- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- iPad topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
gp Úgy tűnik, hogy még tovább kell várnunk a régóta készülő felújításra.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz SkyS1gn #2111 üzenetére
a sorrend.
először interpret footage, és utána az in meg out point. a szerkesztés alapja az idő és nem a képkockák száma, ha a klip hossza változik, nyilván el fog csúszni az in és out point is (0:00:02:09 pl. 60 fps-nél a 129. képkocka, 24-nél csak az 57).istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz SkyS1gn #2114 üzenetére
semmi nem akadályoz meg abban, hogy egy klip kétszer legyen a projektben
hogy a sequence hány kockával legyen, azt neked kell tudnod, hogy mit szeretnél látni, de ha 60, akkor az egész történetnek semmi értelme, mert a 60-nal felvettekben már nincsenek plusz képkockák a veszteség nélküli lassításhoz.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Roachy
senior tag
válasz SkyS1gn #2153 üzenetére
Mivel ha a 60-at elosztod 24-el 2.5-öt kapsz eredményül. Ez nem egész szám, ott van az a fél frame. Ezt alapból a premiere úgy oldja meg, hogy véletlenszerűen vagy hozzáadja a hiányzó kockákat (ismétli), vagy elveszi a felesleget. De mivel nem egész sámról van szó, ezért ezt nem tudja egyenletesen elosztani, így viszont laggolni fog.
Az egyik módszer amit kipróbálhatsz, hogy ezt kiküszöböld ha a 60-ból akarsz 24 fps-t, az hogy a 60-as klipet 24-es timline-ra rakod. Így ugye lasítva fogja lejátszani. És hogy lesz a 60-ból 24? Egyszerűen 40 %-al gyorsítani kell, úgy gond nélkül meg lesz a 24 fps, hiszen 60x0,4=24. Így nem fog akadni, minden szükséges képkocka látszani fog.
Vagy pedig csinálsz mindent úgy ahogyan eddig, csak a time interpolation-t optical flow-ra állítod. Timeline-on klippen jobb egér és exportnál is át kell állítani. Ez is sokat segít hogy ne akadozzon. -
veterán
válasz SkyS1gn #2153 üzenetére
optical flow, de az meg képhibákat tud okozni. a megoldás alapvetően az, hogy mindent úgy veszel fel, ahogy használni szeretnéd... vagy kompromisszumként egész számú többszörösöket használsz (például 50 kockával veszel fel, és 25 kockás a projekted). 24 és 60 között mindenképp képkockákat kell eldobálni vagy újakat kitalálni, és nem egész számút.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen