Hirdetés
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #45166 üzenetére
Szerintem is a felvarrható a legjobb. Az enyém ilyen lett (Csak méretre kell szabni, mert nagyobbak mint a "játék" kormányok) :
https://4utem.blogspot.com/2021/01/thrustmaster-t300rs-borozes.html[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #45450 üzenetére
Igazad van. Akkor kicsit átfogalmazom:
Ha olcsón akarja megúszni, akkor T150 T2PA-val, de annyi kiegészítéssel, hogy a pedál gyerekjáték szintű lesz. 71eFt...
T150 Pro nem kapható, de ha kapható lenne, akkor az már kb. T248 árában lenne (115eFt).
A T300-ból meg az RS GT-t érdemes venni (ha nem akarja lecserélni a pedált T-LCM-re), az meg 146eFt.
Ha már a 71eFt-os T150+T2PA-nál jobbat szeretne, akkor 115eFt-tól már nincs olyan messze a 146eFt és annyival többet megér a T300RS GT, aminek később le lehet cserélni a perecét... -
f3rdzs0
senior tag
válasz f3rdzs0 #45765 üzenetére
ezt a fanatec vásárlást szüneteltetem amíg nem erősdik a forint
in the meantime, tudtok valami alternatívát az NLR Castor Wheels helyett? anno amikor itthon láttam rohadt drága volt és 10 darabos kiszerelés (nekem csak 4 kell).
Obiban láttam pár görgőt ami talán jó, de ha valakinek van megbízható alternatívája annak örülnékf3rdzs0
-
tom120514
őstag
válasz f3rdzs0 #45976 üzenetére
OK, kinek mi, én sok olvasgatâs és teszt után elsőre LC pedál upgrade-et csináltam, a kormány maradt a TMX, amit majd a DD 8nm vált, amint küldik végre . LC pedál megér egy kis mókolást a görgőkkel, szerintem. A T-LCM leggyengébb rugókkal kezdtem, most már a két legerősebb van és még mindig javulnak a köridők. LC brake for president, szerintem Ja, a 8-ast én sem biztos hogy fullon használom majd de lejjebb venni könnyű, az ötöst feljebb tenni nem lehet, ezért valasztottam a nyolcast.
Never go full retard.
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #45976 üzenetére
Forgatni, vagy gurulni? Én piros+fekete comboval használok egy T-LCM-et (szerintem ez keményebb, mint a T3PM fekete rugója) és nem forgok. Persze fékezhető kerék az kellett, de a 2.0-n ott a chair cradle, ami szintén megfogja a széket.
Ráadásul az, hogy mekkora erő kell a teljes fékerőhöz (100%) az állítható.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #45976 üzenetére
A keménység egy dolog, az LC féknél állíthatod, hogy mekkora nyomásnál érje el a maximumot. A pedálérzet keménységén meg utólagos barkáccsal/elasztomer vásárlással lehet javítani.
Egyébként az LC nélküli új CSL pedál fékje is meglepetés volt, hogy egész használható, de persze ahelyett inkább a CSL Elite+LC pedált használja a fiam. -
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #45984 üzenetére
Én most egy Wheel Stand Proval használom a T-LCM-et, először puha configban volt (default), két piros rugót már nem bírt, mert nincs alátámasztás, de NLR-en szerintem ezzel se lesz gondom.
A cradlet valószínű rá se fogom első körben tenni, annyira jól megfogja a székemet az amazonról rendelt kerék. A forgással nem nagyon tudsz mit csinálni, de nekem nem igazán forog el a szék, de ez sokmindentől függ. Mondjuk, ahogy olvasom a CSL LC nagyon kemény.
Egy ClubSport v3-mal szemetek, meg kéne még majd valami kézifék is, de ezek később lesznek, sok lesz a pénzköltésből és még meg se jött a CSL DD.
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #45991 üzenetére
Mind az 5 kereke fékezhető, ilyen volt a csomag. Az állványra másmilyen kerék való, ahhoz megrendeltem a gyári 10-es packot, majd meglátom milyen lesz.
A székre ilyen kereket tettem. Két apró hátránya van, egy picit magasabb, mint a standard kerék (ez kb. szerintem mindegy, pláne ha a standre is kerék kerül, az is emelkedni fog valamennyit), illetve nem fékezett állapotban elég könnyen gurul, de ezt hamar megszoktam (illetve még azt szokták felhozni, hogy a fék fülei nagyok és belerúgnak, ilyen nekem még egyszer sem volt). Előtte egy ilyen olcsó, sztem kínai fékezhető (műanyag) kerekem volt, az nem fogta meg rendesen, ki is kellett pluszba ékelni (100 forintos műanyag ajtóéket használtam). Úgy tűnt, hogy hamarosan azok a gagyibb műanyagból készült kerekek törni fognak, meg rohadt unalmas volt az ékelgetés úgyhogy bepróbáltam ezt a drágább fajtát és bejött.
amúgy jól értem, hogy amikor azt mondjátok, hogy az LC 100%-a is állítható az nem azt jelenti, hogy könnyebb lenyomni a pedált, hanem csak hamarabb megy 100%-ra (értelem szerűen mindig adott ponton)?
Persze, a pedál "ellenállása" nem változik. Viszont mivel az erőt nézi, ha lejjebb veszed akkor ha gyengébben nyomod, hamarabb eléri a 100%-ot. -
Találtgyerek
addikt
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #45995 üzenetére
Ezt a packot székbe nem fogod tudni tenni, mert a széken csap van, nincs menet.
viszont így, hogy az erősséget nem lehet állítani, hanem a fék pedál útját rövidíted, nem annyira vonzó az LC.
Nem az utat rövidíted, hanem a lenyomáshoz szükséges erőt csökkented.
#45996: Csak barkácsolni tudsz. Ha RGS nélkül vetted eredetileg, akkor nézd meg, hogy rá tudod-e tenni az alap gyári váltótartóra.
De - bár nem próbáltam - Amazonon láttam platet pont ezekhez a kézifékekhez, ami meghosszabbítja úgymond a váltó platet, ha összecsavarozod. Nem tudom mennyire lehet jó, de egy próbát megérhet:
[link]Ezzel talán az RGS-re is fel tudod rakni a váltó mellé. Amazonról rendelt olcsó kéziféknél (ezek szerintem ugyanazok, mint az Ali-s) néha adják is mellé az asztali rögzítő helyett.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #45991 üzenetére
Igen két külön dolog van LC féknél. Az egyik az, hogy a Loadcell által érzékelt nyomás mekkora értékénél legyen a maximum. A másik a pedál érzetet adja, hogy fokozatosan erősödő nyomásra mennyire nyomódik be a pedál. Ezt lehet állítani az elasztomerekkel, vagy a T-LCM-nél a különböző rugókkal. Na ez az állítási lehetőség hiányzik gyárilag az új CSL LC-ből, de már lehet kapni más gyártótól...
Mondjuk a CSP V3-hoz is külön csomagban rendelhető a BPK... -
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46017 üzenetére
Szerintem semmilyen szinten nem éri meg a T300-hoz viszonyítva. A perec borzasztó gagyi még a G29-hez képest is.
114 ezer forint a legolcsóbb helyen, 132 ezerbe kerül a T300RS GT szintén a legolcsóbb helyen,.
Egy új G29 90k, az is jobb vétel szerintem.
Nem lenne rossz a T248, csak elképesztően elszállt az árazása.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46048 üzenetére
Nekem szőnyegen van, de ha húzom rajta, akkor szép lassan lejön a gumi a talpairól. Nyitva tárolom, mert éppen elfér (bár nem tudom a kerekekkel is ez lesz-e a helyzet, mert egy része belóg az ágy alá, a kerék pedig majd megemeli).
Nem teljesen tükrözi az order page a storet, mert amikor rendeltem a cuccot, akkor április 27-et írt, de később április 28-ra váltott (most éppen május 30 a store page talán), viszont az első váltásnál az order pageről eltűnt a dátum és azóta sincs ott semmi. Nem értem miért ekkora rocket science egy adatbázis mező.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46186 üzenetére
Fel lehet rakni a default csavarokkal, ha van elég washered, de nekem nincs itthon. Viszont ebben a boltban meg nem árultak se csavarokat, se alátéteket, csak szerszámokat.
Még gondolkodom, vagy veszek mindenféle csavart az amazonról, hogy legyen itthon, vagy bemegyek alátétért a bauhausba holnap.
Azt néztem, hogy 10 mm-hez 2 washer kéne csavaronként, ami összesen 8 és annyi nem maradt a készletből.
Julest már kérdeztem privátban még a Wheel Stand Prohoz, ő 12-es csavarokkal rakta fel, alátét nélkül, de neki gondolom volt otthon.
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46366 üzenetére
Magasabb lesz, mondtam. Döntsd meg a wheel platet, nekem is elég ferdén áll, majd lefotózom.
Gondoltam már rá, hogy rádobjak-e még 2 kereket, de feleslegesnek érzem. Bár akkor még ennyire se kéne emelgetni.
Nem biztos, hogy kerekekkel összecsuknám, nem tudom meddig fogja bírni a súlyt és aztán, ha törik akkor borul cuccostul, az meg drága mulatság.
-
Win-T
senior tag
válasz f3rdzs0 #46370 üzenetére
Ez nálam is így volt, írtam ide, hogy jó lenne már lassan ha érkezne, kisvártatva jött az e-mail, hogy hamarosan érkezik. Aztán panaszkodtam szintén itt egy pénteken, hogy a futár már nem ér ide a hétvége előtt, egy órán belül a kezemben volt a cucc.
Fixen figyelik ezt a fórumot... mindenki, mindenhol![ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46375 üzenetére
A website nem mutatja a shipped státuszt külön. Ha a warehouse processing e-mailt megkaptad, akkor átkerül processed státuszba. Ha feladták, akkor megjelenik a Fanatec oldalán is a tracking number (vagy nem ). Amíg a UPS appban nem látod a tracking numbert, addig nem adták fel.
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46422 üzenetére
" topikban már volt róla szó, hogy lehet kell új csavar a wheelbasenek, hogy NLR2.0-re fel lehessen rakni. ehhez képest a wheelbase gond nélkül felment a gyári NLR csavarokkal"
Felmenni felmegy, csak kérdés, hogy
- Rendesen tartja-e
- Vagy épp megkarcoltad-e a bázis alját/beletekerted-e a csavart a bázis aljába, ugyanis egyértelműen le van írva a manualban, hogy max 10mm + plate vastagság hosszú csavart használj. A plate az NLR 2.0-n 3mm (ha jól emlékszem, de lehet, hogy 4), a hozzáadott csavarok pedig 16mm-esek. Persze, ha telepakolod alátétekkel, akkor nem kell másik csavar, de szerintem ez is említve volt.a pedálok tényleg elég gyengusok a T3PM-hez hasonlítva
CSL pedál? Fura, mert szerintem már ránézésre is sokkal jobb, mint a műanyag T3PM. Nem csak szokatlan még? A legtöbben azt mondják, hogy a load cell kittel jobb, mint a T-LCM.
Igaz, hogy tapasztalatom nincs vele, csak furcsállom.magasabban és jobban kitüremkedik a kormány a wheelbaseből ezért kicsit hátrébb kell raknom magam a székkel, messzebb a monitortól
Döntsd meg egy kicsit, amúgy is jobb, valódi autóban sem egyenesen áll a kormány (a TM bázisokon alapból döntötten áll, legalábbis a T300-on). Picit jobban kilóg úgyis, de túl sok különbség nincs, nekem ugyanott van a szék.[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46425 üzenetére
A képeden úgy látom, hogy ez nem igazán van jól mountolva, mert nincs a sínben a T-nut, hátrébb van, mint kellene (a bázis hátulja fele, kilóg a fele neked).
Persze lehet, hogy tévedek, majd valaki megerősít (vagy megcáfol).
Nekem így van:
[kép]Úgyhogy szerintem vegyél rövidebb csavart, vagy tegyél még alá alátétet, ha van.
Bocs, jó poros Nem is láttam, csak fényképen.
Ja, hogy a rugókra gondoltál, azt nem tudom. A féknél a CSL elastomert használ. A T-LCM-mel nekem pont a rugók a bajom. De én V3-ra fogok majd upgradelni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz f3rdzs0 #46422 üzenetére
"full reinstall megvolt? OC nélkül is próbáld meg, mert akármennyire stabil bárhol máshol, az F1 játékok rohadt érzékenyek rá (a legjobb stabilitás tesztnek )"
Nem, mivel friss install. És pont az F1 volt eddig csak rajta, mert ezzel teszteltem a rendszert. Ebben legalább van benchmark mód, 5 körre feltolva
1: friss win10 install
2: friss steam és F1 install
3: 4-5 benchmark
4: afterburner curve teszt, beállítás
5: heaven, unigine, superposition, mindezt úgy is hogy közben fut a cinebench és 100% cpu + 100% gpu teszt
6: F1 tesztek 5-6-8db beállítani a legjobb képet, rt/dlss stb
Mivel minden atomstabil volt, felraktam az állványra a monitort, és nekiálltam más játékokat is beállítani, ezután egy nappal már nem ment az F1Szóval ennél sokkal frisseb telepítést nem tudok rá tenni, max a játékot letörlöm és letöltöm steamből újra, bár a fileok ellenőrzése is lefutott
meg kikapcsolom az afterburner curve optimizert.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
fatal`
titán
válasz f3rdzs0 #46678 üzenetére
Szerintem nem stabilitásban előzi a 2.0 (bár lehet egy DD1-et rápakolva már ott is), hanem inkább funkcionalitásban. Pl. van rajta kézifék mount, meg a székhez a cradle.
#46679: A zseniális árfolyamok miatt inkább drágulásra számíts. Én is 2 hónapja váltottam inkább NLR 2.0-ra, akkor még 72 ezer volt.
A WSP egyébként egyáltalán nem rossz, az volt előtte, RGS modullal, csak a boost kites CSL-hez már valószínű kevés. G29-cel is használtam, semmi gond nem volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen