- OLED TV topic
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Milyen notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Egy boltot nem a problémamentes rendelések, hanem a problémakezelésük alapján lehet igazán megítélni. Saját tapasztalatom alapján az extreme digital extrém rossz bolt.
December 15-én rendelt termék azóta sem érkezett meg. (jan. 11.) Ellenben a rendelés leadása után egy héttel kaptam tőlük egy (nyilván automatizált) emailt, hogy átvettem a rendelést, értékeljem a vásárlást. A telefonos ügyfélszolgálatukat felhívva fél órát vártam egy lekezelő, abszolút nem segítőkész, flegma ügyintézőre, és a hívás során egy hangyányit sem lettem okosabb. Állításuk szerint már átadták a csomagot a futárszolgálatnak, többet nem tudnak tenni. Első körben le is akart rázni azzal, hogy rossz gombot nyomtam a menüben, így rossz helyen kértem ügyintéző kapcsolását, telefonáljak újra.. Nonszensz. Kértem, hogy ugyan álljon már fel, menjen oda ahhoz a kollégájához aki jó is valamire, de erre közölte, hogy másik helyen vannak nem tud odamenni. Ekkor javasoltam neki a telefon használatát, ami vonakodva de végül megtett. Ennek is csak az lett az eredménye, hogy a csomagot átadták, úton van, a futárszolgálat a ludas, már mások is panaszkodtak rájuk. Halkan megjegyzem, hogy ez engem nem igazán érdekel, én nem a futárszolgálattal vagyok szerződésben, ez a belső ügyük, oldják meg. (Nem oldják meg.) Kértem a beszélgetésünkről egy email-es visszaigazolást, hogy nálam is legyen nyoma. Ígéretet tett rá, de persze küldtek semmit.
Tizenhárom (!!) nappal később jött egy email egy ügyfélszolgálatostól, hogy úgy látják még nem vettem át a terméket, továbbra is igényt tartok-e rá? Hogy mi?! Megrendeltem, nem kaptam meg, nem mondtam le, mi nem egyértelmű ezen? Leírtam neki is a kálváriámat, egy hete abszolút semmi reakció. De még annyi sem, hogy oké, vettük, utánanézünk. Még egy automatizált "beérkezett az email" üzenetet sem kaptam.
Azóta megjött a futárcég válasza is (az is eltartott 9 napig), állításuk szerint ők nem kaptak semmiféle csomagot, csak rendelési adatokat.
Magyarul az extreme digital hazudik, mint a vízfolyás.
Volt pár nap amíg nem volt kapható a termék, ami ráadásul tavalyi modell, gondoltam kifogytak, majd vagy jön újra és küldik, vagy ha nem jön akkor szólnak, hogy sajna kamuztunk a visszaigazoláson, mégsem tudjuk küldeni. De azóta már újra kapható, weboldaluk állítása szerint raktáron van már hetek óta.
Sosem akartam rendelni tőlük, mert sokkal drágábbak, mint a konkurencia, naivan azt hittem, hogy a felár ellenében talán gyorsabbak, korrektebbek, "európaiabbak", mint a többiek. Tévedtem. Kimagasló árakon nyújtanak minősíthetetlen szolgáltatást. Sajnálok minden alkalmazottat aki ott dolgozik, iszonyat stresszes lehet a nemtörődöm, pénzéhes főnökeik gyalázatos hozzáállása miatt a légkör is, plusz az elégedetlen vásárlók indulata is rajtuk csapódik le. Ha meg valami nagyobb gebasz van kirúgnak egyet közülük, és a főnökség mossa kezeit.
Helló Magyarország...
Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.
-
donjohnson
addikt
alapvetően nem rossz bolt a conrad.hu, de ma volt vele egy kellemetlen tapasztalatom. mivel nem szeretek rendelgetni, inkább a helyszínen azonnal átvehető termékeket preferálom, ezért elmentem ma megvenni ezt a Magyar / angol konnektor átalakító adaptert. mikor odaértem, kiderült, hogy hiába van odaírva, hogy "Készlet a Teréz krt. 23. alatti üzletben: 15 db". ez nem jelent semmit.
azt mondta ez eladó, hogy elvileg beérkezett, de nem találják az üzletben napok óta. telefonáljak be jövő héten, hogy meglettek-e az adapterek. mondom ***, akkor mi a francért nem lehet levenni a készleten jelzést 0 db-ra addig amíg megtalálják? csak pazarolják az ember idejét... komolytalan banda.
továbbálltam aztán megvettem egy drágább helyen.[ Szerkesztve ]
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz donjohnson #1952 üzenetére
találtál nála is drágábbat?
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Zoltn
senior tag
Sziasztok!
Az iPon-nal kapcsolatos sztorimat írnám le nektek, meg kell jegyezzem eddig csak tőlük vásároltam, elégedett voltam velük, de soha többet nem veszem igénybe a szolgáltatásaikat!
Egy Samu 750evo 250gb-os SSD a főszereplő amit 2016 nyár végén vettem náluk 21 ezresért. Sok használat után gyanús lett a gép viselkedése, az SSD meghibásodott, vagy bánom is én mi, lényeg, hogy visszavittem karácsony előtt a meghajtót. Közölték a boltban, hogy karácsony, szilveszter miatt csak sokára fogok kapni akármilyen eredményt is, mondom nincs gond vettem egy másikat, majd egyszer megjön a vélemény.
Ma kapok egy emailt, hogy nem tudták megjavítani a cuccot, de a beszállító nem cserélte, ezért jóváírják nekem az összeget, és levásárolhatom, vagy visszakaphatom az árát. Na ez szép és jó.
DE
Nyár óta a szóban forgó SSD ára 21450 forintról 29980-ra kúszott fel. Nem csoda, hogy nem hajlandóak cserélni, inkább vegyem meg még egyszer, és nyeljem le a különbözetet.
Egyből csekkolom a webshopjukat, elérhető a meghajtó szerdai átvétellel meg lehet rendelni. Írok válasz levelet, hogy én ezt így nem igazán fogadnám el, cseréljék ki a hibás cuccot, adjanak egy újat, ha már rendelhető ugyan az a termék. Jön a válasz,hogy ők 4-5 tucat beszállítóval dolgoznak bla bla.... nem cserélik ki, de megrendelhetem újra, csak válasszam a van garanciális levásárlás opciót.
Következő levélváltásban már hivatalos szerveket emlegettem, de ismét elküldtek a francba. Persze a válaszuk tárgyilagos, kioktató hangvétele nem hagyott nyugodni.
És a levélváltások közben hogy, hogy nem a szóban forgó példány lekerült a webshopból, nem elérhető többé.Kérdés:
Ezt megcsinálhatják? Nem kötelesek cserélni a teméket?"Music is your only friend. Until the end!"
-
Polllen
nagyúr
Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget (pld: egy nagy értékű terméknél egy néhány ezer forintos, kicserélhető alkatrész hibája miatt nem indokolt az egész termék cseréje) jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Sziasztok!
Volt egy rossz élményem Iponnal, megosztom veletek.
Vettem egy Seasonic x650-et tőlük, mikor hazaértem láttam hogy az egyik kábelén a szigetelés meg van bontva. Azonnal vittem is vissza, másikat nem kaptam hanem átküldtek a szervízbe és ott kellet leadnom.
Fél év alatt tudták "megjavítani", könyörgések sora után...
Akinek ez kell hogy fél év alatt cseréljenek ki egy gyárilag hibás kábelt az bátran vásároljon bármit náluk, max nem használja
1hét volt míg a hibát megállapították, röhely... -
válasz Polllen #1959 üzenetére
A jogszabály szerint csak akkor érvényes ha a működését befolyásolja, ezáltal nem tudom használni, akkor köteles cserélni a 3 napba, 4db pci-e kábel volt hozzá 1 volt elszakadva, így nem fér bele ebbe, legalább is ezt mondták....
Többször kértem személyesen, telefonon, emailen, nem voltak hajlandók....Bevallom nem néztem utána,hittem nekik...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Polllen #1961 üzenetére
Mivel hibás a termék nem fért bele a 14 napba, addig húzták az időt hogy kiderüljön nem az én hibám volt...
Ezért nem is állhattam el... Vagyis nem engedték, mert csak hibátlan terméket vesznek vissza....Részemről ez volt az első és utolsó alkalom hogy náluk vásároltam...
[ Szerkesztve ]
-
-
mukurisho
tag
Iponos szervizesek mindig is taplók voltak...
Ezért kapják tőlem már kezdésnek ezt a modort... pedig egyébként nem vagyok olyan...Ha azonnal vissza vitted, biztos, hogy nem tágitottam volna csere nélkül.
Ha emlékezetem nem csal, akkor 3 napon belül cserélniük kell a hibás terméket, utána pedig 30napon belül törekedniük kell a javitásra, ha ez nem megy akkor csere vagy pénz visszafizetés.[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz mukurisho #1965 üzenetére
3 napos csere csak a tartós fogyasztási cikkekre és a 10k feletti termékre vonatkozik csak.
Egyébként ha nincs "készleten", akkor meg törekedni kell a 14 napra, mint a szervizelésnél...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
-
-
-
-
smallmer
őstag
sziasztok,
a notebook specialistáról tudtok mondani véleményt? -
mukurisho
tag
válasz smallmer #1978 üzenetére
2015 karácsony előtt vettem náluk egy gamer notit.
Kedvesek, segítőkészek!Talán ami kellemetlenség volt, hogy 1 órát kellett várnom vásárlás előtt(de betudtam a karácsonyi hajtásnak),
illetve, hogy amikor haza értem, kaptam tőlük a hívást, hogy sajnos elcserélték a gépet,
más a széria száma mint ami a gari levélen van.... Vissza vittem, csere, boldogság!egyébként ha jól emlékszem erre a kérdésre van megfelelőbb topik.
Üdv!
-
smallmer
őstag
sziasztok,
az iponról mit tudtok mondani? most hogy rákerestem eléggé megosztó a társaság. Javultak kicsit mostanában garancia ügyben vagy romlottak?
a másik kérdésem a zonacomputer lenne. rendes cég?
ha esetleg más topicban kérdezzek akkor légyszi mondjatok egyet
köszönöm[ Szerkesztve ]
-
NH76
újonc
Sziasztok!
Régóta vásárolok családi és baráti körben a partneronál, minimum 10 telefont vettünk már náluk, de még eddig nem volt problémánk velük, Lehet hogy ilyen szerencsések vagyunk. -
-
Burki
aktív tag
Sziasztok,
Videokártya vásárlás előtt állok, és nem szívesen adnék ki 90 ezer forintot anélkül,hogy körbejárnám a boltokat, és a legjobb helyet válasszam ki.
Úgy néz ki,hogy a kedvező ár mögött mindig valami probléma rejtőzik. (Rejtett költségek, valótlan adatok, support teljes hiánya, stb...)
A versenyzők a következők, egyelőre csak az ár alapján: iPon, Aqua, PCX, BestByte.
Sajnos az árgép, árukereső vásárlói véleményeit, illetve az itteni hozzászólásokat olvasgatva majdnem az összesről rossz tapasztalatokat találok.
Ha a fentebb felsoroltak közül kellene választani, melyik lenne a befutó? Garanciális ügyintézés és korrektség szempontjából. Van esetleg olyan ajánlott webshop, ahol korrektek, és mindez a korrektség nem kerül 10-15 ezer forinttal többe?
Előre is köszönöm a segítséget!
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
Ipon videókari tapasztalatom van, videókari ventije csapágyas lett és úgy megjavították hogy rosszabb lett mint volt, kicserélték a gyárit valami kukázott vacakra szóval jól is nézett ki hogy 2 ventiből mindkettő másmilyen volt, még a szine is, nem értették mi a bajom vele hozzáteszem ipon garis volt nem gyártói, vásárláskor föl van tüntetve, én nem néztem, hiba volt...
Aqua régi cég, de nagyon lassan zajlanak az ügyek, nagyon!
Pcx nél az extrákkal plusz pénzért szerintem jobb lehet, de még nem volt hozzá szerencsém.
Bestbyte meg drága volt amikor én nézegettem... -
Burki
aktív tag
PCX-nél nagyon zavar,hogy a webshopon feltüntetett listaár csak addig jobb a versenytársakénál, amíg kosárba nem teszed a terméket. 450 Ft-ot legombolni a vásárlóról azért,hogy személyes átvételnél kp-ban fizethessek nekem kicsit pofátlannak tűnik. Nem az összeg zavar, hanem az elvek.
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
-
TIT
veterán
Nem tudom milyen csomiköltség van pcx-nél,doboz nélkül árulják a vgákat vagy mi?
A saját dobozára meg felszámolnak?Nagyon gagyi és szánalmas.
Az aqua tünik a legjobbnak,havernak 3 hét volt a corsair egér,ami nem rossz.
Nekem a hardverkerbe 2 nap volt a vga csere,kábel viszont 1 hónap és én szóltam rájuk. -
sepsi0
őstag
Szia!
Én sok mindent vettem a PCX-től, egyszer vissza akartam küldeni a video karikat, mert letagadták a hozzájuk járó AMD kodokat. Amikor ezt felvetettem mindjárt lettek kodok 5 perc alatt (AMD promoció volt).
Akkor derült ki, hogy a mi kártyáinkhoz (Asus R9 270X) járt volna Battlefield 4 kód, persze azt is elfelejtették a kártyákhoz adni....
Viszont, tavaly meghalt az egyik R9 270X, jött a garifutár és elvitte. Pont a 30. napon írni akartam, de megelőzött a PCX. Írták, hogy nem tudják cserélni/javítan, vásároljam le... Így is lett, bár a pénzt nem ajánlották fel.
Szóval gari téren valamennyire korrektek.
Akkor lecseréltem az összes AMD kártyát a családban. 4db az Aqua-ból jött, egy pedig a PCX-től (levásárlás) GTX950.... Az Aqua küldött a karikhoz kodokat (promóció) a PCX nem -
sepsi0
őstag
Jut eszembe PCX...
Kollégámnak elromlott a WD ezex vinyoja.
Visszaküldte, egy hónap múlva jött a cseredarab futárral.....
Csak egy bibi volt, ezex helyett ezrx volt a dobozban.
Felhívta öket, áááá neeeeem ök ezexet küldtek, meg átvette, miért nem bontotta fel a csomagot futár jelenlétében, meg átakarja verni őket, meg rizsa rizsa....
Persze gari papirt és számlát nem kapott, mert szerintük az EZEX garija él tovább....
Na ennyit róluk.
EZEX (Blue)
EZRX (Green)[ Szerkesztve ]
-
xxxjjjkkk
senior tag
Bestbyteba pl én többet nem megyek, volt egy panaszkönyves ügyem velük, nem akarták a független szakértői véleményt megcsinálni. De az nem egy érv szerintem, hogy még egyiket sem küldték vissza ilyen hibával, és úgy is visszadobja a szervíz. Aztán felhívnak, hogy "mint ahogy gondoltam, nem garanciális". Aztán megírtam, akkor rögtön más lett a hangnem.
Hála istennek bezárt a váci úti üzlet."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
#41133696
törölt tag
Ha már van ilyen topic is
https://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_9436-9445.html
-
Burki
aktív tag
Köszönöm a válaszokat. Azt hiszem Aqua lesz. Arra jutottam,hogy teljesen mindegy, hogy mit választok, szarba bárhol bele lehet futni.
Hardverker, ami barátok tapasztalatai alapján megbízhatónak minősül (eddig), alsó hangon egy 10essel drágább.
PCX-nél a kedvező listaárra jön még a csomagolás (WTF?!?!?! ha nem fizetek csomagolási díjat, megkapom egy zacskóban?), szállítási biztosítás, készpénzes fizetés lehetősége, stb stb, amivel már nem annyival olcsóbb, hogy a gariztatás esetén felmerülő szopással együtt megérje.
iPon, ahol a termékek alatti kommentek túlnyomó többségéből is a cég savazása ömlik különféle remek problémák miatt.
BestByte, ahol a vásárlói félemények aránya 3-1 a negatív tapasztalatok javára.A legkevesebb szart eddig az Aqua-ról olvastam, így marad ez.
Az viszont borzasztó számomra, hogy itt tart ma Magyarországon a kereskedelem. Félreértés ne essék, nem akarok offolni, vagy mély szociológiai értekezést nyitni a kérdésről,de azért a kíváncsiság csak felteszi a kérdést bennem.
Ennyire nehéz ma Magyarországon színvonalas webshopot üzemeltetni? Az alkalmazottak nemtörődömsége az okat? Vagy a tulajdonos szarik bele? Vagy esetleg a magas közterhek miatt csak így éri meg?
Mert hogy kereslet lenne egy korrekt informatikai boltra, az tuti.
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
-
-
Burki
aktív tag
Oázisból vettem két éve a monitorom. Az első ilyen nagyobb webshopos rendelésem volt, kicsit féltem is tőle, de annyira gördülékenyen zajlott,hogy sok cég példát vehetne róluk.
Közben leadtam a megrendelést az Aqua-nál. Remélem nem döntöttem rosszul.
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
-
Nem személyes átvételre gondoltam...
Hát azok, monitor téren megkockáztatom hogy a legjobb az országba Wacom táblát is csak ott vettem, vennék...
Vettem már tőlük félkonfigot, nem mindig rosszak az áraik, nekem inkább azzal van bajom hogy kevés a termék az egyébbe XD
De gördülékenyen megy minden, pl a tápegységet pont árulták mikor a ... ipont választottam a mai napig nem tudom miért(biztos vagy 5 ezerrel drágább volt) XD
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest