Színre lép az NVIDIA GeForce GTX 660 Ti

ComputeMark, LuxMark

Az idei évtől két, általános számítási feladatokat tartalmazó benchmark is bekerült méréseink közé. Mivel félig-meddig szintetikus tesztekről van szó, túl messzemenő következtetéseket szerintünk nem érdemes levonni ezek eredményeiből.

ComputeMark egyszerűbb DirectCompute shaderekkel operál, melyekkel főleg a játékok alatt lehet találkozni. Ezen a ponton a Kepler nagyjából olyan szinten teljesít, ami az elméleti számítási teljesítménye alapján elvárható.

A Luxmark az egyik legelterjedtebb benchmark a ray-tracing tesztelésére. A Kepler ezen a ponton nem sokat lépet előre a Fermihez képest, sőt. Valószínűleg a gyenge szereplésből kiveszi a részét az NVIDIA által alkalmazott gyorsítótár- és memóriahierarchia, mely nem kedveli annyira a komplex számításokat, mint az AMD GCN architektúrája.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés