Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adamyno

    tag

    válasz zszabika #1750 üzenetére

    Telenoros vagyok... mindjárt előkeresem a papírokat.

    Egyébként én is beszéltem a fogyasztóvédelemmel. Ők azt mondták, hogy a telefont ők nem tudják visszaadni, se az árát.

    Az első lépés mindenképpen az üzletben a panasz elintézése, vásárlók könyvébe írás, jegyzőkönyv felvétele. Utána van írott nyoma a panaszodnak, ezután bejelentheted a Fogyasztóvédelemnek, ha a szolgáltatód nem foglalkozik a panasszal vagy szerinted nem megfelelően kezelte az ügyet, a Fogy. v. kivizsgálja, és eljárást indíthatnak a szolgáltató ellen, aminek a végkimenetele általában pénzbírság szokott lenni.

    De neked ettől nem lesz jobb.
    Legelőször egy békéltető testülethez ajánlott fordulni, általában segíteni szokott, mert akkor ne ma szervizessel vagy az üzletkezelővel találkozol, hanem a cég valamelyik fejesével és nekik fontos, hogy megőrizzék az jófiú képét. :P

    Na megkeresem mit írtak rá...

    - Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...

  • Adamyno

    tag

    válasz zszabika #1750 üzenetére

    Tehát akkor van egy ilyen Telenoros JÓTÁLLÁSI JEGY

    Kinyitom, akkor ott a készülék gyártója, típusa, IMEI
    hálózati töltő típusa, dátumkódja (egyik sincs kitöltve)

    másik oldalon akksi típusa, dátumkódja (ez sincs kitöltve)
    alatta üzembehelyezés időpontja (2011.08.04)
    aláírás
    pecsét

    Következő oldalon vannak a jótállási szelvények. (A, B, C, D)

    Nekem csak az A-ra van írva (amit kihúzok, ott nincs semmi):
    Bejelentés időpontja : -
    Visszaadás időpontja: -
    Bejelentett hiba: -
    Javítás módja: főd, hang, hátlap (szerintem a "főd" a főpanel :DDD, hanggal nem volt bajom, hátlapot meg nem is adtam le...)
    Jótállás új határideje: -
    Munkalapszám: -
    Bélyegző, aláírás: (bélyegző van, aláírás nincs)

    Amikor beadtam a telót javítani, akkor kaptam egy A4-es lapot, amin rajta volt a hibajelenség, az átvétel dátuma ,a várható elékészülési dátum és a leadott alkatrészek.

    Sajnos ezt visszaadtam az ügyintézőnek, pedig nem kellett volna.
    Mert ez így most elég durva, hogy van egy pecsétem, meg 3 szó a jótállási szelvényen, se dátum semmi.

    Az a szerencsém, hogy kb. 3-4 e-mailt küldtem nekik amikor már kezdett betelni a pohár, és azokon van időbélyegző, a bíróság bizonyítékként elfogadja ha arról van szó.

    Lényeg az, hogy nem töltötték ki normálisan, a helyszínen kellett volna reklamálni, de nem néztem meg a lapot, mert siettem.

    Ilyenkor 2 lehetőség van, ha még elromlik a tella, és már az eredeti gari időn túl.
    A cserélt/javított alkatrészre a jótállási idő elölről kezdődik.
    Tehát ha újra a főpanelem hibásodik meg, és az új gari idő még nem járt le, (e-mail időbélyegző alapján meg tudom állapítani), de a régi már igen, akkor visszaviszed, hogy még egy része garanciális a telefonnak, szóval nézzék meg.

    2 lehetőség van ugye.

    Egyik az, hogy jószándékúak, megnézik a gépben az előző javítás pontos részleteit, és átveszik a telefont javításra.

    Másik lehetőség az, hogy letagadják, hogy szervizben volt a teló, lejárt a gari szöveg, stb...

    Akkor te megmutatod a Jótállási jegyet, hogy ez bizony csak félig van kitöltve és okirathamisítás miatt feljelented őket, plusz még panaszt is teszel, elkéred a jegyzőkönyvet, vásárlók könyvét és a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
    És mivel valószínűleg nem egyedi esetről van szó, a média segítségét kérve nyilvánosságra hozod a dolgot, illetve számítasz a példaértékű büntetésre.

    Ha ezután se hajtják vége amit kell, akkor nyugodtan lépd meg ezeket, kis időba fog telni, de biztos, hogy eredményes lesz és még kártérítésre is igényt tarthatsz, mivel az általad vásárolt készüléket huzamosabb ideig nem tudtad használni, emiatt jelentős anyagi haszontól estél el.

    - Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...

Új hozzászólás Aktív témák