- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- E-book olvasók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dashed
senior tag
En ugy tudom a valto hibat mar javitottak ..
Regebben volt mar g25om de eladtam, most vettem megint ,ahogy lement az ara..
Sokkal halkabb a valto, nem kattan akkorat amikor az ember sebessegbe rakja, es vmivel pontosabb is. Nem kotyog annyira mint a regi..Logitech G25 Old & New Shifter Comparison
"a sajátom már eléggé a halálán van, elmászik a középállásból (valaki tudja ennek az okát?), kotyog már a kormány tengelye, illetve a pedálok is átestek egy operáción"Nekem is van momom is.. kb ugyan ezeket a hibakat produkalja..
Center fix elvilg van ,gyakorlatban nekem nem mukodik. Lehet nezelodni ez ugyben
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Szerintem ne vegyél G25-öt. Nekem volt és nem tetszett. Van viszonyítási alapom. Csak, hogy a komolyabbakat említsem: MOMO, DFP, DFGT. Jó pár év szimulátoros tapasztalattal mondom, hogy a DFGT jobb kormány, ha elég a szekvenciális váltó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
A tekerő természetesen használható fékerő-elosztás állításra. A G25-ön valóban nagyok a váltófülek, de szétvágják az ember kezét. Vagy le kellett volna kerekíteni vagy bebőrözni.
dashed: Első körben azt jegyezném meg, hogy a sok kábel miatt nagyon körülményes felszerelni, ha asztalon használod és nem cockpitben. A pedálja fantasztikus, de a váltó egy vicc. Nekem hiányoztak a gombok a kormányról. Verseny közben ha állítani akarsz valamit, akkor vagy a kicsúszást kockáztatod vagy pause. Mellesleg a DFGT kormánya legalább olyan precíz, mint a G25-é. Szedtem is szét a G25 kormányt, nem vagyok elájulva a műszaki megoldásoktól. Igaz, hogy optikai kapu érzékeli a szögelfordulást, de ezt a DFGT is tudja féláron.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neilszab
őstag
Igazából a G25 pedálja se akkor műszaki bravúr, abban is csak rugó, van meg potméter, ahogy a DFGT-jébe is, csak az egyik komolyabb anyagokból van csinálva és magasabb a minőségérzete, ennyi.
A DFGT-vel lábfejből kell fékezni (egyébként nagyon precízen adagolható, kicsit be is keményedik), a G25-tel meg combból kel tó'ni.....de nem tudnám azt mondani, hogy az egyik különösen jobb, vagy jobban érezhetőbb, mint a másik, csupán megszokás kérdése
Ami meg a váltópöcköket illeti, lehet, hogy nem néz ki olyan jól, de számomra sokkal szimpatikusabb és kellemesebb a DFGT megoldása, nagyon kézre áll és remekül működik...
Ami meg a H-váltót illeti, minőségileg valóban kicsit elmarat a pedáltól, meg a kormánytól, de ettől függetlenül remekül használható, és iszonyat mekkora fellingje van. Amíg nem volt, nem hiányzott, de most hogy már van, annyi élményt nyújt, hogy nem mondanék le róla, az tuti!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Én úgy érzem, hogy a DFP kényelmesebb, kellemesebb és pihentetőbb fogású, mint a G25. A G25-tel jelenleg pont a váltófülekkel van a bajom (még szokom), valahogy nem tudom hova rakni tőlük a kezem, míg a DFP ilyen szempontből (ergonómia) tökéletes.
A G25 és DFP markolata pont egyfomra vastag, mégis nekem a DFP teltebbnek tűnik, jobban kézreáll, nem fáj, vagy fárad tőle a kéz hosszú futamok során sem. A G25-tel jövő csütörtökön lesz az első komolyabb versenem (45 perc időmérő + 90 perc futam), így arról még nem tudok nyilatkozni.
A gombokat meg azért meg lehet oldani, ha a H-váltót a kormány mellé rakod nem sokkal....
A MOMO-t meg felejtsd el, ezek a típusok minden szempontból jobbak nála, az biztos.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
titán
-
drachos
tag
Jól tetted, nem azért írtam, félre ne érts
G25-el én is szemezgettem anno, most már ugye ott a G27, és mivel megint piszok drága lett a G25, ezért akkor már inkább az újabb modell... bár engem nem érint, mert ennyire én nem gondolom komolyan a szimulátorozást (még )
Az a LFGT 20ért viszont nagyon izgatja a fantáziám, remélem tényleg jön még nekik, a rendelésem még él.szerk.: vagy DFGT akkor, mindegy, értitek
[ Szerkesztve ]
-
PapG.
tag
Javítottam a linket. [ EZ ] a problémám ....
jolbenéztem'...
szval igen igen, ez van nálam is, hogy egy idő után -de itt nem az idő a lényeg, hanem egy bizonyos szögsebességnél nagyobb és egy bizonyos irányba való elmozdulás- magyarul "balra rántom" és szevasz tavasz nem áll vissza középre, az van ami nálad is, hogy egyenesen megyek és közben balra el van forgatva a kormány.Szóval erre kéne vmi gyógyír vagy megoldás, vagy legalább tudni az okát a témának... nálam a "veszek egy géhuszonikszet2 nem jáccik'
-
#49533440
törölt tag
Hát.. először is a levél írója segghülye. Szívómotort turbósítani még belefér, mondjuk egy 350Z-től vagy E46 E30 M3-tól felfelé. Egy sima Calibránál több pénzbe kerül a turbósítás, mint keresni egy 4X4 turbót (vagy venni egy 300ZX-et/3000GT-t), erre még később a gatyesz is rámegy.
-
neilszab
őstag
Csak játék közben, vagy a driverben is?
Ha csak a játék közben, akkor cseréld fel a gázt és a féket, nyomd ki őket tövig és engedd fel teljesen, majd cseréld vissza őket.
Ha a driverben is csinálja, akkor kapd szét és pucold meg a potikat,m és nézd meg , hogy nem mozdultak-e el...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
IreN!CuS
őstag
Nekem Momonál volt ilyen problémám,szétszeded kitisztítód összeszereled és jó lesz(remélem)
Nekem 2-3 hónap után oltári mocsok volt benne,pedig aztán mindig porszívóztam a "tetejét".Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Bakitm
tag
Igaz nem ismerem annyira ezeket a kormányokat, de ha jól tudom rugókkal van megoldva a visszarúgás. Vagyis a dugattyúkból szerintem vedd ki a rugót minimálisan nyújtsd meg hátha csak a használat miatt kicsit deformálódtak. Ha megnyújtottad akkor talán visszatolja a teljes végállásba és akkor jó lesz.
-
IreN!CuS
őstag
Én egyszer igaz DFGT-vel,ütközésig el kellett tekernem és után egy picit jobbra állt a kormány amikor egyenesen mentem...nem túl kellemes.De hogy mitől lehetett nem tudom,újra kellett kalibrálnom driverben utána jó lett.Hány fokon használod?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
neilszab
őstag
A G27 kormánya optikai érzékelős, van egy kis kerekecske, amin nagyon pici rések vannak és ahogy forgatod a kormányt úgy számolja az optika, hogy hányszor törik meg a fény.
Meg kéne nézni, hogy nem koszos-e cucc, vagy nem csúszik-e el vmelyik fogaskerék a másikon.... én erre tudok tippelni, de ezt én is csak úgy olvastam, nem szereltem még,.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Zigi
senior tag
Igen a kormány felől bal, hátulról jobb Lehúzod a vezetéket róla és a fekete müanyag házat le lehet róla pattintani (elég nehezen jön le) egy elég egyszerű elektronikát találsz, egy fekete lyukastárcsa forog 2 pici optika között, a légrésnek nyagyából egyformának kell, hogy legyen a tárcsán az összes rés egyforma és sorja kosz mentesnek kell lennie. Az optikát is nézd meg látni e valamit rajta.
-
neilszab
őstag
Ez nem igaz, hogy csak a versenypályára lehet átültetni... nyilván a közúti szituációkra és különböző tényezőkre nem készít fel, de magára az autó kezelésére igen, pláne ha szériaautókhoz közeli kocsikat terelget és használj a váltót, kuplungot, miegymást.
Ezen felül óriási előnye van vészhelyzetek kezelésben... ezt magam is bőrömön tapasztaltam és rengeteg komoly szimulátoros ismerőstől hallom vissza, hogy lehet nem úszott volna meg ép bőrrel egy-egy konkrét szituációt, ha nem élt volna már át virtuálisan több száz ehhez hasonlót. És ilyen alkalmak közúton csak nagyon ritkán fordulnak elő, nincs lehetőség begyakorolni, felkészülni rájuk... és elég csak egyszer nem jól reagálni vmire.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Vegyük külön a kettőt, egyik dolog a kocsi kezelése, a másik a forgalomban való közlekedés. A másodikban nyilván egy szimulátor nem sokat tud segíteni, ellenben a robogón való közlekedés rengeteget, ahogy írod is.
Viszont a kocsi kezelése az igen nagy hatásfokkal átültethető, amennyiben korrektül van beállítva minden. Az hogy a G25 pedálszettje nem túl realisztikus és nem érezni a kuplungot, hogy honnan fog, meg a fék sem azon az elven működik, de az már nem a szimulátor hibája. Ellenben a szimmel nem csak az ellent lehet kergetni, meg a köridőt hajkurászni, hanem lehet gyakorolgatni a normál tempójú közlekedést, váltóhasználatot, manőverezést, bóják között forgolódni, stb...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Sztem fölösleges az iR-rel foglalkozni egyelőre, egyrészt mivel elsőre bonyolult a rendszer, illetve az LFS és a NetKar is hozza azt a szintet, sőt ezekben a kuplung és váltó használat is sokkal jobban meg van oldva...
Szóval iR-rel bőven ráérsz majd később foglalkozni...amúgy sem lehet egyszerre mindent!
(meg különben is egy pénztemető az a játék)
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Így van, az idiótáknak is lehet sok pénzük, hogy befizessék magukat iR-be....
Egyébként pedig public szerver miden játékban felejtős, korrekt ligában kell játszani... ennyi.
Mondjuk az iR tagadhatatlan nagy előnye, hogy bármikor mehetsz komoly futamot, nekem kell a heti 1 bajnokira várnod és közben "viszonylag" kevés az idióta.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kés topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Formula-1
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Politika
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen