- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Én nem látom a gondot.
Ez egy passzív vízhűtőblokk.
Feltöltöd egy kis vízzel és kész
egyébbként pedig
Ilyet még nem láttam pedig röpke 3 éves vízes multamban elég sok mindent láttam már.
Még olyan radit is amin nem ment át a víz.
De ez kuriozum mentem is le a képet
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Nem csak érdekes de elég szar is.
Jó cuccok hülyén összerakva.
Ráadásul milyen már hogy a vgakat, cpu-t, elárasztja a chipsetek meg maradtak heatpipeosak.
Akinek van pénze sli vízre az ne legyen már igénytelen.
Egyébbként nagyon jól nézne ki, bár még valami az a gégecső a házon kívül amivel a csöveket és az elektromos kábeleket vonta be.
HÁT IZÉ annál szebb megoldás is létezik.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz ritkamadár #539 üzenetére
Én meg vettem egy ehimet és soha semmi bajom nem volt vele.
Pedig a gépem nem kis igénybevételnek van kitéveRenault power
-
rob210
nagyúr
HA megnézed a linkelt képet látod nekem is ilyen a rendszerem.
Hihetetlen egyszerű.
A víz nehezebb a levegőnél ezért a tartályon belül a levegő felül a víz meg alul van.
''''A tágulás meg nem olyan mértékű hogy az a levegőt összenyomná ami ugye összenyomhatatlan közeg'''' ez itt egy erős idézőjelRenault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Nem folyik le a víz vagy ki a víz.
De ha gondolod fogom magam és este felé kinyitom a tartályom és lefényképezem, hogy nem folyik ki.
Nekem felül a gépház tetején a radi és a gépház winchesterkerete alatt a tartály+eheim.
Szvsz a közlekedő edények fizikai tulajdonsága ezen esetben nem él.
Mert ha ki is nyitod a tartályt attól még zárt áramlási kör marad, egy légbuborékkal.Renault power
-
rob210
nagyúr
Valaki mondja meg nekem hogy hol tudok 2000-2500-as polírpapírt venni pesten.
Sehol nem lehet kapni a környéken.Renault power
-
rob210
nagyúr
Levegő nem marad csak a tartályban.
Már ha normálisan töltöd fel.
A víz azért nem folyik ki mert ugyan felülről érkezik a tartályba és alulról szivja ki a szívattyú.
Még is víz alatt van a nyomó és szívó ág is.
Így már érted?
Ha mondjuk leszedném a csövet a nyomó ágról és a tartály tetejére tenném akkor az addig folyna amíg a víz el nem lepné.
Ahogy víz alá kerül nem folyik tovább.
De nagyon jó példa erre a madáritató, biztos láttál már olyat abból se folyik ki a víz.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Buldozer99 #572 üzenetére
Nagyon egyszerű.
A CPU hűtő álltal keltet légáram megszűnt a gépedben.
Ezáltal a lapot nem hűti semmi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz ssolitude #586 üzenetére
Ő ugy gondolja hogy ha a tartály tetőt leveszed.
A radiból ami magasabban van elkezd a víz lecsorogni.
Mivel az állandó nyomás megszűnik.
A tartály megtelik és a víz kifolyik a tartály tetején.
Ez persze nem igaz, de ő így gondolja.
Pedig elég jól el lett már magyarázva hogy miért nem teszi ezt.Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem akarlak elkeseríteni.
Gratulálok az ötelthez kivitelezéshez és a végeredményhez.
Tudom írtad is, hogy nem a kinézet számít.
De azért annyit engedj meg nekem, hogy leírjam egy kis csisz papír meg sorjázás csodákra képes.
Valamint ha a blokkot az aluhoz máskép rögzítenéd még szép is lehetne.
Az ötlethez még egyszer grat.Renault power
-
rob210
nagyúr
NA mi van tegnap 10 óta m indenki stand by ban van.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Akkor én reagálok is rögtön a hsz-odra.
Itt álltalában senki nem bántó jelleggel próbál meg infókat szolgáltatni.
Viszont van egyszer kétszer, hogy némely ember nagy butaságokat ír.
Most ebbe a hibába estél te is, mert semmi köze a szivattyú működéséhez a tartályban lévő vízszint.
Ha ki van kapcsolva a rendszer akkor sem folyik ki a víz.
De mindjárt kinyomom a gépet és lfotózom neked.
10-perc kb.Renault power
-
rob210
nagyúr
És akkor a képek remélem minden látszik majd.
A gép még átépítés alatt tehát nem kérek véleményt tudom, hogy káosz van.
[link]Működés közben
[link]Radi legfelül
[link]A teljes magasság
[link]Tartály+pumpa
[link]Kupaktalanítás
[link]Menet közben
[link]Kikapcsolva.
Remélem több kérdés nincs és a témát lezárhatjuk.
A víz nem folyik ki mert a rendszer attól még zárt marad, hogy a kupakot leveszed.
Egészen addig amíg a nyomó és szívó csonk víz alatt van.
Ha az egyik csonkot nem lepi el a víz a rendszer autómatikusan el kezdi a vízet a tartály felé leengedni egésszen addig amíg víz alá nem kerül újra mind két csonk.
Ez fizika és gravitáció.
For ever watercoolingRenault power
-
rob210
nagyúr
Ezt most ugy érted hogy a radiátort fagyasztóban tartod. hogy extra hűtést érj el?
Ezzel az eljárással a következő lenne a gond a pára /levegő nedvességtartalma/ kicsapódna a csöveken meg a blokkokon.
Innentől nem kell tovább magyarázni gondolom, hogy ez milyen hatással lenne a rendszeredre.
Lenne szikrázás meg nagy füst
Ha nem így értetted a fagyasztást akkor meg magyarázd el.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A dologba olyan mértékben szálnék be, hogy tisztában vagy vele elég sok vízhűtést összeraktam már.
/nem annyit mint te, de tölled is vettem már cuccokat és nem egy vízhűtésben van benne a kezem itt a ph-n sem/
Na most amiben mi eltérünk az az, hogy én EHEIMEL építem a rendszereket, te meg mikor mivel./felhasználói igénytől függően/
Nekem még EHEIM pumpákkal nem volt gondom igaz én két típust a 1046-48 at szerelem.
A tömítése kifogástalan még ha közvetlenül a csonkra tehető tartályos verziót kötöm be akkor is.Valamint van egy nagy előnye ami számomra fontos a teljes rotor szerkezetet 3000.- lehet cserélni és 4 perces művelet
Az én gépemben 2.5 éve megy ez az eheim 1046- soha semmi bajom nem volt vele, így én csak ajánlani tudom.
Szerintem ddc-re csak annak van szüksége aki párhuzamosít vagy iszonyat erős konfigot akar hűteni sok blokkal.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nos bekövetkezett a pumpa ideiglenes halála a mult héten nálam.
(Eheim 1046)
Na meg az is bekövetkezett amiért hihetetlen mód szeretem az eheim pumpákat még ha itt sokan fújnak is rá.
Megrendeltem a forgó egységet (rotort tengejestül) kicseréltem és újabb 3 évre megoldva a pumpám.
Én így most már elég hosszú idő után mondhatom azt, hogy kb 3 évente kell rotort cserélni az eheim pumpákban.
De szerintem az egyik legkönnyebben karbantartható és szervizelhető pumpa.
Persze aki ezzel nem ért egyet az nyugodtan írja le a véleményét csak ne fikázós stílusba, hanem tapasztalatok alapján
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Foglalt név #2110 üzenetére
Hát izé nem tudom, de az elég magasnak tűnik tényleg.
Bár egy dupla 80-as radi nem túl nagy teljesítményű.
Bár írtad bekötötted a szimplát is.
Furcsa mivel, mikkel mérted a hőket?
Nem lehet hogy a mért eredmény nem valós?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Achill3uS #3454 üzenetére
Én is ezért vettem EHEIMET anno mert rátoltam a csonkjára a tartályt és designes is meg jó is kellő képp erős is.
Az erős szót nem kell firtatni:-)
Tudom, hogy a laing erősebb de én nem kertet akarok locsolni csak vízhűtést építeni szoktam
Szerintem is a kompakt dolgok a jók, de csak egységenként például egy teljesen gyári kompakt hűtést (nem nagyképűség!) a kezembe se veszek
Renault power