.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #31871 üzenetére
Az nagyjából úgy van, bár nem tudni ogy levél vagy csomag, gyoirs vagy lassú szállítás, van biztosítás rajta vagy nincs mert az emelheti az árat. Valójában a Kínából rendelés szerintem nem olyan arányú az USA-ban, csak ez jó kifogás, mi van ha az ottani szállítás ára a magas, nem kínai kézbesítése a nagyon olcsó?
itt nem is ez a lényegesebb, hanem az, ahogy úgymond felszabadították az áremelés lehetőségét.A 75 ezer tonnás határ, amely után már a belföldi költségét számolják fel.
Maradjunk annál hogy 5 $ kap (1538 Ft) az MP-is a 2 kg-os csomagért ha kézbesítik itt valakinek, országon belül 1630 Ft egy 2 kg-os csomag, ebben benne van hogy házhoz viszik, de akkor itt van nekik 92 Ft veszteségük.
Az 1538 Ft-os esetén meg van hogy be kell érte menni, eleve a házhoz kézbesítés díj részt megspórolják, ami kb 500 Ft, ekkor már nem hogy veszteségük, hanem 408 Ft nyereségük van.
Mit fognak csinálni? Marad ez a kézbesítési módi és a kínai postától 5,3 $ (1630 Ft) fognak kérni. A kínai kereskedő mit csinál? Bedolgozza az árba. (Persze ezek mai árak és árfolyamok, minden változhat)
A magyar posta sem a legfejlettebb árbesorolásban van egyébként, így megint gond lesz a német és holland posta felé az elszámolással, mert pl. Kínából az ő nyomkövetési számukkal is küldenek árút, azt viszont ennek a két postának kell kifizetni és most már ők is emelhetnek árat. Szépen bele lehet futni az áremelési problémákba.
Persze ha a komáromi 1. postán feladok egy 2 kg-os csomagot az már 4800 Ft lesz és 4,3 km-re lévő komárnoi Városi Művelődési Központba küldöm.[ Szerkesztve ]
-
whited
addikt
Üdv mindenkinek !
Szeretnék aliról ssd-t venni és ezt írta nekem az eladó mivel aggódom, hogy VÁM alá fogok esni ha több darabot kérek.We will pay attention to the issue of tariffs, and will not generate tariffs. Please don't worry about the declaration, buy with confidence.
Ez mennyire megszokott?
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Predator2
addikt
Helló
Ez a csomagom (UR724642269CN) befuthat még 13 napon belül, vagy hosszabbítsam meg a "Awaiting delivery" időt?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
Castell
aktív tag
Egy történet: Hibásan érkezett egy fejhallgató (az egyik oldala nem szólt). Nem nagy összeg 500 Ft. Indítottam egy Dispute-ot, miután az eladóval nem sikerült az előzetes üzenetváltás, ugyanis megszűnt a boltja is, ennek ellenére az eladó mégis csak előkerült és felajánlotta a half refundot, amit az Aliexpress "elkaszált", ugyanis azt akarja, hogy küldjem vissza a terméket és akkor van csak refund. Vicces. Mivel nem ért nagy kár ezért abszolút nem ér ennyit az egész, de ez a hozzáállás nem túl baráti, ugyanis egyrészt nem tudom, hogy mennyire tudnak utánanézni a korábbi leigazolásaimnak, amiben jó pár nagyobb értékű termék van, másodjára az e-bayen soha ilyen hozzáállást nem tapasztaltam...
-
Topikgazda
válasz Castell #31882 üzenetére
Minden vásárlásnál az lenne az alap megoldás hogy ha a kifizetett pénzt akarod visszakapni akkor a megvett dolgot, akár jó, akár rossz vissza kell adni a kereskedőnek. Az adás-vételi szerződés gy fut 0-ra. A jogszabályok is ezt írják elő. Ez nem hozzáállás kérdése. Nincs köze barátsághoz.
Ha visszakapod a pénzed, akkor a kereskedő hogyan tudja a beszállítótól azt a pénzt visszaszerezni ha nincs nála hibás termék? Miért kellene neki a gyártó helyett viselni a veszteséget? Ő is fizetett érte, természetes hogy szeretné a pénzét visszakapni, de bemondásra nem megy a dolog.
Ő csak eladott egy hibásan kapott terméket, ha felbontott dolgot kapsz mert elküldés előtt kipróbálná akkor azt te elfogadnád? -
fjudors
aktív tag
ez igaz lenne, ha tisztességesek lennének.
A de egyre több a sunyi köztük...én most nyertem, mert nem a rendelt terméket küldte.a gond csak az volt, hogy a csomag tömegéből látszott, gond lessz. Hiába szóltam, lerázott, hogy csak a vám miatt lett beírva, meg nem valós..
annyi probléma van az utóbbi időben, hogy már csak nyomkövetéssel rendelek, és kamerával bontok ...
a múltkor ebayen európából rendeltem, még öt nap múlva se élt a szám, de kinában kérték ki..naná, paypal, pénz vissza...megrendeltem lengyelből..
a másik ebayes nemhogy fel se adta közzel három hét után, de nem is válaszolt..paypal...
most átálltam ide, mert itt automatán tudok regisztrált postát választani, alkudozás nélkül..fizetem a 3$ postát a 2$ cuccra. ez van.mostanában nem csak a postai morál romlott le, de egyre több a sunyi kínai...
tizen év, és jó pár száz rendelés alatt nem volt annyi probléma, mint az elmúlt bő fél évben...érdekes módon, nem Kínai eladótól rendelt, nyomkövetés nélküli cuccok mind megjönnek ...a kínai még nyomkövetéssel se mindig, vagy nem azt küldi..[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Köszönöm a segítséget, akkor várok még.
Lehet emlékszel, nemrég megreklamáltam egy UTP kábel szerelő fogót:
"Thank you for you understand ! I have sent the replacement crimper to you today , the new tracking code is UC475106730YP . Thanks !"
Erre van esély, hogy megkapom, vagy át lettem ejtve?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Topikgazda
válasz fjudors #31884 üzenetére
A lényeg hozzászólásomban az volt, hogy teljes pénz vissza nekem -> termék vissza a kereskedőhöz ez az alap módszer.
Abból a szempontból itt problémás a visszaküldés hogy az AliExpressen nagyon ritka hogy fizetné az eladó, míg ha eBay-en vásárolsz vagy olyan helyen ahol lehet PayPal-al fizetni akkor ha a kereskedőtől nem is, de a PayPal-tól visszaigényelhető a visszaküldés költsége -
nfsu17
veterán
Továbbra sem jönnek üzenetek e-mailen?
Vettem 2 terméket már pár napja...semmi.
Írtak nekem üzenetet...semmi.
Minden beállítás enabled, az utolsó a disabled.
Unsubscribe Email Notifications -
Castell
aktív tag
Nem mondom, hogy nincs igazad, mert igazad van, de a szabályokat mantrázni a végletekig egy üzlet során nem túl előnyös az Ali részéről. Itt rugalmasságból elégtelenre vizsgáztak, ment a fotó ill. a nagyfelbontású videó a termékről, amiben tisztán hallatszott és látszott, hogy a füles hibás. Szerintem járt volna valamennyi kártérítés és újra hangsúlyozom, hogy nem ezen az 500 Ft-on múlik az ember élete. E-bayen 4 hasonló ilyen esetem volt, és ott mindig kártalanítottak.
Továbbá nem tudom mi történt az elmúlt pár hónapban, de egyre több selejtes vagy "nem olyan" cuccot kap az ember. És a kézbesítési idő is jócskán megnőtt: 1,5-2,5 hónap-ra.
Az elmúlt hónapok hibái:
- Páka hegy: kisebbet küldtek, de tudom használni, nem reklamáltam
- Fülhallgató, a bal oldali rész elvált a kerettől, egy pár csepp pillanatragasztó segített, nem reklamáltam
- Vezeték nélküli csengő beltéri egységének a dugvillája kiszakadtan érkezett, műanyag forrásztással javítottam, nem reklamáltamPersze ennél több pozitív "történet" van, de ha én vevőként rugalmas vagyok, akkor ezt megtehetné az Ali vagy az eladó is. A fentieket le is nyomozhatnák, mert az értékelésekben mindig jeleztem, hogy hibásan jött, de ugye megoldottam házilag. És mindezeket képpel illusztráltam...
De a történetet itt le is zárom, mert az élet megy tovább és tényleg nem ezen a kis apróságon múlik és a pozitív dolgok abszolút többségben vannak.
-
Topikgazda
válasz Castell #31890 üzenetére
Félreértesz. Ha egy fülesnél a kettőből csak egy szól az a funkciójára használhatatlan kategória, mit kezdenél kártérítéssel? Használod úgy hogy felteszed és csak az egyik füledbe zümmög hang? Én nem. Vagy cseréli vagy pénz vissza.
Az hogy van olyan eladó aki csak tölti a veszteséges fiókját mert a hibás terméket nem kéri vissza, inkább hagyja vevőnél és visszaadja a pénzt az nem jelenti azt hogy ez lenne a normális. sokan visszaélnek ezzel. De leírtam, nem ingyen adják neki sem. Annyi tapasztalatot a kereskedelemben azért összeszedtem, ha nem okoztam a hibát akkor nem csak a vevőnek jár vissza a vételár, hanem nekem is beszerzési ár vagy csere dolog, amit adok tovább vevőnek mert ha hibás elsőként cserélni kell, nem pénzt visszaadni.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Castell #31890 üzenetére
"Továbbá nem tudom mi történt az elmúlt pár hónapban, de egyre több selejtes vagy "nem olyan" cuccot kap az ember. És a kézbesítési idő is jócskán megnőtt: 1,5-2,5 hónap-ra."
-Kézbesítési időnél inkább a magyar posta a hunyó (munkaerőhiány egyre rosszabb, és egyre több a rendelő). Igaz a jelenlegi hongkongi események is zavarják a légi szállítást.
Eladók az Alin nagy többségben dropshipper, azt se tudja mit ad el. Van valami leírást és azt fordítja le angolra vagy lopja a a leírást egy társától.
Pontos adatok nem mindig adottak eladó meg nem is érti mit ad el. termékek egy része meg szemét, kamu leírás.Műszaki cikkeknél különösen, kamu aksi kapacitás, kamu feszültségek, kamuk ezrei.Eladó meg nem akarja a pénzt visszaadni mert ki kell fizetnie a beszállítót. Bizonyos hibát könnyű bizonyítani mást nem.
Postázásnál az eladók tudnak kedvezmény kialkudni a postától, futártól, neked meg full ár vissza. Hibás visszaküldése több mint amit ér. Ez a tény sokszor a Ali-t nem hatja meg.Lutri faktor van, rengeteg probléma, sok munka. Sok csaló vásárló és sok csaló eladó közt nehéz egyensúlyozni.
-
Topikgazda
-
Jester01
veterán
Elvileg 8-án jár le nekem egy "full refund if not received within 60 days" ... ez automatikus, ha nem igazolom vissza addig akkor küldik a refundot? Vagy kell egy dispute, és azt vajon rányomjam már most az ünnep miatt?
Jester
-
Topikgazda
válasz Jester01 #31899 üzenetére
Korai lenne, várj nyugodtan.
Itt csak ha 45 percen belüli kéred a vásárlás törlését akkor automatikus az elfogadás és a pénz vissza.
Ha letelik a szállítási védelmi idő azután 15 napon belül dispute-t kell indítani azzal az okkal hogy nem érkezett meg.
Amíg ketyeg a szállítási védelmi idő, te mérlegelhetsz hogy kéred-e annak kiterjesztését az eladótól, mert mondjuk már megérkezett az országba, de a Magyar Posta még nem kézbesítette neked.
Át is írom az Összefoglalóban, mert az utóbbi időben 7-14 napig is a MP Nemzetközi kicserélő központban vesztegelhetnek a csomagok és akkor nem érdemes a dispute-ra gondolni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Black Friday - 2023.11.24. / Cyber Monday 2023.11.27.
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Autós kamerák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest