Egyre több tévégyártó mond le a 3D támogatásról

Még csak hat év telt el azóta, hogy a Samsung óriási csinnadrattával piacra dobta a nagy gyártók közül elsőként 3D támogatású televízióját, és akkor biztosan nem sokan gondolták, hogy ez a fejezet bő fél évtized után lezárul a konszern életbében. Pedig most nagyon úgy tűnik, hogy ez a helyzet, hiszen 2016-ban ugyanis már nem lesz olyan új televíziókészülék, amely biztosítaná a térhatású megjelenítést.


[+]

Így a dél-koreai gyártó csatlakozik azon vállalatok sorához, amelyek lemondanak erről a funkcióról. Sajnos a 3D nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, bár a szemüvegek súlyán és méretén sikerült az évek során jelentősen csiszolni, mindig kevés volt az elérhető, normális minőségű tartalom. Az aktív technológia, amelyre például a Samsung és a Sharp is épített, drágább és kényelmetlenebb volt a passzív megoldásnál, és emiatt sok kritika érte, ami biztos szintén szerepet játszott a vállalat döntésében.

Előzmények

Hirdetés