Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    addikt

    válasz V/ #28679 üzenetére

    Sziasztok!

    Idáig jutottunk az eladóval való beszélgetésben:
    "Dear buyer
    Sorry for the inconvenience.Sometimes a little delay might occur on the way. If you worry about it, we can refund you firstly. Could you please tell us your Paypal account ? If you don't have one, you could apply it in the link below:
    https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/home.
    The dispute hurt our store and has time limitation, we could solve it in peace .Could you kindly close it firstly ?Then we will arrange the refund for you as soon as possible.
    By the way, if later you receive the parcel, would you please kindly repay us?
    Have a nice day !
    Any question you can contact us.
    Best regards "

    Ez most biztos nagyon idióta kérdés lesz, de milyen "Paypal account"-ot küldjek neki?

    Van paypal-om, de eddig oda csak ugy kaptam pénzt, hogy arról is fizettem...
    Ennek a shopnak most viszont nem paypal-al fizettem...
    Bocs ha nagyon evidens...segítenétek nekem, mi a paypal accountom, vagy hogy hol találom ezt?
    Amit írt linket, azt hiába másolom be, arra azt írja a böngészőm,,előszőr "nem vagyok robot, amit pipálok, majd paypal oldal, és "hoppá az oldal nem létezik" a paypal oldalon belül!
    MI tévő legyek?
    Köszönettel előre is :R

Új hozzászólás Aktív témák